Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Przestrzelałem swoją zabaweczkę... generalnie na ok 30 kroków trafiam w niezbyt grubą gałąź i na auto kuleczki ładnie lecą jedna za druga....

Widać efekt działania długiej lufy

W tym samym miejscu z FNki JLSa ciężko było w tą samą gałąź trafic

Tyle że skręcają wszystkie w prawo (ewidentnie coś nie tak z hopkiem :/)

Edited by ratman1809
Link to post
Share on other sites
  • Replies 600
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

... którą w banalny sposób można zlikwidować. Wystarczy, że rozłożysz i przeczyścisz komore hopka, gumkę i lufę i podczas składania ustawisz lufę idealnie tą dziurką do dystansera. Trudno to wytłumaczyć. Chodzi tu o to aby poduszeczka w gumce, którą wypycha dystanser była idealnie na środku tej "dziurki" w lufie. Jeżeli nadal kulki skręcają w prawo to przekręć lufę w komorze minimalnie w lewo. Jak przekręcisz za bardzo będą skręcać w lewo- to działa w dwie strony etc. etc. etc.

Link to post
Share on other sites

Niech zgadnę- nie możesz regulować hopka? Jak dobierzesz się do komory to:

1. Cały mechanizm dźwigienek kończy i opiera się na takim klocku nad komorą.

2. Pod tym że ruchomym klockiem jest dystanser, który dociska gumkę.

3. Klocek zahaczył o ściankę komory i się zablokował. Nie naciskaj dźwigienek na siłę bo te pałąki są bardzo nie wytrzymałe.

4. Jeżeli to nie wina zablokowanego klocka to strzelam że taki "płatek" plastiku który dociska tego klocka się ułamał. W tej sytuacji musisz kupić nową komorę. Albo dzwonisz do Krakmana i wyjaśniasz (mają takie komory na stanie) sytuacje albo na Gunfire mają komorę Elementa.

 

Jeżeli nie chodzi o to co wymieniłem to daj znać. Pomogę ;-)

Link to post
Share on other sites

Mam problem z M14...otóż w waszych M14 najprawdopodobniej jest takie klick klick jak regulujecie HU. U mnie tego nie ma - brakuje mi pewnego elementu odpowiadającego właśnie za blokowanie HU (ciągle mi się rozregulowuje). Wiecie może gdzie można dostać komorę razem z tym pokrętłem do regulacji? W Elemencie na gunfire nie ma tego pokrętła :/ Szukam pełnego HU razem ze wszystkimi elementami odpowiadającymi za regulację.

Link to post
Share on other sites

Mam pytanko dotyczące M14, może już było ale czytać 34 strony to masochizm. Mianowicie, czy M14 SCOUT (MP009) z AGM różni się czymś oprócz długości lufy (chodzi mi tu o budowę wewnętrzną) od zwykłej M14-ski z AGM'a (MP008) ? I w ogóle jak uważacie czy opłaca się kupić wersję krótszą ? Bo nie ukrywam że na wygląd dużo bardziej mi się podoba, a broni parasnajperskiej raczej nie chce z tego robić.

Link to post
Share on other sites

Rafcio, na Zbrojowni jest komora do m14 z duraconu Elementu. Tylko nie wiem, czy akurat do AGM będzie pasować, bo w sumie gdzieś tutaj padło, że ta komora w AGM jest trochę dzika. Zapytaj ich, bo na pewno będą wiedzieć.

 

Ale w Elemencie nie ma tego elementu który jest odpowiedzialny za regulację, a właśnie tego szukam. Tam jest sama komora.

Edited by rafcio21
Link to post
Share on other sites

Łożyska i zębatki. I jeśli gdzieś znajdziesz, to selektor ognia pasujący do AGM.

 

Jak nie masz o czymś pojęci to nie wprowadzaj ludzi w błąd...

 

Pierwsza sprawa- nie baw się dużo zamkiem. W szczególności w niskich temperaturach.

 

Znajdź w jakimś sklepie (nie wiem w którym dokładnie) "przerywacz ognia do M14". Ta część odpowiada z typy ognia- semi i auto. Stockowo jest zrobiona z kiepskiego stopu metali i się wyciera. Taka nowa wytrzyma dłużej i będziesz mógł się cieszyć semi jak i auto.

 

Jeżeli nie chcesz tuningować karabinka to zmień same łożyska. 3 są z plastiku i warto je wymienić.

 

Podstawowa rzecz to gumka hop up (silikonowa przeźroczysta) i lufa precyzyjna w tej kolejności.

 

Warto też zaopatrzyć się w lepszą baterię.

 

Co do tuningu- poszperaj w temacie o Tuningu M14 i popytaj ludzi przez PW co wstawili dokładnie jeżeli nie masz pewności.

 

Stockowe zębatki zostaw w spokoju. Moja emka na stockowych zębach ciągnie już 10k kulek na batce 10,8 V przy sprężynie M120. Są raczej solidne.

 

Jeżeli masz kasę to kup też low capy Deep Fire z asgshop.pl; hi cap, który jest w zestawie niestety nie podaje wszystkich kulek na auto.

 

Pozdrawiam!

Edited by Hawk14
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

też mam ten problem... można spróbować w środku powiercić ale łatwiej zamontować w ładownicy na kolbie...

a co do zębatek stockowych to są dobre podobno ja zakładam m120 i mam nadzieję, że pożyją tylko, że ja swą eMkę wyślę na podkładkowanie...

 

pzdr

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie:

Ile godzin ładować stockową baterię stockową ładowarką, bo jakiś nie do końca wierzę w tą instrukcję :uśmiech:

Przepraszam jeżeli już był taki post ale ja szukałem, nie znalazłem.

Edited by Setan
Link to post
Share on other sites

A magi do M14 i tak już są krótkie więc nie bardzo wiem o co chodzi...

 

Widziałem gdzieś fotkę ostrego z magiem o połowę krótszym od standardu... nie ukrywam że chętnie bym coś takiego nabył...

Jednak mag przy kampieniu gdzieś w krzakach czasem jednak zawadza...

Ale z innej bajki - jaki tam jest silnik ?

przebrnąłem przez temat i nie wiem czy nikt nie pisał czy ja nie dopatrzyłem...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...