Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

A ja niestety niezbyt jak na razie jestem zadowolony bo paczka już 3 dni robocze siedzi jako "gotowa do wysyłki" i nic. Jak firma ma gdzieś czas realizacji zamówienia to powinna dać wybór pomiędzy zdzieraniem za kuriera oraz pocztą polską. Bo nie po to się płaci 20zł na przesyłkę żeby paczka sobie siedziała spokojnie w sklepie aż ktoś ją łaskawie nada.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Strona kuriera też nie jest uaktualniana, a ile razy nie korzystałem z glsa to informacje bardzo szybko się u nich pojawiały. Zobaczymy, ale jeżeli przesyłka nie dojdzie do końca tygodnia to najlepszego zdania o gunfire już nie będę miał, bo jeszcze nie spotkałem się ze sklepem, który przy płatności przy odbiorze i wysyłce kurierskiej każe czekać na paczkę powyżej 5 dni roboczych. A Gunfire ponoć jest najlepszym dystrybutorem na Europę. Jak dla mnie taka sytuacja, jak na razie jest niczym więcej jak kpiną z klienta. A na dobrą sprawę, jeżeli paczka nie dojdzie dzisiaj to Gunfire przekroczy limity które samo ustala. 1-2dni robocze na realizacje 1-2 na dostawę kurierem. W poniedziałek zaczęli realizować, więc czwartek to ostateczny dzień w którym wedle ich ustaleń i zapisów powinienem dostać paczkę. A paczki wg. informacji na stronie Gunfire i kuriera na razie nie dostała nawet Wrocławska filia Gls.

Edited by lisek1994
Link to post
Share on other sites

Mam podobny problem z gunfire coś się u nich rypie że tak powiem kasa zaksięgowana 19.03, 20 ze gotowe do wysyłki a na stronie od tamtej pory się nić nie zmieniło a ni na stronie kuriera bo taka opcja wysyłki wlasnie byla wybrana, baaa dodatkowo nr kontaktowy nie odpowiada a na e-mail nie odpisuja skandal jak dla mnie i będe się ubiegał o zadość uczynienie tych utrudnień jaki to lider w europie jak jaja sobie robią z kupujących ...

 

ps dawajcie znać o podobnych przypadkach w ostatnim czasie i jak udało się rozwiązać problem ..

Link to post
Share on other sites

Chlopaki mają po prostu zapierdziel przed świętami i tyle. Ja zamówiłem u nich replikę w niedzielę,a była we wtorek. Status był cały czas "gotowa".W dodatku kontakt telefoniczny jak najbardziej na plus.

 

Dowiedziałem sie od nich,że kurier z racji nie sprzyjającej pogody ma opóźnienia.

Edited by Nitro
Link to post
Share on other sites

Mam podobny problem z gunfire coś się u nich rypie że tak powiem kasa zaksięgowana 19.03, 20 ze gotowe do wysyłki a na stronie od tamtej pory się nić nie zmieniło a ni na stronie kuriera bo taka opcja wysyłki wlasnie byla wybrana, baaa dodatkowo nr kontaktowy nie odpowiada a na e-mail nie odpisuja skandal jak dla mnie i będe się ubiegał o zadość uczynienie tych utrudnień jaki to lider w europie jak jaja sobie robią z kupujących ...

 

ps dawajcie znać o podobnych przypadkach w ostatnim czasie i jak udało się rozwiązać problem ..

 

Moje ostatnie zamówienie wyglądało podobnie (ok miesiąc temu). Brak odzewu na email. Tydzień oczekiwania na przesyłkę.

Edited by mich2000
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

No to ja dorzuce kilka groszy, wiele zamówień na GF robiłem i nadal robię lecz to z niedzieli mnie zirytowało. Najpierw zamówiłem kilka pierdół, przesyłke opłaciłem z punktów. Po godzinie myślenia pierdykłem sobie ASCU, opłaciłem wszystko od razu przelewem plus koszty wysyłki. Po jakimś czasie otrzymałem wiadomość ze wykryto podwójne zamówienie z mojego konta i łączą je w jedno. Non problemo sobie mysle. Dzis rano w pracy zauważyłem ze zamówienie moje jest wstrzymane i czeka na mój kontakt w sprawie zamówienia.... Mój kontakt ?? Pracuję w handlu już długi czas ale jeszcze nie słyszałem żeby to klient musiał się sam kontaktować ze sprzedawca i wyjaśniać o co kaman z zamówieniem. Pomijam ten fakt, zadzwoniłem, wyjaśniłem oraz poinformowano mnie że jeszcze tego samego dnia paczka do mnie wyjdzie. Jak zawsze byłem bardzo grzeczny i Pan po drugiej stronie również. Od rana wisi "realizowane"...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ostatnio robiłem małe zamówienie: mbusy i okulary peltor maxim ballistic. Dziś przyszło i zdębiałem. Panowie z gunfire uznali że najlepszą metodą zapakowania okularów jest wrzucenie ich razem z resztą zamówienia do koperty bombelkowej. A ch... tam, najwyżej się połamią w transporcie, w końcu zapłacone z góry. Kartoniki czy folia bombelkowa żeby to trochę lepiej zabezpieczyć przecież droga więc trzeba zaoszczędzić, kryzys jest. Gratuluję pomyślunku osobom pakującym paczki.

Link to post
Share on other sites

Nie, na szczęście nie połamały się ale mogły a to by oznaczało że musiałbym przejść przez stosowne procedury i straciłbym czas z winy sprzedającego.

Rozumiem Cappucino że jak ktoś pisze w opinii że paczka świetnie zapakowana to pisze słusznie choć dla zasady, a jak ktoś skrytykuje że źle zapakowana to ma prawo tylko pisać jak się coś połamie? Jest jakiś punkt w regulaminie który to sankcjonuje? Zamawiam od 2003 roku graty z Azji, Usa, Uk i Niemiec ale taką bezmyślność spotykam pierwszy raz więc o tym piszę, po to chyba jest ten temat. Czy tez po to żeby tylko chwalić? A uwagi do sklepu powinny, przynajmniej w teorii, pomóc mu usprawnić i poprawić obsługę. Więc generalnie jak coś się krytykuje pisze sie dla dobra sprzedającego a nie atakuje się go.

Link to post
Share on other sites

Panowie z Gunfire, z całym szacunkiem do Was, muszę was opier****. Dlaczego? otóż

 

System łączenia zamówień jest BEZNADZIEJNY.

1 )Po pierwsze, nikt nie prosi o łączenia zamówień, to więc Po jaką cholerę sklep je łączy?

2) Skoro już je łączy, to dlaczego w tak beznadziejny sposób. Sytuacja

a )Pierwsze zamówienie jest z transportem kurierem (opłacone, czy za punkty, wsio ryba). Tak czy siak opłacone

b) zamówienie 2gie, na "pierdoły" jest płacone punktami za pocztę. Rezultaty są beznadziejne, bo:

1) Zamówienie łączone, wisi w systemie ze statusem dopłata "0" zł

2) Żeby "ruszyło", trzeba je "kopnąć" telefonem lub emailem do sklepu

3) System oczywiście żrzera opłatę za 2 paczki, a paczka fizycznie idzie jedna (powiedzmy, że oszczędzona przez Was ka$a chociaż w 1/10 trafia jako premia, dla tego, co to wymyślił... )

4) Zamiast opłaconego kuriera, paczka idzie ślamazarną pocztą. W jakim stanie dojdzie, pewnie się domyślacie. Poza tym, z tego co Wiem, kuriera macie Taniej, wiec po co przepłacać.

 

Panowie z GF, zróbcie coś z tym, bo już od ponad 2 lat, kiedy robię zakupy u Was tak jest i jest z tego powodu delikatnie mówiąc kiszka. Wiem że to wina systemu informatycznego, ale chyba przez 2 lata, panowie z http://www.iai-shop.com mogli już wam tą łatkę opracować 20 razy.

O sytuacji, jaka może wyniknąć, z połączenia zamówień zrobionych na różne adresy dostawy, nie wspomnę (na szczęście nie testowałem).

 

Stety, niestety logistyka dla mojego teamu spoczywa na mnie. Ułatwmy sobie pracę. O ile serwis i ludzie w GF są cool, to system IT do poprawki..

 

P.S. Jak nie naprawicie, to będę złośliwy, będę zamawiał z odbiorem osobistym, a później ostatnie, łączone zamówienie każę sobie wysłać te 20 kg "listem poleconym" poczty. Ciekawe Jak Wam to wyjdzie :)

Edited by ravkill
Link to post
Share on other sites

Dobra to ja się podzielę "cool story" teamowego zamówienia, którego sprawa ciągnie się już prawie 3 tydzień...

 

Zamówienie zostaje złożone 02 kwietnia, opłacone 03 (Środa) m-transferem o godzinie 13:07. List przewozowy wygenerowany dnia następnego. Niestety w piątek po telefonie dlaczego paczka nie została jeszcze nadana dostaliśmy odpowiedź, że owszem list jest wygenerowany, ale paczka nie jest jeszcze nawet zapakowana.

Paczka wysłana dopiero w poniedziałek, na szczęście od momentu przejęcia jej przez kuriera firma GLS w pełni profesjonalnie informuje o każdym kroku paczki w systemie.

 

Sytuacja do przeżycia, ale...

 

Wśród klamotów za 1800zł były między innymi kartonik z goglami, w sumie to były gogle opakowane w jakiś śmieć, który kiedyś był kartonikiem, i z którego pierwsze co zrobiły to wysypały się razem z całą zawartością na ziemię. W sumie trudno, ostatnia sztuka na stanie, kartonik i tak do wywalenia, szkoda tylko, że informacji o tym nie było, niesmak delikatny jest.

 

Bardziej piekielna jest sytuacja z drugim fantem, ładowarką Redox Beta. Kolega nowy w ASG zamówił sobie cały zestawik niezłej jakości z eMką od KWA pakietem Redoxa i ładowarką. I wszystko byłoby pięknie gdyby nie to, że w kartonie ładowarki nie uświadczy się kabelka do połączenia płytki z gniazdami balansera z ładowarką. Na zdjęciach na sklepie kabelek jest, na zdjęciach na pudełku jest, logika podpowiada, że być musi, ale nie ma.

 

Widać ta logika obsłudze sklepu się nie podoba, bo pierwszy pan, do którego kolega dzwonił w tej sprawie dwa tygodnie temu próbował wmówić mu, że takiego kabelka nie ma w zestawie i wtyk balansera podłącza się tylko do samej płytki...

 

Z powodu pracy nie mogłem zareagować od razu więc tydzień później zadzwoniłem do GF z reklamacją, tym razem pan przez telefon obiecał zająć się sprawą i sprawdzić czy faktycznie w zestawie powinien się znaleźć taki kabel.

 

Tydzień mija a od GF brak odpowiedzi, na wysłane e-maile też nie odpowiadają, może tutaj odpowiedzą?

 

Sklep jest ok, jeśli nie zależy nam na szybkiej i pomocnej obsłudze, póki nie ma się do czynienia z upośledzonym systemem obsługi klienta jest ok.

 

Aby nie było, gada a nie wie jak ciężko jest, sam pracuję w dużym sklepie internetowym, w którym obsługiwane dziennie jest kilkaset zamówień i za taki sposób zbywania klienta już dawno poleciałyby głowy.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...