Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gunfire nie przeprowadza przeglądów zerowych replik, nawet ich nie odpakowują. Pół biedy jak kupujesz na miejscu, można sprawdzić samemu. Minus dla sklepu ode mnie.
Polecam wybrać darmową opcję downgrade, wtedy czy chcą czy nie chcą muszą rozebrać replikę żeby wsadzić sprężynę, i jak zobaczą usterkę to ją wyeliminują. Można sobie zmniejszyć fps nawet tylko o 10, a i tak mamy darmowy przegląd.
Link to post
Share on other sites

Polecam wybrać darmową opcję downgrade, wtedy czy chcą czy nie chcą muszą rozebrać replikę żeby wsadzić sprężynę, i jak zobaczą usterkę to ją wyeliminują. Można sobie zmniejszyć fps nawet tylko o 10, a i tak mamy darmowy przegląd.

Wydaje mi się, że nie będą wymieniać sprężyny a po prostu "rozszczelnią" gdzieś układ

Link to post
Share on other sites

Przegląd powinien być wykonany bez żadnych kombinacji i tyle. Przy odbiorze pudło zamknięte taśmami przez chińczyka i podsunięta kartka do podpisu, że odebrałem i wszystko ok. Poprosiłem o otwarcie i sam sprawdziłem czy sprzęt jest ok. W ciągu roku zostawiłem u nich ponad 2,5 tys. zł a im się nawet pudła otworzyć nie chciało o sprawdzeniu repliki nie wspominając. Swego czasu w sklepie nie chciano mi podpiąć baterii pod replikę, żeby sprawdzić czy egzemplarz który chcę kupić jest sprawny. Ugięli się dopiero gdy chciałem zrezygnować. Słabo.

Link to post
Share on other sites
Taa... Przegląd. Już to widzę. Rozłożą, wsadzą słabszą sprężynę, złożą, sprawdzą czy raz strzeli i tyle. Cały przegląd. A poza tym jak ktoś nie chce zmniejszać mocy to co?
To tylko taki cebulowy przykład ;) Ja kiedy kupiłem u nich replikę to nie była w fabrycznej folii, i dodali kartkę z pomiarami fps.
Link to post
Share on other sites

To tylko taki cebulowy przykład :icon_wink: Ja kiedy kupiłem u nich replikę to nie była w fabrycznej folii, i dodali kartkę z pomiarami fps.

 

Ja zamówiłem replikę sprężynową Bara g-spec i przyszła dziś chcę jej przykręcić risa (myslałem, ze one mają już przykręcony?) a to nie pasuje.. zadzwoniłem i teraz reklamację będę wysyłać na dniach :icon_biggrin:

Plusem GFa jest bardzo miła obsługa, która pomimo zdenerwowania jakoś uspokoiła moje nerwy. Teraz zostało to wysłać i liczyć na pozytywne rozpatrzenie..Bo nie powiem, ale wolę mieć replikę sprawną niż ten hajs co poszedł na jej zakup..

 

Kolega wie, że przyjęliśmy zasadę opisywania perypetii po ich rozwiązaniu ;)? Czyli w tym wypadku po odebraniu repliki, po wysyłce reklamacyjnej. Szmeru.

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites

Gunfire? Szczerze polecam! Zamówienie online złożyłem o godz 17:00 a o godz. 19:00 dostałęm maila od firmy kurierskiej informującego że paczka dotrze następnego dnia między 12:00 a 15:00 i jak napisali tak sie stało! Paczka dotarła bez uszkodzeń, bardzo dobrze zapakowana w folię bąbelkową iszczelnie zaklejona taśmą, a zawartość w idealnym stanie byłą gotowa do użytku :) jestem zadowolony z zakupów i na pewno skorzystam z ich oferty ponownie

Link to post
Share on other sites

No cóż kolejna wtopa od GFa. Po kolei :icon_smile:.

 

1. Dnia 21-07-2016 składam zamówienie, które ma być wysłane do paczkomatu gdzie sms ma dojść na mój numer telefonu.

2. Dnia 22-07-2016 zamówienie pakowane i według systemu nie wysłane.

3. Dnia 25-07-2016 brat przesyła mi wiadomość, że na jego numer trafił sms z paczkomatów gdzie dalej w systemie GF paczka jest pakowana.

4. Zaczynam chat z konsultantem trochę tak testując GF z zapytaniem kiedy moja paczka zostanie wysłana i czy sms będzie przesłany na mój numer telefonu. Konsultant potwierdził, że paczka zostanie wysłana dnia 25-07-2016 z moimi danymi kontaktowymi. Aha czyli zagięta czasoprzestrzeń bo paka już w paczkomacie :V.

 

Słaaaabo. Ponownie słaaaabo.

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites

GF ma tą wadę w systemie, że przy kontach teamowych zawsze bierze ten numer tel. z głównych danych konta, a nie poszczególnych adresowych. "No elo, masz pakę w paczkomacie" - u nas to norma :)

W razie W, można posiłkować się wiadomościami z kodem odbioru od InPostu, wysyłanymi równolegle z sms, na maila.

Link to post
Share on other sites

Zastanawia mnie jedno. Gdybyś chciał być świnią i odebrał tą paczkę, a potem "panie, gdzie jest paczka? Niby wysłana, ale paczkomaty nie wysłały smsa!" Co by wtedy było? GF pewnie zapytał paczkomaty o odbiór i tu zonk, bo w systemie GF paka nadana dnia X, a w paczkomatach odebrana dnia X-3 i co teraz?

Link to post
Share on other sites

Nie powie, bo to konto jeszcze kilka godzin temu reklamowało jakąś stronkę o Pokemon Go. Po tym jak zwróciłem uwagę na takie zachowania sygnaturka zniknęła (a stare posty zniknęły, w tym też ten w którym zwracałem uwagę, o co żalu nie mam, ale też i dowody zniknęły więc uwierz mi na słowo).

Link to post
Share on other sites

Kupiłem dyszę do M4 WA. W zestawie brakowało dwóch pierścieni segera, uszczelki i pinu. Po napisaniu reklamacji skontaktował się ze mną telefonicznie Pan z BOKu, który stwierdził, że nie ma sensu reklamować towaru i dośle mi brakujące części. Tak się też stało i na drugi dzień mogłem się bawić gaziakiem :icon_biggrin:. Jak najbardziej polecam.

Link to post
Share on other sites

Ja muszę pochwalić sklep po zakupie M63 Stoner, nie ukrywam że po ostatnich przygodach z zakupem nowej M14 z allegro (łoże po otwarciu paczki okazało się być w kilkunastu kawałkach- ewidentnie wina kuriera- ślad uderzenia na paczce, długa historia...).

 

Karton oryginalny zapakowany w xxx warstw foli bąbelkowej, zaklejone wszędzie taśmami więc nie było mowy o uszkodzeniu paczki oraz ew jej otwarciu przez osobę postronną.

W samej paczce dostałem protokół przeglądu ze zmierzoną prędkością wylotową pokrywającą się z moim chronografem.

 

Sama wysyłka ekspresowa. Jestem zadowolony.

Link to post
Share on other sites

Zakupiłem zestaw konwersyjny ELS-74MN od E&L. Wysyłka błyskawiczna (zamówiłem w niedzielę, wysłali w poniedziałek, paczka od godziny 9.00 dnia dzisiejszego jest u mnie), standardowo owinięta w chorą ilość folii bombelkowej (co jest jak najbardziej na plus!). Polecam!

Edited by ZłyDuch
Link to post
Share on other sites

Opiszę teraz procedurę zwrotu w sklepie Gunfire. Więc tak, we wtorek dokładnie dwa tygodni temu wysłałem do nich paczkę, na mój koszt bo przesyłka opłacona przez sklep mogła mieć max. 60 cm długości, a ja oddawałem replikę. W czwartek zwrot zmienił status na "zwrot nieobsłużony". W poniedziałek poprzedniego tygodnia otrzymałem maila że zwrot został rozpatrzony pozytywnie, jednak pieniądze wysłali mi tydzień później. Dzisiaj mam kasę na koncie. Procedurę oceniam na 6/10, bo moim zdaniem trwała trochę za długo. Plus za to że wszystko odbyło się bez ani jednego telefonu.

 

PS na moim koncie pojawiły się minusowe 50 punktów ;) ciekawe czy jestem im teraz winien 500 zł...

 

Wysłane z mojego myPhone FUN 2 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to post
Share on other sites

Reklamacja zakończona pozytywnie.

 

Replikę dostałem nową, dzwonił do mnie przemiły człowiek z serwisu o godzinie +- 8, że niestety, ale nie mają replik na wymianę.

Dosłownie 5 min później znowu dzwoni telefon, Pan z miłą informacją, iż wyrzucili trochę zamówień przedawnionych i znalazła się replika więc biorą ją na serwis i postarają się zrobić żeby było wszystko ok.

Koło 14 kolejny telefon z informacją, że wszystko zostało dopięte i lada dzień replika wróci w me ręce.

Wczoraj dotarła do domu, a wraz z nią parę gratisów w postaci np. czapki z logo LCT.

 

Jeśli miałbym porównywać obsługę klienta z przed 3-4 lat i tą teraz, to mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że GunFire zrobiło solidny postęp i z chęcią wrócę na jakieś większe czy mniejsze zakupy. :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Kolejne oklaski dla GFa. A oto moja historia

1. Dnia 02-08-2016 wrzucam im zdjęcie na profil FB jak ich kulki sniperskie spuchły na co sklep się odzywa i proponuje zwrot pieniędzy mimo, że kulki już dawno temu zakupiłem i jakoś nie chciało mi się reklamować. Plus dla sklepu i dla ich postawy. Podałem numer zamówienia i numer konta. Zatem czekam na zwrot.

2. Dnia 22-08-2016 zwrotu dalej brak i myślę ok zapytam się co ze zwrotem. Natrafiłem na innego konsultanta, który nic nie wiedział ok nie jego wina bo kto inny zajmował się sprawą, ale się wnerwiłem i powiedziałem, że niech sobie już nie robią tego przelewu.

3. Koło godziny 12 konsultant z którym rozmawiałem przez chat dzwoni do mnie i mówi, że przelew był wykonany 10-08-2016. Na to rzekłem, że sprawdzę czy dobrze podałem numer konta i czy faktycznie pieniądze nie przyszły mimo, że dwa razy sprawdzałem. Poinformowałem, że się odezwę. Numer konta podany dobrze a zwrotu brak. Oddzwaniam do konsultanta i się pytam o numer konta na jaki wykonali przelew, podał - Nie znany mi. Zapytałem się do jakiego banku trafiło - nie znane mi aby ktoś z mojej ekipy miał w danym banku konto. Konsultant przesyła mi dowód wpłaty, wklepuje numer konta odbiorcy w google i wiecie gdzie trafił przelew? DO NICH! Gunfire zrobił sam sobie przelew zwrotny i nikt nic nie zauważył. System działa :icon_smile:.

4. Poinformowałem konsultanta o tym i dostałem cynk, że zlecenie przelewu zostało w dniu 22-08-2016 dane do realizacji.

5. 24-08-2016 przelewu brak. Kontaktuje się z Gunfire i mówi, że jest dalej w trakcie realizacji.

 

Powiem tak. Jak się coś oferuje to się to wykonuje a nie żebym ja sklep prowadził za rękę i musiał szukać im gdzie został wykonany zwrot. Odnalezienie pieniędzy na ich koncie zajęło mi 30 sekund. Ukłony dla sklepy. Oby tak dalej!

Edited by gloomer
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

+ Zamówiłem batkę i kulki. Tak się złożyło, że ładowarkę zostawiłem w domu u rodziców. Szybka wiadomość do GF na FB z prośbą o naładowanie i szybką wysyłkę, bo "siepa" już w niedzielę. Odpisali po kilku godzinach o 7 rano. Po jakimś czasie kolejna wiadomość, że wszystko zostało załatwione. Odbieram paczkę, bateria naładowana, na fakturze dopisane: usługa serwisowa 0zł, czyli z powodu mojego niedbalstwa bateria musiała iść na serwis. Wielki plus za podejście do klienta.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...