Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

a mi podobnie jak Lolelxusowi ..w GP padly dwa razy zeby tloka..

raz po 20-30 midcap-ach... nastepnie wymiana..do tego doszla akurat m170 wiec wpakowalem proba...10 strazlow i zebow znowu nie ma...co moze byc przyczyna?

i czy mozna kupic gdzies nie plastikowy tlok w wersji long do gp?..a jak nie to mozna wsadzic krotki metalowy?

 

może przyczyną jest złe wypodkładkowanie zębatek ???

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

może przyczyną jest złe wypodkładkowanie zębatek ???

 

hm..moze i to byc... nie mam zbytniego doswiadczenia..

jest jakis manual ile ich ma byc?

Do sprężyny M170 mam tłok GP czerwony ze zwężonymi zębami i wszystko gra-może to wina tłoka ze jest za słaby do tej sprężyny?

 

no ale nie ma innych tlokow jak tylko te normalne plaskiti od gp do wersji long?

nie ma?

poki co nie moj budzet nie przewiduje wydatkow na nowe tloki..wiec musze czekac

zanim znowu cos zrobie w moim przyjacielu

 

ps. 2 miesieca na odp ... :strach:

 

A trochę bardziej po polsku się da?

thor_

Link to post
Share on other sites

Nie bardzo wiem co chcesz nam powiedzieć przyjacielu.

Które zęby ci wyłamało? opisałbyś coś dokładniej. No chyba, że nie szukasz pomocy a chciałeś się tylko podzielić z nami awarią która nastąpiła w pukawce.

Można sprawdzić co jest przyczyną kiedy dokonujesz "oględzin" po usterce.

Zazwyczaj widać wtedy która część jest nadmiernie wyeksploatowana.

Sprawdź czy oś zębatki tłokowej nie jest skrzywiona, czy sprężyna nie wchodzi ciasno do tłoka... Może przed awarią usłyszałeś jakieś dziwne dźwięki źle pracującego mechanizmu?

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Nie bardzo wiem co chcesz nam powiedzieć przyjacielu.

Które zęby ci wyłamało? opisałbyś coś dokładniej. No chyba, że nie szukasz pomocy a chciałeś się tylko podzielić z nami awarią która nastąpiła w pukawce.

Można sprawdzić co jest przyczyną kiedy dokonujesz "oględzin" po usterce.

Zazwyczaj widać wtedy która część jest nadmiernie wyeksploatowana.

Sprawdź czy oś zębatki tłokowej nie jest skrzywiona, czy sprężyna nie wchodzi ciasno do tłoka... Może przed awarią usłyszałeś jakieś dziwne dźwięki źle pracującego mechanizmu?

witam

chciałem wam powiedzieć że mialem problem panie kolego

ale niezbyt jasno mi to wyszło wiec teraz dokładniej

 

otóż zębatka tłokowa starła zęby tłoka na tzw jak to spece mówią "miazge"..2 razy.

zanim znów po 3 miesiącach miałem czas i chęci usiąść nad moją niedostępną koleżanką(mowa o replice heh). jak ktoś napisał podkładkowanie a własciwie jego brak.. było przyczyną. po próbnym strzelaniu około 5-8 mid magów pekła mi zębatka na silniczku (slinki magnum systemy). ale przezorny zawsze ubezpieczony !! mam zapasową ha! a wracajac do tłoka..Nawet odrobinke sie nie starł!! jeden problem mniej z głowy .

 

A trochę bardziej po polsku się da?

thor_

da..więc proszę mnie teraz też tak ładnie na czerwono pochwalić :mrgreen:

(żart)

 

Pochwalić??!! Zrypac i ścignąć jeszcze za brak WIELKICH liter na początkach zdań mogę co najwyżej!!!

:D

Proszę się zastosować do "pochwały" ;)

thor_

Edited by thor_
Link to post
Share on other sites

A no to już coś więcej wiadomo... Też miałem pękniętą zębatkę na magnumie ale to nie w ca25. Przyczyną były łożyska kulkowe które się po prostu rozsypały od nadmiernej eksploatacji i nowej mocniejszej sprężyny. Winą też było ułożenie kabli w gripie bo powinny iść tylko po jednej stronie (od strony kolby) Na całe szczęście zębatka od wersji magnum speed też pasuje i jest tańsza (przynajmniej była kiedyś). No chyba, że ktoś znalazł jeszcze tańsze zębatki wchodzące na Magnuma to niech się pochwali :)

Możliwe też, że przy podkładkowaniu dałeś za dużo podkładek pod zębatkę silnikową... Jak złożysz gearboxa i skręcisz śrubami to wtedy sprawdź czy ośki mają luz. Powinny się ruszać o parę setnych milimetra.

 

Sprawdziłbyś też przy okazji tłok czy lekko chodzi w prowadnicach.

Wyjmij cylinder i zębatki i wsadź sam tłok w prowadnice i zobacz czy gdzieś go nie haczy, pamiętaj by wsadzić prowadnicę.

 

Powodzenia... ;)

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

witam

 

ja mam SR-25 P&J.

czy wymiana gearboxa, sprężyny, komory, gumki i lufy podniesie moje juz 470 fps na wiecej??

jakich czesci najlepiej uzyc do tuningu SR-25??

you idiot. (House MD

skoro wymienisz GB to co za różnica ile miałeś w stocku? Myślisz że skąd płyną fpsy? z kolby????

możesz wymienić GB na g&p a i tak bedziesz mial 400 fps. są co najmniej 3 tematy gdzie jest rozpisany tuning od A do Ź.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

będzie pasować - jest ciut cieńszy i ma więcej luzu - trzeba się trochę napracować aby go równo włożyć. Polecałbym mimo wszystko szkielet z GP.

 

Dzięki za info, bardzo ale bardzo bym chciał, ale jak pewnie zdajesz sobie sprawę dostanie teraz szkieletu od G&P long jest praktycznie nierealne, dlatego taniej i łatwiej wyjdzie chyba kombinacja ze szkieletem CA.

Link to post
Share on other sites
Dzięki za info, bardzo ale bardzo bym chciał, ale jak pewnie zdajesz sobie sprawę dostanie teraz szkieletu od G&P long jest praktycznie nierealne, dlatego taniej i łatwiej wyjdzie chyba kombinacja ze szkieletem CA.

A może ktoś wie dla czego w zasadzie G&P odpuściło sobie jeden z najbardziej rozchwytywanych modeli? Bo przestaję wierzyć w siłę wolnego rynku.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam.

Powiedzcie mi użytkownicy SR od G&P czy na upper reciverze jest normalny gwint jak w każdej innej "emce" ?

Innymi słowy - czy można zmienić w niej front na dowolny inny ?

 

Pytańsko numer 2:

Czy jest sens polować na GB w wersji long jeśli z SR-ki chcę zrobić szturmówkę ? (cyl. typ2 , lufa 455mm )

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Witam.

Powiedzcie mi użytkownicy SR od G&P czy na upper reciverze jest normalny gwint jak w każdej innej "emce" ?

Innymi słowy - czy można zmienić w niej front na dowolny inny ?

 

Pytańsko numer 2:

Czy jest sens polować na GB w wersji long jeśli z SR-ki chcę zrobić szturmówkę ? (cyl. typ2 , lufa 455mm )

Pozdrawiam.

 

 

Pyt 1: normalny

 

Pyt 2: nie ma sensu- masz tam standard v2 od G&P czyli wystarczające możliwości na szturmówkę.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...