Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[SKLEP] - Machinegun.pl [ NIE POLECAMY ! ] cz.2 (zlikwidowany)


Recommended Posts

Faktycznie cos ruszylo, ale przydala by sie nawet mala wzmianka ze serdecznie przepraszamy za utrudnienia itpz uwagi np grype chomika, chorego kota, lub umierajaca tesciowa (to raczej inny temat). Szkoda, bo juz chcialem poswiecic im przyslowiowa "minute ciszy" przy najblizszej okazji. Ale co t tego kiedy nadal telefon milczy i mozliwasci osobistego kontaktu sa rowne ZERU (absolutnemu).

Link to post
Share on other sites
  • Replies 492
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Chyba faktycznie wrócili do roboty. Moje zamówienie które anulowałem zniknęło z mojego konta. Ale pieniędzy na swoim koncie dalej nie widzę.

 

A bucostwo MG wychodzi jak włosy z uszu. Żadnej informacji na stronie, żadnego maila (po 5 wysłanych!!!), ani newslatera. Wiocha i chamstwo.

Edited by Kamil
Link to post
Share on other sites

Zdradzę Wam, jak ta sprawa potoczy się dalej:

MG zacznie znowu "normalnie" obsługiwać klientów.

Większość paczek dojdzie do ludzi, którzy się z czasem uspokoją, i za pół roku, jak przejdzie "burza", znowu będą kupować w MG i będą się cieszyli, że "zamówili i paczka przyszła!"

Aż do następnej "burzy".

I wtedy znowu ludzie będą krzyczeli w niebogłosy, olaboga, jestem biedną ofiąrą MG, gdybym wiedział...

A MG jakie ma podejście do ludzi, takie będzie miało nadal, i nic się nie zmieni bo cały czas będą się znajdowali chętni na tanie i szybkie kwaśne jabłka.

Link to post
Share on other sites

Masz absolutną rację, ale jak widać są ludzie którym pasuje jak ktoś im w twarz pluje i mówi że pada. Ba, do tego płacą za to niemałe pieniądze.

Mnie pierwszy raz MG zrobiło na "tuningu" ale ja tak mam że wierzę w ludzi i odpuściłem sprawę. Dopiero po problemach z serwisem podziękowałem im za usługi bez zachowań w stylu Rejtana.

Jeżeli jako społeczność nie będziemy jednomyślni (a nie będziemy na pewno) to sytuacja tak jak napisał Beatkundeo będzie się powtarzać. Jedni będą pisać że super: zapłaciłem i przysłali :wink: bez paragonu i gwarancji ale jak fajnie strzela. Inni będą płakać, następni patrzeć z boku i mówić jak dobrze że tam nie zamówiłem. I tylko panowie z MG będą mieli wszystko tam gdzie do tej pory - czyli w du...żym poważaniu.

Link to post
Share on other sites

Na wstępie przepraszam za błędy w ostatnim poście :D . Dla mnie nic się nie zmieniło w MG może skasowali informację o przerwie, ale na miale nie odpowiadają, a telefon nie działa. Czekam dalej, a jak dostane to co chciałem to będzie niespodzianka :D

Link to post
Share on other sites

Jak szpej dojdzie to wszyscy odetchnijmy.

Powiedzmy wszystkim swoim znajomym o sprawie.

I nie kupujmy tam więcej.

 

Może moderator powinien zmienic opis NIE POLECAMY na NA MATKĘ WŁASNĄ NIGDY TAM BROŃ CIE PANIE BOŻE NIE KUPUJ

Link to post
Share on other sites

Heh :)

 

Ja w MG zostawilem w sumie grubo ponad 15k i z zaciekawieniem sledze rozwoj wydarzen

 

Jednak zawsze zamawiajac biore na nich "poprawke" i zawsze wybieram przesylke za zaliczeniem. Nie dosla na czas, to ich moge olac i zamowic gdzie indziej. Jak paczka dotrze, to nie odbiore i tyle. Nie rozumiem, po co im placic z gory :)

Link to post
Share on other sites

bo jest o 6zł taniej Hargin :lol:

 

ja tam zawsze mam przesyłke z MG po 3 dniach w domu a jak raz mi sie 'popsuła' ładowarka to 2 razy mi wymieniali a potem ktos mi powiedział ze trzeba kabelki odwrotnie do bateri podłaczyc, i kupiłem tez nowa baterie 8-) ale to dawne czasy byly... teraz na asg shopie strasza wielkie braki magazynowe :/ a repliki jakos mniej sie od tego psuc nie chca...

Link to post
Share on other sites

U mnie podobna sytuacja kryzysowa - wysłałem replikę do serwisu pod koniec stycznia, dowiedziałem się, że doszła i od tamtej pory, mimo dziesiątek maili nie mam żadnego kontaktu. Poprosiłem kumpla, by do nich pojechał (Poznańska 21/11 - adres z faktury - wszyscy znamy). Kiedy odnalazł adres, okazało się, że to jakaś rudera zabita dechami.

Dzisiaj wysłałem polecony z żądaniem zwrotu towaru. Jeśli to nie poskutkuje, to też przekażę sprawę do odpowiednich organów.

Link to post
Share on other sites

Też poczytałe z zaciekawieniem i postanowiłem wysłać zamówienie kupiłem emke porosiłęm by przyszła za tydzień..................i przyszła za zaliczenmiem zostawiłem tam tez juz ok 20 tys nei mam z nimi problemu. Przyszło zapytanie czy doszła odpowiedziałem ze doszła podziękowałem i tyle....to tyle.

Link to post
Share on other sites

Jakaś nagonka jest na ten sklep !! Zamówiłem ładowarke,baterie,smary, olej itd. zamówiłem w piątek w środe było, bez żadnego problemu, bez jakiej kolwiek pomyłki. Dodam że to był JEDYNY sklep gdzie było wszystko czeko potrzebowałem a nie jak w innych jak była bateria to nie było ładowarki albo na odwrót.

 

Ludzie kupujcie w tym sklepie!!!

Link to post
Share on other sites

Jakaś nagonka jest na ten sklep !!

Ludzie kupujcie w tym sklepie!!!

 

Ręce, nogi i powieki opadają...

Tak, jest to zorganizowana nagonka. Organizatorami są: Ojciec Rydzyk, Komitet Wykonawczy Rady Ministrów Górnego Tobago oraz Era GSM...

Ja tam też kupiłem kulkę i przesłali. HOAH!

Link to post
Share on other sites

No cóż 19 marca zbliża się nieubłaganie... skoro nadal nie ma odzewu ze strony sklepu to po powrocie z weekendu rozpoczynam działania w celu odzyskania wpłaconych pieniędzy... mam nadzieję, że inne osoby poszkodowane, które wcześniej także deklarowały się w tej kwestii także postąpią podobnie.

 

Tu kilka informacji o naszych prawach:

 

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=31

Edited by zabekkp
Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do tych wszystkich zadowolonych z przesylki. Ze sklep przeslal zamowiony towar :)

Co jest wyznacznikiem dobrego sklepu ?

Obsluga ?

Serwis ?

Gwarancja ?

Solidnosc ?

Podejscie do spraw indywidualnie ?

Uczciwosc ?

Czy poprostu to ze jak zamowicie kulki to Wam wysla ??

 

Jesli tylko ten jeden czynnik wplywa na to ze sklep jest super no to niezle :) niech kazdy otworzy sklep internetowy wysyla do ludzi costam a jak bedzie nie tak to zero kontaktu. Bo po co ? skoro jakas tam czesc ludzi sie cieszy ze wogóle dostali to co zamówili :)

Ludzie ogarnijcie sie :P

To czy sklep jest dobry czy nie to nie tylko termin wyslania i dostarczenia paczki...

Po rozebraniu paru replik po niby tuningu w wykonaniu MG patrze na obsluge tego sklepu z niesmakiem...

Jak juz cos wymieniali to tak ze moznabylo sie za glowe zlapac...

Link to post
Share on other sites

o i teraz wiadomo czemu ludzie jeszcze zamawiają w tym sklepie - proste jak poczytają że ładowara, kulki i reszta drobnicy przyszła to czemu jego ma nie przyjść - stosunek zadowolonych do niezadowolonych jest 1 do 1000.... - oto powód jeszcze działania takich sklepów.

do 19-go już niedaleko - czekam tak jak wy

Link to post
Share on other sites

Jakaś nagonka jest na ten sklep !! Zamówiłem ładowarke,baterie,smary, olej itd. zamówiłem w piątek w środe było, bez żadnego problemu, bez jakiej kolwiek pomyłki. Dodam że to był JEDYNY sklep gdzie było wszystko czeko potrzebowałem a nie jak w innych jak była bateria to nie było ładowarki albo na odwrót.

 

Ludzie kupujcie w tym sklepie!!!

 

Ouh!

Jakże się cieszę razem z Tobą!

Cieszę się, że przyszedł twój smar i bateria też, że przyszła!

 

:wink: Jak karabiny ludziom przyjdą to odwdzięcz się i też się uciesz

Link to post
Share on other sites

Ręce, nogi i powieki opadają...

Tak, jest to zorganizowana nagonka. Organizatorami są: Ojciec Rydzyk, Komitet Wykonawczy Rady Ministrów Górnego Tobago oraz Era GSM...

Ja tam też kupiłem kulkę i przesłali. HOAH!

 

Kazdy powinien miec wlasne zdanie i doswiadczenia.

Forum moze sluzyc jedynie do wymiany doswiadczen i dyskusji.

Ja opisalem zaistniala w moim przypadku sytuacje, wyciagnalem wnioski i czekam co bedzie dalej.

Link to post
Share on other sites

Podsumowując, lewe adresy i dane firmy na fakturze, brak nazwy sklepu w Regulaminie na stronie internetowej ani niepodawanie danych właścicieli... nawet nie ma kogo pozwac jakby coś...

dalej sprzeadaż z pominięciem kasy fiskalnej to już co najmniej wykroczenie karno-skarbowe...

Nic dziwnego, ża ostatnio MG poobniżało ceny, bez VATu i podatku dochodowego, razem można puścic towar jakieś 30% taniej niż konkurencja.

Jak dla mnie cos tu smierdzi zdechłą rybą.

Link to post
Share on other sites

Ouh!

Jakże się cieszę razem z Tobą!

Cieszę się, że przyszedł twój smar i bateria też, że przyszła!

 

:wink: Jak karabiny ludziom przyjdą to odwdzięcz się i też się uciesz

Człowiek jest zadowolony i poleca zakupy smaru i baterii ;) a Ty mu gasisz tą radość. Temat dziwnego serwisu/jego braku jest wałkowany od kilku miesięcy i nie przez przypadek w temacie tego wątku widnieje napis [NIE POLECAMY] odnoszący się do Sklepu. Oprócz odruchów branżowej solidarności ciężko mi głębiej współczuć osobom, które mimo wszystko zdecydowały się na zakupy replik ...

 

Ja pewnie będę kontynuował zakupy w MG, pewnego określonego asortymentu (w określonym - niewielkim przedziale cenowym za sztukę) i zawsze z opcją "płatne przy odbiorze". Z prostej przyczyny: magazyny konkurencji świecą pustkami a powtarzające się od kilku tygodni "już za chwileczkę już za momencik" zaczyna być nudne.

Jasne, wolałbym miłą obsługę jak w asgshop czy specshop, zniżki jakie dostaje u Krakmanów, faktury, które powodują, że usypiam w błogim poczuciu cnotliwości obywatelskiej itd. itp. Wolałbym, mieć nadzieję, że np. midcapy MAGa do G36, które oferuje tylko MG, a które właśnie otrzymałem (bez faktury, czy jakiegokolwiek rachunku) mogę sobie wymienić na nowe jeśli się popsują. Wolałbym też płacić mniejsze podatki, wierzyć w sprawiedliwości sądów, fachowość lekarzy, uczciwość polityków itd.

 

Jak słusznie zauważył wolf75, forum służy wymianie doświadczeń i dyskusji. Kilkanaście stron dyskusji wyraźnie zarysowują sytuację więc... w czym problem?

 

Pozdrawiam

 

ps.: Łącznie na MG wydałem ponad 2,5k, raz jedyny kupując przedmiot podlegający gwarancji.

Link to post
Share on other sites
Jak słusznie zauważył wolf75, forum służy wymianie doświadczeń i dyskusji. Kilkanaście stron dyskusji wyraźnie zarysowują sytuację więc... w czym problem?

 

Zgoda, ale ciężko mi brać na serio człowieka który mówi że sklep jest super bo kulki zamówił i kulki przyszły.

Link to post
Share on other sites

hmmm... Czy dobrze zrozumiałem, że są osoby, które jakoś niedawno (marzec) składały zamówienie/kontaktowały się z machinegun'em i zostali obsłużeni? Bo to nieco zmienia postać rzeczy, ja nie mam z nimi kontaktu od 1,5 miesiąca...

Link to post
Share on other sites

No właśnie - bardzo ciekawe - ja po półtora miesiąca czekania na moje (opłacone) zamówienie w piątek napisałem pismo o anulowaniu tego i zarządałem zwrotu pieniędzy. Poczekam przez tydzień, jak pieniędzy nie będzie to inaczej podejdę do tematu.

 

Może i trudno coś załatwić w sądzie, ale mam zamiar spróbować nawet gdyby koszty miały przerosnąć wartość zamówienia - tak w imię zasad...

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...