Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Można.
Analogicznie do tego jak się używa 7,4 i pyta się o zmianę na 11,1, choć 14,8 nie jest za bardzo popularne. Bo zazwyczaj nie jest potrzebne.

Trzeba mieć mosfet, bo zwykłe styki szybko się spalą.
Trzeba sprawdzić jakie V i A wytrzymuje mosfet żeby go też nie spalić. A nawet na bateriach 11,1 można przekroczyć maksymalne A.
Trzeba sprawdzić czy silnik będzie współpracował, ale raczej tak po prostu będzie się szybciej kręcił, szczotki będą się szybciej zużywać i będzie wiesza szansa na spalenie silnika.

Zaleta: Wszystko dzieje się szybciej w replice. Zwieszony ROF i Reakcja na spust, możliwość naciągnięcia mocniejszej sprężyny, ale i lipo 11,1 uciągnie raczej wszystkie.
Wada: Wszystko dzieje się szybciej w replice. Większe zużycie części, większa szansa na awarię.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...