Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Magazynek kupiony z allegro w wtorek wieczorem, dzisaj juz jest u mnie, wielki + za szybkość. Jednak kiedys zamawiając ze sklepu szybkość nie była powalająca. Bateria Li-Po w zwykłym sreberku!!!!! i kopercie. Towar w porządku.

Mieszane uczucia co do sklepu.

Link to post
Share on other sites

No a jak miała być zapakowana? W sejf z zamkiem cyfrowym i kartonowe pudełko? Przecież paczka była zabezpieczona, ekranowana. Nie wiem co by musieli kurierzy robić z taką przesyłką żeby ją zniszczyć, chyba strzelać...

Li-po jak każda bateria łatwo się nie da zniszczyć.

 

Radzę zapoznać się z technologią lipo troszkę bardziej szczegółowo :wink: Dalsze ciągnięcie tego wątku w tym temacie może okazać się przyczyną zaraźliwego bana czasowego :) Szmer.

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Drodzy państwo,

Jesteśmy posiadaczami konta na sklepie Gunfire (konto teamowe),

Podczas ostatniej promocji -15% zakupiliśmy

http://gunfire.pl/product-pol-1152196761-Replika-pistoletu-STI-Tac-Master.html

i tu powstał cały problem bo:

podczas realizacji zamówienia na etapie jego potwierdzania kwota zamówienia to

 

 

Wartość produktów : 266.31zł

Koszt przesyłki : 20,00 zł

Do zapłaty : 286.31zł

 

a sklep zrealizował to w następujący sposób:

 

Wartość produktów: 295.90zł

Koszt przesyłki : 20,00 zł

Koszt zamówienia: 315.90zł

 

tym samym dokonano złamania przepisów KC

 

Art. 661. § 1. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże składającego, jeżeli druga strona niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.

 

a skoro mamy umowę kupna-sprzedaży to:

 

Art. 535. Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę

Art. 536.

§ 1. Cenę można określić przez wskazanie podstaw do jej ustalenia.

§ 2. Jeżeli z okoliczności wynika, że strony miały na względzie cenę przyjętą w stosunkach danego rodzaju, poczytuje się w razie wątpliwości, że chodziło o cenę w miejscu i czasie, w którym rzecz ma być kupującemu wydana..

 

Jak myślicie co powinienem z tym fanem zrobić - 30 złotych to nie majątek, ale mi chodzi o zasadę, skoro państwo z Gunfire Mają bajzel w systemu (sklepie internetowym) to dlaczego za to ma odpowiadać klient. a druga sprawa to brak kontaktu, od pani w telecentrum usłyszałem ze mogę sobie sprawdzić na internecie, ale wg mnie należało by do takiego klienta zadzwonić czy dalej chce nabyć towar po wyższej cenie. tego wymaga kultura.

 

 

Po złożeniu zamówienia, należało zapłacić przelewem i po temacie. Sam miałem kilka "myków" z systemem sprzedaży gunfire, śmiesznie niektóre ceny liczył, zwłaszcza przy wielkiej wyprzedaży 50 % i rabacie za facebooka. Zapłata online załatwiła sprawę, nikomu się nawet nie chciało do mnie dzwonić o "głupie" 50 zł za pejsbooka. (formalnie promocje nie łączyły się).

Link to post
Share on other sites

Ostatnimi czasy zrobiłem kilka zakupów tutaj i nasuwa mi się jeden minus, który mnie boli - czas realizacji. Od zaksięgowania pieniędzy na koncie sklepu do wysyłki mija przynajmniej jeszcze jedna doba. Czyli de facto zamawiam coś w poniedziałek i robię od razu przelew - przelew jest w GF we wtorek, a wysyłka następuje w środę. Szkoda :biggrin:

Edited by Arafat (KSK)
Link to post
Share on other sites

Po złożeniu zamówienia, należało zapłacić przelewem i po temacie. Sam miałem kilka "myków" z systemem sprzedaży gunfire, śmiesznie niektóre ceny liczył, zwłaszcza przy wielkiej wyprzedaży 50 % i rabacie za facebooka. Zapłata online załatwiła sprawę, nikomu się nawet nie chciało do mnie dzwonić o "głupie" 50 zł za pejsbooka. (formalnie promocje nie łączyły się).

 

Rabat z fejsbooka mógł się łączyć z innymi promocjami.

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj wystawie opinie sklepu GF

 

Zamównie składam przez kumpla bo konto temowe 10% rabatu wiec szaleje zamawiam wpłacam kasę. System zniżkowy ocyganił mnie o 4 gr. ale na obronę GF dostałem darmowa przesyłkę kurierem co nie jest we wszystkich sklepach standardem nawet powyżej kwoty X Na magazynie małe opóźnienie replika dochodzi w pon zamiast pt, ale cierpliwość zaostrza apetyt! Godzina 9 rano kurier z paczka...podpisuje sie nie wyraźnie, ale ja sam wyglądałem nie wyraznie wiec nie wzbudziło to podejrzeń. Pierwsza myśl opakowanie...no chyba jej nie rozpakuje wezmę na strzelanke i pokarze niedowiarka jak winna być paczka zapakowana! Jezli ktoś jest uzależniony od foli bąbelkowej to dopiero po kilku dniach zobaczy replikę, oczywiście jeżeli psuł wszystkie bąbelki. Normalnie mistrzostwo świata. wszystko ładnie po ustawiane nic nie lata ni grzechocze. Replika oczywiście bez rysek ale jest problem, nie strzela. Napisałem maila do GF ale zanim dostałem odpowiedz juz to naprawiłem. ześlizgnęła się złączka od silnika(taka przypadłość m16 od kwa). to moje pierwsze zamówienie od gf i zrobiło na mnie wrażenie z stąd az do tamtąd. Polecam i jestem zadowolony

Link to post
Share on other sites

Polecam sklep szybka wysyłka kupiłem kamizelkę taktyczna w sobotę , a dotarła do mnie już w wtorek a do tego bardzo miła obsługa i bardzo dobry kontakt jeszcze raz POLECAM!!!! :maniak_OK:

Edited by otix96
Link to post
Share on other sites

Jako, że miałem dłuższą sprawę z Gunfire to wystawie im opinię.

Zakupiłem u nich replikę RK-15.

Rozmawiałem telefonicznie, pytałem czy są jakieś luzy itp. Żadnych luzów nie było.

Jednak jak replika przyszła do mnie:

Cyt."W Środę przyszedł do mnie RK-15.

No nie powiem, zagościł u mnie jakieś 60 minut za nim odesłałem go na zwrot.( pakowanie i podróż na pocztę + pisanie reklamacji zajęło 90% tego czasu)

Tak źle złożonego/spasowanego ak nie widziałem w moim życiu, a widziałem wiele ak, jednak żaden nie może się zbliżyć do RK-15.

Karabin który otrzymałem to jakiś smutny żart. Ja rozumiem wykonanie Chińskie, ale to już jest chyba 4 generacja? Boyia i śmiem twierdzić, że Firma to się raczej zwija niż rozwija.

Żałuje, że nie nagrałem filmików prezentujących luzackie możliwości tego cuda.

Zacznę od luzów całego Frontu w obsadzie(obsada jest stalowa).

Front ma luz :

Góra-dół, lewo-prawo i coś czego jeszcze nigdy nie spotkałem: przód-tył(rusza się w stronę wylotu lufy i gb).

Podstawa szczerbiny lata sobie w lewo i prawo. Luz jest tak mocny, że jak manewrujemy karabinem to obserwujemy jak do nas kiwa.

Atrapa suwadła latała tak mocno, że przy biegu na pewno ją zgubimy.

Najciekawszym jednak "tuningiem" było rozgięte body. Zauważyłem to po zdjęciu dekla. Wyglądało to tak jakby body zostało zrobione za ciasne i trzeba było dogiąć pod gearbox. Naprawdę ręce opadają.

Może miałem pecha, a może to nowy QC Dboya."

Replika Została zwrócona na podstawie "zwrotu do 10 dni roboczych".

Muszę powiedzieć, że pod tym względem zostałem naprawdę mile zaskoczony przez obsługę Gunfire.

Karabinek wysłany w środę, doszedł w czwartek. W piątek miałem już środki do wykorzystania w ich sklepie(reklamacja rozpatrzona pozytywnie).

Wybrałem replikę droższą, poprosiłem by resztę kwoty zapłacić za pobraniem. Nie było żadnego problemu.

Dzwoniłem parę razy, odebrał Pan Marek. Wierciłem dziurę o wykonanie zewnętrzne, montaż kolby, spasowanie.

Wszystko zostało w miarę możliwości wyjaśnione.

Replikę dostałem w wtorek rano. Replika była taka jak opisał ją Pan z którym rozmawiałem.

Ocena:

-Nie sprawdzenie stanu pierwszej repliki.

+Reklamacja

+Szybkość reklamacji

+Kontakt i podejście do klienta (Pan Marek)

+Elastyczność- możliwość dopłaty za pobraniem.

+Replika bardzo dobrze zapakowana(5m folii bąbelkowej)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Nie polecam Gunfire ! Wysłałem na gwarancje Skorpiona z JG.Myśląc,że zwrócą mi kasę,jak mojemu koledze,albo chociaż naprawią.Replika doszła do nich 14.06 czwartek myśląc,że naprawa bd trwała 2 tyg conajmniej.Dzisiaj replika do mnie przyszła 19.06 Wtorek.Pomyślałem pewnie naprawili ładowałem aku 3 godz,wkładam do repliki nic nic a nic próbuję też kicha.Patrzę końcówka od tłumika dźwięku z gwintem na tłumnik ułamana prawie szlak mnie trafił widząc to.Skorpionik poobcierany,ba pudełko też zarysowali.Mają szczęście,że do 16.00 mają bok,bo inaczej porozmawiałbym z nimi inaczej.Kompletnie jestem nie zadowolony ze sklepu nie potrafią nawet zwykłej repliki naprawić ! Nie wiem co mam teraz robić znowu 20 zł płacić za przesyłke i znowu mi odeślą uszkodzoną to się w głowie nie mieści.Jednym słowem sklepu nie polecam.Jak powiedział kolega u góry sklep zamiast się rozwijać cofa się z rozwoju !

Link to post
Share on other sites

Jak powiedział kolega u góry sklep zamiast się rozwijać cofa się z rozwoju !

 

Ja rozumiem wykonanie Chińskie, ale to już jest chyba 4 generacja? Boyia i śmiem twierdzić, że Firma to się raczej zwija niż rozwija.

 

 

To było o firmie... O BOYI konkretnie. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

Link to post
Share on other sites

Sklep ok, kilkakrotne kupowałem. Ale dziś na FB przegięli pałkę totalnie:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/197678_411768365528601_1107436920_n.jpg

"PL] Renomowana firma G&G doceniła profesjonalizm naszego serwisu. Po długoletniej współpracy z jednym z naszych serwisantów, znanym w środowisku jako Luglo lub Lucek, G&G postanowiło podziękować mu w bardzo nietypowy sposób :). Przedstawiamy Wam limitowaną serię kulek G&G dedykowaną najlepszemu serwisantowi w Polsce!

 

[EN] Well-known Airsoft brand – G&G appreciate professionalism of our service. After few years of cooperation with one of our technician, known in Airsoft community as Luglo or Lucek, G&G decided to thanks for this in extraordinary way :). We proudly present limited edition of G&G BBs, dedicated for the best technician in Poland!"

 

No sorry, gdzie był ten konkurs na serwisanta ? Czemu o tym serwisancie nie słyszałem ? Kłamstwo w żywą twarz...... Coraz bardziej GFC pozwala sobie na rynku...

Link to post
Share on other sites

Na temat towaru wypowiadać się nie będe bo to klient dyktuje warunki a firma zapewnia mu produkt. Klient chce kupować ACM i tanie repliki - jego brocha.

Ale o panu serwisancie dowiedziałem się z kulek. w życiu nie słyszałem o renomowanym serwisie firmy gunfire. czy ktoś mnie oświeci za co wielbimy tego człowieka? Poza faktem bycia serwisantem jednej z 3 dużych(największej?) hurtowni ASG w PL.

 

może niech ktoś z gildii serwisantów powie o co kaman ?

Edited by axelrybaczewski
Link to post
Share on other sites

Znam, słyszałem, pomagałem Mu wykopać auto w Bornem Sulinowie. Kumplowi popsuła się replika, pojechał i dał mu swoją. Ale żeby od razu takie glorie? Nie wiem. Przez to, że pożyczył kumplowi replikę, naprawił mu ją na miejscu, a potem zrobił gruntowny tuning nowej, za psie pieniądze.

Edited by Didi
Link to post
Share on other sites
No sorry, gdzie był ten konkurs na serwisanta ?

Znając realia pewnie konkurs był rozpisany pomiędzy podmiotami gospodarczymi zajmującymi się dystrybucją produktów firmy G&G. Czyli krótka piłka - jesteś sklepem, masz G&G, masz serwis, możesz się zgłosić. Nie jesteś dystrybutorem, nie kupujesz replik od G&G, firma nie bierze cię pod uwagę, choćbyś nie wiem jak był dobry. Luglo pewnie okazał się najlepszym serwisantem z zatrudnionych przez dystrybutorów replik G&G, stąd wyróżnienie.

 

Niemniej jednak tekst o "najlepszym serwisancie w Polsce" jest sporym nadużyciem.

 

Proszę, jak chcecie sobie podyskutować na temat tej akcji załóżcie nowy wątek lub po udzielajcie się na FB.

Wydzielisz? :)

Edited by Dread
Link to post
Share on other sites

Czy temat wydzielony zostanie czy nie, odpisujemy, by ograniczyć przynajmniej wszelkie spekulacje.

 

Przede wszystkim, jak możecie zauważyć, miano "najlepszego serwisanta w Polsce" nie jest wymyślone przez Gunfire, a przez G&G, więc to nie nasz pomysł, nie nasze wykonanie - sami byliśmy zaskoczeni taką formą podziękowania, jaką zastosowało G&G. Oczywiście wiele osób i tak będzie myślało, że to coś, robione na nasze zamówienie jako planowana akcja marketingowa - na to już nic nie poradzimy. Wystarczy jednak się tylko zastanowić, jakie korzyści ma G&G z takiego zabiegu marketingowego i jaki ma w tym interes? Żaden, poza miłym gestem.

 

Wyjaśniając waszą wątpliwość - nie było żadnego konkursu. Nigdzie nie napisaliśmy, ze konkurs jakiś był. To, że na kulkach widnieje napis "Best Technician in Poland" to pomysł G&G i ich decyzja. Oczywiście to ich subiektywna opinia i nikt nie musi się z nią zgodzić, ale czy nie wolno im tak napisać? Wolno.

 

Wystarczy dokładnie przeczytać co jest napisane w opisie do zdjęć, który został tutaj wklejony przez Ukesu - nie jest tam napisane nic o serwisie Gunfire jako całości. Można tam z kolei wyczytać, że ta limitowana seria kulek, to podziękowanie za wieloletnia współpracę jednego z naszych serwisantów z G&G - w kwestii doradztwa, wspólnych projektów, testów, opinii czy analiz polskiego rynku airsoftowego w kwestii części, up-grade'u itp.

 

Poza tym osoby, które śledzą nasz profil na FB, wiedzą, że jest on prowadzony w otwarty i dość luźny sposób. Dlatego też ta informacja o kulkach tam trafiła - nie podaliśmy i nie planujemy jej podawać, ani na WMASG, ani na zagranicznych portalach, ani na stronie sklepu. Ta informacja to jedynie ciekawostka. Sam napis "Best Technican in Poland" ma charakter napisu "Najlepszy Syn" na torcie urodzinowym. Najlepiej nabrać do tego odpowiedniego dystansu, bo z dużym dystansem prowadzimy nasz fanpage na FB :).

 

Ponadto Panowie, tyle osób się tu wypowiedziało, a żadna z osób nie napisała o tym, że miała kiedykolwiek jakieś problemy z serwisem u Lucka. Wielu z Was go nie zna, ale przynajmniej w środowisku regionalnym jest znany i przez wiele osób uważany za świetnego serwisanta - nie krytykujcie go, jeśli go nie znacie, bo to zdecydowanie nie jest fair.

 

Swoja drogą - konkurs na najlepszego serwisanta w Polsce, to całkiem dobry pomysł :).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...