Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A ty jaką masz puszkę?? Jak możesz to podaj mi jakiś link do takiej która będzie dobra.

 

A ta będzie pasować?

http://www.asg.com.pl/product_info.php?cPa...products_id=559

 

No i jaka kolba by pasowała? Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o eMki bo do tej pory latałem z Wellem R8 i w nim sobie sztukowałem części m.in. od MP5-ek.

 

Aha czytając ten temat zauważyłem, że kilka osób nadmienia co nieco o wymianie hop-up, a przynajmniej jego uszczelnieniu i wymianie gumki. Ta będzie dobra?

http://www.gunfire.pl/product-yid-11521895...Up-Guarder.html

 

Z góry dziękuje za wszelkie sugestie i za nie zmieszanie mnie z błotem, że nie umiem poszukać, gdyż większość wypowiedzi jest w stylu: "...guardowska leży i czeka na karabin..." albo trzeba zmienić komorę...". A ja się po prostu jeszcze na bebechach się nie znam.

 

Ufffff, skończyłem.

Link to post
Share on other sites

Pytanie do posiadaczy wersji R.I.S. Jaka sprężyna siedzi w środku?

Ponoć w M4 SO jest strasznie twarda i wypadałoby ją wymienić na coś lepszego. Czy tu jest tak samo?

 

U mojego kumpla w M4A1 kulki nie lecą nawet na 15 m, a silnik brzmi jakby zaraz miał wybuchnąć. Czy w Waszych eMkach było to samo, czy można to zwalić na karb ciulatego egzemplarza?

Edited by zombie_snake
Link to post
Share on other sites

Ta „strzykawka” to dosyłacz zamka, w replice to tylko atrapa ( jedynie u mnie w icsie służy do zwolnienia sprężyny, ach musiałem się pochwalić ;) )

Natomiast ten drugi „guzik” to bolt catch, w ostrej naciska się go bo zmianie magazynka by móc dalej strzelać. W replice – artapa. Działa jedynie w replice systemy ptw – tak samo jak w ostrej i w aegu stara – tam zwalnia osłonę hop-up po naciągnięciu raczki przeładowania )

Edited by noah
Link to post
Share on other sites

Wymieniałem dziś gumkę stockową Hop-Up na Systeme. Później na A.S.G. Shopie ( http://www.asgshop.pl/technika.php ) przeczytałem żeby uważać aby dystanser (ta, dopiero się o nim wtedy dowiedziałem :wink: ) nie wypadł. Wydaję mi się że nic mi nigdzie nie upadło. Jeżeli jednak to się stało, to czym to grozi :!: ? I czy w tej M4 taki dystanser łatwo może wypaść :!: ?

 

No ale złożyłem wszystko razem i wszystko działa. Jeszcze na dworzu strzelać nie próbowałem, więc nie wiem jak zasięg po wymianie gumki. W sensie czy nie spier...oliłem z tym dystanserem. Bo jak tak to :wink:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

No i stało się :wink: Nie zdając sobie sprawy ze swojej siły :P, za mocno podkręciłem śrubkę we front gripie, która "przytrzymuje" atrapę rury (lufy???) gazowej. Pekły i odłamały się końcówki zamieszczonych w środku (w sumię to one stabilizują a nie sama śrubka) hmm.. "widełek" :strach:

Czy można gdzieś takową część dokupić i wymienić? A jeśli nie, to jaką metodę proponujecie na naprawę takiego zniszczenia? Dodam, że w/w końcówek nie mam, ponieważ wypadły w trakcie strzelanki. Tak więć doklejenie ich nie wchodzi w rachubę.

Link to post
Share on other sites

Ej, spokojnie Cichma–„puszka” a konkretnie atrapa lasera nie jest na stałe zamontowana i w pudełku znajduje się osobno. Możesz ją nie montować tylko nie będziesz miał gdzie umieścić baterii.

Do R.I.S-a się nie zmieści.Zresztą poczytaj pare postów wyżej. Scizophrenikz opisał co bateria, jaka atrapa lasera i jaka kolba do baterii.

Edited by Art-Bart
Link to post
Share on other sites

Mikołajasinki : ja pdobnie ułamałem ten element, calkiem przypadkiem, ale po dokreceniu wszystkiego od nowa(robiorka i dokrecanie) Ris siedzi łqadnie i jedynie chebocze sie w stopniu niewielkim(takl jak wczesniej).

Ale swoją drogą faktycznie to to zrobione jest z gównolitu ^^ , wiec nie ma co się dziwić ze sie ułamało.

 

Zmierzyłem jeszcze średnice lufy wewnętrznej i wu mnie wynosi ona, o zgrozo, 6,13 mm.

Edited by ravic
Link to post
Share on other sites

Ravic:

 

U mnie po rozbiórce i skręceniu cały ris łącznie z lufą się chwieje bardziej niż przed awarią. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że wcześniej, chybotliwość przodu była prawie niezauważalna. A teraz bądź co bądź trochę mi to przeszkadza. Próbowałem to co nie co "uszczelnić" (nakleić taśmę izolacyjną na atrapę gazowej) ale nic nie pomogło. Jak się chwiało tak się chwieje.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...