Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M14 [CYMA]


Guest frank_martin

Recommended Posts

No i nie jest kolorowo. Pokrętło od hopka jednak się rozjechało jak w poprzedniej (ale na szczęście była rozłożona jak się stało i od razu skleiłem), i na nieszczęście zamek sobie wziął i pękł przy którymś przeładowaniu. Tak sobie pękło:

img3929g.th.jpg

Srebrna rurka jest nakręcana na tuleję z gwintem wystającą z elementu czarnego. Oczywiście owa tulejka jest ZnALowa jak reszta i ma grubość ścianek jakieś 1mm. Idiotę który to wymyślił powiesiłbym na moście za nabiał. Nie do naprawienia, trzeba będzie dotoczyć w zastępstwie dla rurki stalowy trzpień, rozwiercić gniazdo w elemencie czarnym i nabić trzpień na żywicę w ten czarny bloczek. Mam nadzieję że się uda. Fakt że będzie to ciężkie ale wtedy już nie do zabicia.

A z pozytywów, moja M14 dostała już MOSFET i nowe kabelki (2x4mm2 :D), na batce 7,2 lutowanej przeze mnie na tych samych ogniwach co stockowa replika ma lepszy ROF i reakcję na spust niż na stock kablach i na 9,6. MOSFET i grube kable to jednak cudo :D

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites
  • Replies 638
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Piszę w imieniu mojego znajomego który po 10 minutach od dorwania sowojej nowej m14 (socom) wykończył ją :D. Cała paczka przyszła do mnie - pod moją batke hulało nieźle. Znajomy wziął zabawke do siebie. Po 30 minutach ladowania postnowil sprawdzic czy strzela i jak mi mówi "na pusto trzymał spust przez 20sekund" twierdzi że batka zaczeła zwalniać (rozładowywała sie batka?). Podlaczyl batke do ladowania na te magiczne 7h i nie chciała działac (m14 milczy). Podpielismy dzis pod moją batke i tez nie działa (to nie jest problem akumulatorów bo oba trzymają V). Sprawdziliśmny okablowanie, rozkrecilismy zabawke, styki, bezpiecznik - all OK. Podejrzewam że mógł spalić silnik (aczkolwiek głowy nie dam - jestem nowy airsoftmaniakiem). Takwięc pytam ię jakie mogą być możliwe przyczyny nim znajomy wysle ją na gwarancje. (dodam też że mamy problem ze złożeniem repliki :D)

 

 

Ps. Sory za błędy =D

Link to post
Share on other sites
Piszę w imieniu mojego znajomego który po 10 minutach od dorwania sowojej nowej m14 (socom) wykończył ją icon_biggrin.gif. Cała paczka przyszła do mnie - pod moją batke hulało nieźle. Znajomy wziął zabawke do siebie. Po 30 minutach ladowania postnowil sprawdzic czy strzela i jak mi mówi "na pusto trzymał spust przez 20sekund" twierdzi że batka zaczeła zwalniać (rozładowywała sie batka?). Podlaczyl batke do ladowania na te magiczne 7h i nie chciała działac (m14 milczy). Podpielismy dzis pod moją batke i tez nie działa (to nie jest problem akumulatorów bo oba trzymają V). Sprawdziliśmny okablowanie, rozkrecilismy zabawke, styki, bezpiecznik - all OK. Podejrzewam że mógł spalić silnik (aczkolwiek głowy nie dam - jestem nowy airsoftmaniakiem). Takwięc pytam ię jakie mogą być możliwe przyczyny nim znajomy wysle ją na gwarancje. (dodam też że mamy problem ze złożeniem repliki icon_biggrin.gif)

 

mialem cos podobnego. Odrazu po rozpakowaniu podlaczylem batke i chcialem sprawdzic czy strzela, okazalo sie ze nie, potem podlaczylem na 4h tez nie strzelala, a potem na 12h i podlaczylem do repliki, a tu stopilo mi plastik w przejsciowkach i batka do wyrzucenia, nie wiem co z silnikiem :(

Link to post
Share on other sites

Od jakichś dwóch godzin jestem posiadaczem swojej pierwszej M14, czy ktoś może mi powiedzieć czy lufa która tam jest w stocku naprawdę ma średnicę 6.04? Mam w zapasie lufę 6.04 G&G jednak długości 441mm, więc zastanawiam się czy ma sens wymiana. Czy stockowy silnik i aku uciągną sprężynę M120?

Link to post
Share on other sites

Moja pierwsza M14 którą miałem na początku tego roku miała metalowe 6mm ślizgi, obecna tak samo. Kompletnie nie mam pojęcia dlaczego tekst o polikarbonowych wisi tyle czasu w sklepie.

EDIT:

Od jakichś dwóch godzin jestem posiadaczem swojej pierwszej M14, czy ktoś może mi powiedzieć czy lufa która tam jest w stocku naprawdę ma średnicę 6.04? Mam w zapasie lufę 6.04 G&G jednak długości 441mm, więc zastanawiam się czy ma sens wymiana.

Nie wiem czy moja lufa ma średnicę 6,04, wiem natomiast że m14 strzela fajnie, celnie i ma dobrą powtarzalność. Jeśli ta G&G jest do standardowych komór to nie wejdzie do M14, inne umiejscowienie frezów do zatrzasku stabilizującego lufę.

 

Czy stockowy silnik i aku uciągną sprężynę M120?

Silnik bez problemu (aczkolwiek ja swój wymieniłem na stockowy Boyi który jest trochę lepszy, ale wymieniłem tylko dlatego że miałem takowy silniczek po poprzedniej replice). Aku również ale tylko w przypadku gdy wymienisz kable i wstawisz MOSFETa. Na stocku będzie to chodziło słabo i styków spustowych pozbędziesz się szybko, są strasznie delikatne (wada M14).

 

Moja rada - wyjmij całą komorę z lufą i wymyj wszystko, moja gumka i cała komora jak już pisałem parę postów wyżej dosłownie ociekały olejem silikonowym a lufa była zasyfiona w środku, po umyciu różnica w strzelaniu niebo a ziemia.

Edited by MAJOR762
Link to post
Share on other sites

Melon - nawet ja wymieniasz gumkę to i tak musisz wyczyścić lufę i umyć komorę, no chyba że Tobie przegląd repliki robił ktoś inny niż mi i nie będzie Ci ciekło olejem silikonowym z komory tak jak mi. Tak czy tak, polecam wszystko umyć, ja umyłem stock gumkę i całą resztę mimo że też nową zakładałem.

Link to post
Share on other sites

Guarder słynie ze swojej słabej wytrzymałości więc nie radzę go montować bo po prostu szkoda czasu/pieniędzy/zdrowia(znów urwałem ten jeb@#$ garbek)

Ja poszedłem za radą Drakeusa i zamontowałem właśnie MB, sam też chciałem wsadzać Guardera bo dostępniejszy, bo już sprawdzony etc.

 

Jak rozebrać? To zależy do jakiego stanu chcesz to zrobić.

Tu masz do pewnego momentu wszystko pokazane: http://www.mechbox.com/m14/m14-disassembly-agm.html

 

Selektor to największy badziew we wszystkich 14 i albo ustaw na stałe na auto(opcjonalnie singiel) i się nie baw, albo zdemontuj dźwignie, albo pogódź się z tym że musisz tego pilnować żeby Ci nie zginęło.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Przeczytałem cały temat i mam wątpliwości co do ogólnej opinii o M14 CYMY.

Z jednej strony każdy mówi, że to dobra replika ale z drugiej strony:

-wypada pin od bolt cactha;

-kable są słabej jakości;

-psuje się selektor ognia;

-mało miejsca na baterię w kolbie;

-słabe połączenie kabli z silnikiem.

 

Powiedzcie mi więc- czemu jest taka "dobra"? :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...