Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] PTW [SYSTEMA]


Recommended Posts

  • Replies 627
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Witam tak wygloda moja m4 pewnie

http://img534.imageshack.us/img534/76/hufp.jpg[2013.09.26 12:49] 13159110000145

 

 

Witam.

Trochę pogrzebałem przy swojej PTW.

Zdobyłem co nieco od ostrego KNIGHT'S-a.

Szyny RIS podeszły bez problemu.

Ale podczas zakładania zespołu składanej muszki problem się pojawił. Chodzi o to, że dbałość SYSTEMY o wymiary zgodne z oryginałem nie do końca jest taka, jaka jest o tym opinia.

Po zdemontowaniu stałej podstawy muszki i założeniu tej składanej od ostrego okazało się że:

- średnica otworów na lufę jest identyczna;

- średnica gniazda rurki gazowej i odległość od obsady okładzin oraz średnica otworu kołka mocującego rurkę jest identyczna;

- różnica wystąpiła w rozstawie (odległości) pomiędzy otworami kołków mocujących zespół muszki na lufie.

 

Różnica o tyle upierdliwa że każdy otwór był przesunięty inaczej w stosunku do frezów na przewodzie lufy.

Przedni 1 mm do tyłu a tylni 1,5 mm do przodu.

Problem rozwiązałem poprzez zaspawanie frezów pod kołki na lufie. Opiłowałem nadmiar spawu. Nałożyłem zespół składanej muszki, przewierciłem 3 mm wiertłem z lewej do połowy i 3,5 mm wiertłem z prawej i zakołkowałem. Kołki od ostrego nie są walcowate tylko stożkowe dlatego należało kombinować ze średnicą wierteł.

http://img441.images...dscn7695ef3.jpg

http://img146.images...dscn7696vz3.jpg

http://img146.images...dscn7699va9.jpg

http://img134.images...dscn7700tj9.jpg

 

 

Wcześniej zakładałem RISA od CA i P&J. Oba pasowały po delikatnym opiłowaniu występu utrzymywanego delta ringiem.

Witam.

Trochę pogrzebałem przy swojej PTW.

Zdobyłem co nieco od ostrego KNIGHT'S-a.

Szyny RIS podeszły bez problemu.

Ale podczas zakładania zespołu składanej muszki problem się pojawił. Chodzi o to, że dbałość SYSTEMY o wymiary zgodne z oryginałem nie do końca jest taka, jaka jest o tym opinia.

Po zdemontowaniu stałej podstawy muszki i założeniu tej składanej od ostrego okazało się że:

- średnica otworów na lufę jest identyczna;

- średnica gniazda rurki gazowej i odległość od obsady okładzin oraz średnica otworu kołka mocującego rurkę jest identyczna;

- różnica wystąpiła w rozstawie (odległości) pomiędzy otworami kołków mocujących zespół muszki na lufie.

 

Różnica o tyle upierdliwa że każdy otwór był przesunięty inaczej w stosunku do frezów na przewodzie lufy.

Przedni 1 mm do tyłu a tylni 1,5 mm do przodu.

Problem rozwiązałem poprzez zaspawanie frezów pod kołki na lufie. Opiłowałem nadmiar spawu. Nałożyłem zespół składanej muszki, przewierciłem 3 mm wiertłem z lewej do połowy i 3,5 mm wiertłem z prawej i zakołkowałem. Kołki od ostrego nie są walcowate tylko stożkowe dlatego należało kombinować ze średnicą wierteł.

http://img441.images...dscn7695ef3.jpg

http://img146.images...dscn7696vz3.jpg

http://img146.images...dscn7699va9.jpg

http://img134.images...dscn7700tj9.jpg

 

 

Wcześniej zakładałem RISA od CA i P&J. Oba pasowały po delikatnym opiłowaniu

 

http://img534.imageshack.us/img534/76/hufp.jpg Witam tak wygloda moja m4 ptw

 

 

Witam.

Trochę pogrzebałem przy swojej PTW.

Zdobyłem co nieco od ostrego KNIGHT'S-a.

Szyny RIS podeszły bez problemu.

Ale podczas zakładania zespołu składanej muszki problem się pojawił. Chodzi o to, że dbałość SYSTEMY o wymiary zgodne z oryginałem nie do końca jest taka, jaka jest o tym opinia.

Po zdemontowaniu stałej podstawy muszki i założeniu tej składanej od ostrego okazało się że:

- średnica otworów na lufę jest identyczna;

- średnica gniazda rurki gazowej i odległość od obsady okładzin oraz średnica otworu kołka mocującego rurkę jest identyczna;

- różnica wystąpiła w rozstawie (odległości) pomiędzy otworami kołków mocujących zespół muszki na lufie.

 

Różnica o tyle upierdliwa że każdy otwór był przesunięty inaczej w stosunku do frezów na przewodzie lufy.

Przedni 1 mm do tyłu a tylni 1,5 mm do przodu.

Problem rozwiązałem poprzez zaspawanie frezów pod kołki na lufie. Opiłowałem nadmiar spawu. Nałożyłem zespół składanej muszki, przewierciłem 3 mm wiertłem z lewej do połowy i 3,5 mm wiertłem z prawej i zakołkowałem. Kołki od ostrego nie są walcowate tylko stożkowe dlatego należało kombinować ze średnicą wierteł.

http://img441.images...dscn7695ef3.jpg

http://img146.images...dscn7696vz3.jpg

http://img146.images...dscn7699va9.jpg

http://img134.images...dscn7700tj9.jpg

 

 

Wcześniej zakładałem RISA od CA i P&J. Oba pasowały po delikatnym opiłowaniu występu utrzymywanego delta ringiem.

 

I nie trzeba nic przerabiac wrzystko pasuje

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Jak by ktoś chciał zmieniać silnik w swoim PTW i nie wie jaki silnik kupić to polecam zainwestowanie w FCC 3.0 . Posiadam taki silnik od pewnego czasu i jestem zadowolony z jakości jego pracy . Na m150 mam bardzo fajną reakcję na spuście oraz rof 24bb/s na lipo 11.1v 2400 mHa 20c (Firma Redox 2+1)

Link to post
Share on other sites

Tylko podałem jak by ktoś był zainteresowany jaki mam ROF ;) Sam od zakupu PTW strzelam tylko na singlu . Co do silników od Tackleberrego to nie wiem jak z ich jakością i nie będe na ten temat się wypowiadał gdyż takowego nie posiadam . (Ale mam zamiar oddać swój stary do przerobienia )

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Witam,mam pewien problem z moim PTW w wersji max z 2008 r z wymienionym silnikiem na FCC 3.0,mianowicie diabelnie się grzeje podczas strzelania,leci dym spod stopki oraz czarny osad.Chwyt wymieniłem na FCC MOE ponieważ silnik FCC jest ciut szerszy od systemowskich.Co może być przyczyną?

Link to post
Share on other sites

Mateusz dodaj jeszcze fakt że tak ci się dzieje jak strzelasz na m100 i batce 11.1 lipo a z tego co mi mówiłeś na 7.4 jest wszystko ok . Wydaje mi się że może być to wina kabli ale może ktoś się tu jeszcze wypowie na ten temat .

 

(Ja posiadam taki sam silnik i nie mam takich problemów )

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam, Panowie mam kilka pytań. Jako że jestem całkowicie zielony w sprawie PTW, a zaczynam się bardzo poważnie rozglądać za Petką która szuka nowego/pierwszego właściciela.

1. Czy dla osoby zielonej w sprawie PTW takiej jak ja kupno Challenge Kita jest opłacalne? Czy na prawdę osoba totalnie zielona da sobie z tym wszystkim radę bez większych problemów? Cena na asgshopie w wersji Challenge Kit Super Max 2012 to różnica ponad 2 tyś zł, więc mocno kusi ew. mam dostęp do serwisanta PTW, który mógł by mi pomóc w złożeniu.

2. Co od razu do wymiany? Przerobienia? Oczywiście pierwsze co zrobię to zabezpieczę przed wilgocią.

3. Jakiego producenta magazynki najbardziej polecacie - ja słyszałem same dobre słowa o tych od A&K, mimo swojej ceny podobno działają rewelacyjnie.

4. Czy można w jakiś sposób zabezpieczyć silnik przed awarią?

5. Jak jest z kompatybilnością części Super Max 2012/ Max2012?

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

 

P.S. Może któryś z Was ma PTW na sprzedaż? Jeśli tak piszcie PW :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...