Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Wpadłem ostatnio na szalony pomysł... ekstremalny tuning Steyra AUG :

 

Steyr AUG SG (Tokyo Marui)

Lufa precyzyjna 6.04mm o długości 509mm (DEEP FIRE)

sprężyna M150 o niejednakowych zwojach (DEEP FIRE)

Wzmocniona prowadnica sprężyny z łożyskowaniem V.3 (SYSTEMA)

wzmocniony tłok z tytanowymi zębmi (DEEP FIRE)

wzmocnione, zębatki Super Torque Up (SYSTEMA)

utwardzony, polerowany cylinder o poszerzonej średnicy (SYSTEMA)

Wzmocniona głowica cylindra ze stali nierdzewnej V.3 o poszerzonej średnicy (GUARDER)

gearbox V.3 wzmocniony z łożyskami kulkowymi 7mm (G&P)

łożyska kulkowe 7mm ze stali - zestaw 6 szt. (Classic Army )

silnik średni MAGNUM (SYSTEMA)

 

Co o tym sądzicie???

Link to post
Share on other sites

Małe poprawki:

silnik krótki Magnum - średni jest do sigów i psg, do kompletu brakuje ci poszerzonej dyszy - normalna nie wejdzie na głowicę cylindra poszerzoną, podejrzewam że gumka hop-up stockowa także ci długo nie posłuży na tym upgrade, następna sprawa po co ci dwa komplety łożysk? Skoro gearbox posiada już łożyska to po co następne? Do tego zestawu także brakuje poszerzonej głowicy tłoka - zwykła nie będzie działać poprawnie. To chyba tyle ode mnie ;)

Link to post
Share on other sites

Przy takim tuningu nie warto oszczędzać na lufie - proponuje bez rozdrabniania się brać od razu Prometeusza albo (lepiej) KM Head. Różnica w zasięgu a (zwłaszcza) celności pomiędzy tymi lufami a DF będzie co najmniej mocno zauważalna.

Edited by BlazakoV
Link to post
Share on other sites

Batke do tego tuningu doliczyłeś? Tutaj trzeba co najmniej 10,8V i to nawet przy Sanyo RC. Z M150 to już nie są żarty. I tu powstaje kolejny problem - gdzie tą batke włożysz? Jak dobrze kojarzę to w kolbie od Steyra nie ma za dużo miejsca, bo siedzi tam cały GB.

Link to post
Share on other sites

Intellect 1400 na mini wejdzie i 12v, i tyle bym do takiego tuningu brał. Oczywiście proponuję taką baterię zamiast kupować w sklepie ASG zamówić sobie w batimexie - będzie sporo taniej...

 

Edit: Aha, wolałbym do tego zestawu jednak M140 - w prawdzie paręnaście fpsów mniej, ale pozytywnie wpłynie to na żywotność części i będzie można jeszcze w miarę bezpiecznie używać auto.

No, chyba ze ma to być replika "prawie snajperska". :)

Edited by BlazakoV
Link to post
Share on other sites

Intellectow nie ma na batimexie... Jeżeli włożysz baterię na ogniwach mini nie wystarczy to nawet na wystrzelenie 1000kulek na 1 baterii przy tak mocnej sprężynie. Uważam, że w zypełności wystarczy bateria 10,8V no chyba że chcesz wyrzucać tony kompozytu. Nie rozumiem czemu kolega miałby na M150 zapomnieć o full auto... Łożyska, jeżeli są 7 milimetrowe, wytrzymają M150.

 

Dodam że swoje wnioski opieram o własną replikę tuningowaną do sprężyn od M150 do M190.

Link to post
Share on other sites

A ja zalecam batkę 8,4V lub co najwyżej 9,6V o niezbyt dużej pojemności. Powód? Silnik magnum - ta bestia strasznie obniża zapotrzebowanie energii. Na m140, zębatkach STU i baterii 8,4V 1050MHa niezbyt nowej aeg w takiej konfiguracji strzelał - nie miał dużego ROF-u ale strzelał. Na mojej batce 9,6V 2000MHa ta replika po prostu szalała - wolałem auto nie próbować by znajomemu gera nie rozwalić... Powiem to tak reakcja na spust była natychmiastowa .

Polecam przeprowadzić testy co do odpowiedniej batki po tym upgrade, sądzę że 9,6V 1500MHa spokojnie wystarczy.

Edited by kermit
Link to post
Share on other sites

Intellectow nie ma na batimexie... Jeżeli włożysz baterię na ogniwach mini nie wystarczy to nawet na wystrzelenie 1000kulek na 1 baterii przy tak mocnej sprężynie. Uważam, że w zypełności wystarczy bateria 10,8V no chyba że chcesz wyrzucać tony kompozytu. Nie rozumiem czemu kolega miałby na M150 zapomnieć o full auto... Łożyska, jeżeli są 7 milimetrowe, wytrzymają M150.

 

Dodam że swoje wnioski opieram o własną replikę tuningowaną do sprężyn od M150 do M190.

 

Chodziło mi właśnie o to, że na M150 i baterii mini full auto zeżre mu baterię raz dwa chyba, że pójdzie na kompromis i w jakiejś torbie na kolbie powiesi sobie baterię na ogniwach large z prawdziwego zdażenia.

Link to post
Share on other sites

1. Taki zestaw w AUG'u na moje da spokojnie 560fps (dobra komora HU), bo i czemu miałby dac mniej niż w emce?

 

2. Zębatki trzeba dać Infinite, bo aku mały, oczywiście 12V na IB1400, bo innej opcji nie ma jeśli ma wchodzić do kolby. I trzeba mieć dwie, choć to jest to sprawdzenia. IB1400 mają niezłą wydajność, ze snajpy się dużo nie strzela w końcu. Ja walę czasem na auto, ale i tak nie wywalę więcej niż 600-900 kulek dziennie. Aku nigdy mi się nie skończył, spokojnie na tyle starcza. Ja mam Sanyo RC 2400 12V i nigdy mi się nie skończyła, starcza nawet na 2 tygodnie i strzelanie pomiędzy do drzewa z balkonu ;)

Link to post
Share on other sites

Do magnuma spokojnie 9,6V ,ale ja kupiłbym TURBO 3000 ICS ,bardzo podobne osiągi i kosztuje połowe tego...

Oszczędzone pieniądze doinwestowałbym w precke prometeusza i Bore UP Guarder...

I łożyskowanie z jednej strony ,a nie dwóch + usunięcie AUTO ...

Pare osób może mnie ochrzanić ,ale zostawiłbym stockowy tłok ...

(te tokyo przebijają nieraz systemowskie...)

 

Co do szczerbatek to ja kupiłbym Ultra Torqe Up są ciut na wyrost ale w zjadliwej cenie...

 

Jak mniemam cena podzespołów jest dla ciebie kluczowa :)

Edited by chaota
Link to post
Share on other sites

Do magnuma spokojnie 9,6V ,ale ja kupiłbym TURBO 3000 ICS ,bardzo podobne osiągi i kosztuje połowe tego...

Oszczędzone pieniądze doinwestowałbym w precke prometeusza i Bore UP Guarder...

I łożyskowanie z jednej strony ,a nie dwóch + usunięcie AUTO ...

Pare osób może mnie ochrzanić ,ale zostawiłbym stockowy tłok ...

(te tokyo przebijają nieraz systemowskie...)

 

Co do szczerbatek to ja kupiłbym Ultra Torqe Up są ciut na wyrost ale w zjadliwej cenie...

 

Jak mniemam cena podzespołów jest dla ciebie kluczowa :)

 

racja... cena robi swoje:P

Link to post
Share on other sites

Więc zębatki lepiej STU - tańsze. Ew. infinity TU od Guardera - połowę tańsze niż systema a takie samo przełożenie. Jeśli już chcesz łożyskowanie z jednej strony to lepiej na prowadnicy. To od głowicy tłoka usuń. (chociaż ja i tak zostałbym przy obustronnym).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...