Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

Czekałeś cztery dni robocze i dostałeś bon?

Dokładnie tak było.

 

Dzisiaj rano zadzwonił do mnie miły Pan i przeprosił za sytuację. Mój zwrot został położony gdzieśtam i sobie czekał. Reklamacja oczywiście rozpatrzona pozytywnie. Teraz czekam na rozpatrzenie drugiej.

Edited by RedViper
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tłumaczenie się trwającą promocją jest strasznie słabe. W kwietniu jak trwała promocja, to moje zamówienie wysłali na drugi dzień.

Pozwolę sobie dać dla sklepu małą radę - albo przestańcie ciągle dawać promocje albo zatrudnijcie dodatkowych ludzi bo stracicie stałych klientów. Obecnie zatrudnieni pracownicy najwidoczniej nie dają rady z dużą ilością zamówień spowodowanych promocją, a u Was właściwie zawsze jest promocja więc coś czuję, że cały czas klienci będą się spotykać z opóźnieniami.

 

RedViper, ja to bym skakał z radości gdybym dostał paczkę w ciągu czterech dni roboczych.

Link to post
Share on other sites

Witam jak pisałem wcześniej replikę i kulki zamawiałem w piątek 1 sierpnia. Przesyłka doszła dziś(poniedziałek 11 sierpnia). Wszystko jest że się wyrażę cacy, replika strzela(na razie na sucho), jeszcze dziś wypróbuję na "strzelnicy" i zobaczymy. Było trochę opóźnienia ze strony Gunfire'a ale dla mnie to wszystko poszło na wielki PLUS! U mnie mają 9/10, dałbym 10/10 ale trochę to za długo trwało...

Link to post
Share on other sites

Ja jak na razie jestem zawiedziony z postawy Gunfire. Zamówienie złożyłem w środę (6.08), zamawiałem tylko replikę pistoletu bo akurat była promocja i cena o 100 niższa. kasę wysłałem zaraz po zamówieniu ale doszła do nich dopiero następnego dnia (na stronie banku przelew oznaczony był jako zrealizowany) ale na stronie nadal było "oczekiwanie na wpłatę", aż do niedzieli (ponieważ w sobotę upomniałem się mailem że powinni sprawdzić konto bo przelew powinien już dawno wpłynąć). No i od niedzieli przesyłka jest realizowana - w ciągu, jak na razie, 48h nie udało im się ściągnąć repliki z magazynu, spakować, zaadresować i położyć na półeczce "dla kuriera".

Do tej pory nie miałem z nimi takich problemów ale jednak mnie to zniechęciło do dalszych zakupów u nich. Wiem też że przez te ich promocje mają więcej wysyłek na głowie ale niech albo zatrudnią więcej ludzi do tego albo niech po prostu nie siedzą tyle na "twarzoksiążce" (a jak już tam są to zamiast pierdół mogliby dawać info o opóźnieniach).

Dzień po zamówieniu na Gunfire zamówiłem paczkę dla kolegi ze "sklepu-na-A" - mieli opóźnienie z powodu przerwy technicznej o czym zostałem poinformowany, ale i tak udało się im wysłać paczkę szybciej niż Gunfire. Ciekawe kiedy paczka do mnie dojdzie...

Link to post
Share on other sites

2014-07-30 17:31 zamówienie opłacone zamówione, do dziś nie doszło. mailowo dowiedziałem się, że paczka do odbioru w punkcie GLS. no to zabawnie, bo byłem na miejscu i nikt żadnego awizo/paczki nie doręczał, a na podany numer nie dzwonił...

 

Opinia bardziej pod temat dotyczący kurierów. Zostawiam - ktoś dzięki tej informacji może wpaść na pomysł by zadzwonić do przewoźnika. Szmer.

Link to post
Share on other sites

Zamawiałem 01.08 replike SVD i pare części które chciałem żeby zamontowali przed wysyłką. Po tygodniu nagle mail że zamówienie wstrzymane i drugi mail że mają problem z dopasowaniem lufy do komory. Po 2 dniach broń złożona i wysłana a za to że musiałem czekać dostałem w gratisie gumke G&G, 20zl do zwrotu i pake kulek :)

 

Polecam Gunfire jak najbardziej :)

Link to post
Share on other sites

Ja nie dostałem niczego, nawet zwrotu kosztów za jedną przesyłkę w związku z połączeniem zamówień. Wyraźnie mnie nie lubią... :icon_cry:

Dostałem PW z prośbą o podanie numerów zamówień, to przeanalizują sprawę... :icon_wink:

... niestety, cisza jak makiem zasiał, żadnej dalszej informacji... :icon_evil:

Link to post
Share on other sites

jest jakiś sposób na to, by sprawdzić, czy przyznano punkty lojalnościowe? średnio mnie one obchodzą, ale ekipa mi męczy tyłek i trzeba przyznać, że chyba coś w tym jest, bo zamówienia poleciały na ponad 8 stówek chyba, a punktów przybyło niewiele. Istnieje opcja, że po prostu nie za wszystkie zamówienia punkty otrzymaliśmy?

 

Shift ci się zepsuł ? Kolejne posty pisane w ten sposób polecą w kosmos

Szmer.

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

Część zamówień z okresu promocji będzie wysyłana z opóźnieniem, gdyż mają natłok pracy. Nawet na ich stronie jest powiadomienie, że występują poślizgi.

Sam czekam na przesyłkę. Jak zależałoby Wam na szybkiej dostawie, to mogliście zamawiać przed promocją. ;)

Według regulaminu mają czas dostarczyć przesyłkę w ciągu miesiąca.

Link to post
Share on other sites

Dziesięć dni oczekiwania na zamówienie, gdzie wszystkie zamówione artykuły były "na stanie", uważam za kpinę. Za większą kpinę uważam poinformowanie w poniedziałek rano o numerze przesyłki ( Twoje zamówienie zostało spakowane, nr taki a taki ) a przekazanie owej przesyłki kurierowi w środę.

Powiem tak - promocje fajne, ale jeśli będzie mi zależało na terminie dostawy, nie złożę tam zamówienia.

Link to post
Share on other sites

Czyli wychodzi na to, że tylko ja mam tak problematyczną wysyłkę że aż tyle czekam.

 

Zamówienie złożone 03.08, ósmego info od GLS o przyjęciu zlecenia na paczkę (jeszcze nie przekazana i co najlepsze na dwie a nie jedną jak zamawiałem), od tego czasu cisza.

 

Jutro napiszę ponownie maila do BOKu Gunfire bo poprzedni chyba gdzieś wcięło, że nie ma odpowiedzi.

Edited by Gray
Link to post
Share on other sites

Ja zamówiłem w niedziele (10.08) i do tej pory zamówienie ma status 'w trakcie realizacji'.

 

W ogóle sprawa dziwnie wygląda, bo niektórym, którzy zamówili 10.08 paczka już przyszła, a mojej jeszcze nie skompletowali. Coś mi tu śmierdzi, że ten sklep po prostu nie ma większości replik na magazynach.

 

Gdybanie nie rozwija tematu. Szmer

Link to post
Share on other sites

Zamówienie złożone 1.08, zapłata przelewem, w pon. 4 lub 5.08 zostałem poinformowany, że paczkę wyślą do końca tyg. 14.08 wchodzę na stronę sklepu i co ja pacze ? Zamówienie wstrzymane, opłacone. Kontakt zerowy. Widać, że na fejsika mają czas wrzucać jakieś pierdoły i promocje ale paczki wysłać to już nie. Jak do tej pory miałem o nich dobrą opinie tak teraz ich notowania u mnie lecą w dół.

Link to post
Share on other sites

Cześć chłopaki! Ja również mam ten sam problem...

Zamówienie złożyłam i opłaciłam 7 sierpnia. 11 sierpnia (w poniedziałek) otrzymałam informację, że przesyłka jest gotowa. Zarejestrowali ją nawet w GLSie. I tyle, nic więcej. Nadal jej nie przekazali. Wysłałam w czwartek zapytanie o paczkę, nikt mi nie odpowiedział na maila. Zaczynam się denerwować, bo zwyczajnie nie robię zakupów w necie, a tutaj takie przeboje ._________.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...