Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunfire.pl


Recommended Posts

przedwczoraj wykonałem przelew z Mbanku...wczoraj rano ok9 został zaksięgowany..paczka została wysłana ok godz 14....dzisiaj o 11 zadzwonił kurier...paczka szła nie całe 24h! polecam sklep jak najbardziej...kontakt tez jest świetny..odp. na wszystkie moje maile! polecam!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

trzeba było się upomnieć...ja na początku też nie dostałem rabatu (w wiadomości systemowej) ale napisałem maila do sklepu i okazało się że rabat mi przysługuje (urodzinowy 15%). poprosiłem o dokładną kwotę jaką mam wpłacić i otrzymałem ją...pamiętajcie żeby troszczyć się o swoje ;)

Link to post
Share on other sites

Dokładnie zamawiałem troche szpeju dla siebie i znajomych z okacji urodzin sklepi zniżka 15% więc należało wykorzystac :) Wpisałem w uwagach słowo urodziny bodajże, ale w kwocie do zapłacenia też nie uwzględniło mi rabatu. Dopiero po telefonie do gunfire zostało wszystko skorygowane bo się okazało że muszą to ręcznie wpisywać:)

Link to post
Share on other sites
Guest GunFirepl

Kod rabatowy nie działa gdy wpisuje się go w pole "uwagi". Dopiero po naszej interwencji taki kod jest akceptowany, a rabat przyznawany.

 

Oczywiście kod rabatowy istnieje i można go wpisać w pole, poniżej "uwag" w pierwszym kroku składania zamówienia (przy wybieraniu formy zapłaty i dostawy), dopiero wtedy rabat AUTOMATYCZNIE zostanie przyznany.

 

Proszę wpisywać kod rabatowy w odpowiednie pole, wtedy upust będzie przyznany. Nasz system działa w pełni automatycznie, gdy tylko uzupełniacie odpowiednie pola.

 

Wesołych Świąt!

 

kodrabatowy.jpg

Edited by GunFirepl
Link to post
Share on other sites

1. Była promocja na M4 CQB firmy JG (399zł). Zamówiłem ten karabin, do tego wkład do camelbaga i razem z rabatem (5%) miało wynosić mnie to ok. 403zł.

Zamówienie mogłem potwierdzić dopiero następnego dnia, z powodu problemów z pocztą. Niestety okazało się, że zamówienie zostało już odrzucone. Wysłałem więc 3 maile z wyjaśnieniem sprawy, próbowałem się dodzwonić, ale wszystko na marne.

 

2. Dzisiaj spróbowałem ponownie. Karabin HK416 SF [JG6622] JG, lecz rabat 12% nie został uznany nawet po wpisaniu w odpowiednie pole. Próbowałem wiele razy i ciągle to samo, więc wysłałem parę maili z prośbą o uznianie rabatu (12%).

Co zrobi tym razem Gunfire?

Poczekamy, zobaczymy...

Link to post
Share on other sites

Zastanawia mnie jak jest w przypadkach gwarancji(reklamacji),bo sprzedac kazdy chce :) jak ma co :)no a bywa ze niekiedy klijent ktory juz zaplacil jest traktowany niepowaznie(przekonalem sie tak w wypadku zupelnie innego sklepu z innej branzy(calkiem bliskiej)...mam pewna usterke w gunie z tego sklepu ktory jest nadal na gawarancji mialem pare pytan w tej sprawie(dodatkowo dokupic pare rzeczy(przy okazji)chce).Pisałem juz 2 maile, to bylo toz przed przerwa swiateczna,nie bylo odpowiedzi...ogarnely mnie troche czarne mysli,no jednak ostrzegali na stronie ze w tym okresie moga byc opoznienia w odpisywaniu,zastanawiam sie jak wielkie bo w czwartek juz do pracy a niechcial bym sie wlec z problemem z obszernymi opuznieniami.Czekam juz 6 dni.Poczekam jak sie rozwinie sytuacja.Jak dotej pory zakupy w tym sklepie oceniam na wzorowe(pod wzgledami obslugi itp.)

Link to post
Share on other sites
Guest GunFirepl

Witam,

 

Upust nie obejmuje produktów już w promocji (...) nie ma możliwości otrzymania dodatkowego rabatu 12% (na produkty objęte promocją - przyp. Red) .

 

Odpowiedzi na emaile zostaną udzielone 27-28 grudnia (nie były udzialane odpowiedzi od piątku popołudnie), gdy tylko BOK wróci do pracy.

 

GunFire.pl

 

edit by Moderator

Link to post
Share on other sites

Ja pozwole sobie dodac iz postaram sie odpowiedziec na wszystkie emaile zaraz po powrocie do pracy, tj 8 stycznia.Obecnie jestem w Niemczech gdzie urodzil mi sie Syn-Jasiek(a co pochwale sie :D i nie mam mozliwosci odpowiedziec na emaile.

Byc moze kto z moich kolegow wezmie sie za moja poczte(wolalbym sam to zalatwic)ale jakby nie bylo odzewu to napewno bedzie po 8 stycznia.

 

Tym samym przepraszam i prosze o cierpliwosc.

 

 

_________________________________________________

przepraszam za pismo, ale brak mi tu polskich znakow, a na dodatek klawiatura inaczej jest poukladana :wink:

Edited by Rafron77
Link to post
Share on other sites

A ja jestem bardzo zadowolony. Najadłem się trochę nerwów na starcie, jak rozwaliła mi się replika na 2 strzelance, odesłałem na gwarancję, bardzo szybko dostałem z powrotem (w przeciągu 4 dni), z diagnozą problemu... ale panowie z GunFire, zamiast naprawić wadliwy egzemplarz, po prostu wysłali mi nowy, który działa nieco lepiej (tzn. ma większego kopa). Nie mogę narzekać. Ostatnio zamówiłem kolejny aeg (korzystając z rabatu 15%) i miałem go następnego dnia po zatwierdzeniu przez bank przelewu.

Sądzę, że poszczególne głosy krytyki są naprawdę jednostkowymi przypadkami i każdemu zdarzają się wpadki, a mam wrażenie, że GunFire jest chyba obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającym się sklepem internetowym. Nie można też winić sklepu za niektóre wady produktu, które wychodzą "w praniu", czy na to, że UPS nawalił. Szkoda tylko, że siedziba firmy jest dla mnie na końcu świata :) Jestem bardzo zadowolony, zakupy w sklepie robił też mój znajomy i również nie narzekał. W każdym razie, sklep mogę każdemu polecić z czystym sumieniem. Ceny są w porządku (trafiają się niektóre produkty taniej w innych sklepach, ale są też na pewno egzemplarze droższe). Jedyne, co można zarzucić GunFire, to mały wybór akcesoriów dodatkowych do replik oraz części zamiennych/upgrade.

Link to post
Share on other sites

A ja kupiłem karabinek w listopadzie (gdzieś około 7-8)! około 19 listopada został wysłany na gwarancje. Po całej operacji (+ wymiana łożysk) która trwała około 2 tygodnie karabinek został odesłany do mnie....

Do tej pory go nie dostałem.

Gdy kupowałem jako adres do dostarczenia wpisałem miejsce gdzie akurat się znajdowałem/pracowałem....czyli Przemyśl, wiadomo kurierzy żaden problem.

Gdy składałem reklamacje zmieniłem dane na miejsce mojego zamieszkania - Kraków. Więc replika powinna dotrzeć do Krakowa. Niestety nie dotarła. Sprawdzam w trackingu ups i okazuje sie że paczuszka pojechała do Rzeszowa/Przemyśla 8-O nikt nie odebrał, więc wróciła do gunfire.pl Pisałem oczywiście maile co z przesyłką i jak tam. Ok. Były święta i sylwester..rozumiem. Chociaż ze strony głównej dowiadujemy się, że

- 27, 28 grudnia, czwartek, piątek: 10-16
..zero odpowiedzi. Zaznaczam że nie pisze po 100 maili i nie jestem zbyt nachalny w takich sprawach...raczej cierpliwy i wyrozumiały. Dodatkowo w każdym mailu podpisywałem się moim pełnym adresem!

Hurra! dnia 8 stycznia dowiaduje się, że replika jest w Gunfire.pl i dlaczego ją odesłałem bo nie ma tam nawet żadnych dokumentów 8-O. Po rozmowie i wyjaśnieniu zostałem zapewniony, że replika zostanie jeszcze dzisiaj do mnie wysłana. No i tak. Otrzymuje maila od gunfire.pl i od ups. O treści i tu uwaga!

Kwota pobrania: PLN 455,00

Płatność: Wyłącznie gotówka

Szczegóły wysyłki ...

Ha! ale to nic. Przesyłka została wysłana do...Przemyśla.

No przepraszam najmocniej owszem wymieniane były łożyska ale aż tyle? Za tyle to ja KUPIŁEM tą replikę i już ZAPŁACIŁEM przy odbiorze w LISTOPADZIE. I od tego czasu jej nie widziałem. Nie przyjmuje także wytłumaczenia, że zawalił kurier - kurier jedzie gdzie mu każą - czyli zlecenie od gunfire.pl

 

wydaje mi się śmieszne jak ktoś pisze..a tam jakaś pomyłka , coś tam ..dostałem kulki gratis...i jest ok. Jak ktoś zawali, fajnie przeprosi ale nie odwróci już tego spieprzone to spieprzone....

Ja nie chce żadnych gratisów, tylko towar za który ZAPŁACIŁEM.

Zobaczymy co z tego wyjdzie. Wiadomo replika MUSI kiedyś trafić do mnie. Ale to i tak już nie zmieni mojego zdania na temat gunfire.pl

 

pozdrawiam.

Edited by yakarov
Link to post
Share on other sites

Ja, 08.01.09 zrobiłem zamówienie i do dziś nic nie doszło a miał być darmowy kurier UPS, a jak sprawdziłem na monitoringu przesyłek UPS to pisze że -Otrzymano informacje rozliczeniowe i tak od początku, ciekawe czy towar bym dostał jak bym wpłacił na konto chyba nie ... napiszę jak coś nowego będę wiedział bądź paczka przyjdzie.

Link to post
Share on other sites

No z tymi przesyłkami kurierskimi to coś jest - wszystkie dochodziły w ciągu 5 dni, a nie dwóch; o 24 godzinach to nie wspominam. ;)

 

Fakt, że raz zawinił kurier - kolo wpisał, że był 4 razy i raz mu nawet odmówiono przyjęcia "z braku gotówki" - wszystko kłamstwo; urwał się pewnie z roboty i dopiero po telefonie do firmy kurierskiej i opierniczeniu od góry do dołu był u mnie w ciągu godziny.

 

Więc możliwe, że firma kurierska daje ciała.

Link to post
Share on other sites

Sklep tak na prawdę odpowiada za termin dostarczenia paczki tylko do momentu przekazania jej kurierowi. Dalej to już pałeczkę firma kurierska przejmuje. Przypominam, że wątek poświęcony jest sklepowi i obsłudze klienta w Gunfire. Sklep może zmienić firmę kurierską, ale nie odpowiada za jakość usług przez nią świadczonych.

Link to post
Share on other sites

Witam ponownie, otóż co do mojej paczki to po telefonie z jedną osobą ze sklepu okazało się że wcale nie zostało skompletowane i wysłane ....

ale dogadaliśmy się że zostanie szybko skompletowane i przekazane kurierowi a za błąd w wysyłce dostałem 3 paki kulek gunfire do przetestowania :D i paczka nazajutrz już była z rana, tak więc polecam mimo tego ze na początku były problemy. Pozdro

Link to post
Share on other sites

Ja osobiście na GF sie troche "przejechałem" mianowicie zamowiłem pare rzeczy wszystkie potwierdzone ze sa na stanie i wchodza do zamowienia, ale z czasem dochodziło do mnie info o redukcji stanu zamowienia :???: ( no coz ) - no dobra bywa, to czekam na pake z transportem ( tu akurat nie bylo problemu ). Ale po otwarciu paki nie bylo jeszcze paru rzeczy ktore JUŻ mialy być :roll: cena zgodna z tym co dostalem nie placilem za wirtualny towar uuuff. Tym razem bez rewelacji ale nie stawiam krzyżyka bo to dobry sklep (wnioskuje po opiniach znajomych, ofercie itd) mały poślizg...

Link to post
Share on other sites

Kolejne zamówienie zrealizowane. Jednak na minus. To że paczka przyszła po tyg trudno, mają zmiane magazynu, rozumiem to. Ale 2 opakowania kulek po 3500 były rozerwane totalnie, wszystkie kulki były rozsypane po pudełku. Wątpie czy to wina kuriera, opakowania były po prostu rozerwane. Na stronie pisze również że do każdego zamówienia powyżej 100zł paczka kulek Gunfire gratis....nic takiego nie otrzymałem

Link to post
Share on other sites

Niestety też nie zbyt podoba mi się ten sklep. Jak kupiłem wszystko ładnie ,szybko. Wszystko ładnie wymienili na nowe, ale widze, że nie ja jedyny musze czekac na odsyłkę :???:. Jeżeli chodzi o sprzęty w rodzaju karabinków to nie mam ochoty bawić się z nimi.

Edited by obrzyn
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...