Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AK47 CYMA m.sprężynowy - słabo bije


Recommended Posts

Witam, to mój pierwszy post na tym forum

 

choć rekreacyjnie zajmuję się ASG od ponad 2 lat, do tej pory korzystałem z pistoletów głównie UHC i HFC

 

dziś stałem się właścicielem osławionej CYMY AK47 model P.1093 kupionej w sklepie "masterbatora" z allegro

 

wszyscy podają 300 fps prędkości wylotowej

 

tymczasem po przestrzelaniu ok 300 kulek 0,25 g. mogę stwierdzić, że:

- z 4 m przy celowniku ustawionym na "2" bije ok. 4-5 cm poniżej miejsca celowania -- nawet przy hop-upie na max

- z tychże 4 m musi mieć celownik ustawiony na ok. "5" (max. ustawienie to "8" by biła prawidłowo

- skupienie trafień jest poprawne - ok. 1 cm (czyli w granicach drgnięcia ręki)

 

jakoś mnie te osiągi nie rzucają na kolana. Krótko przestrzelałem ją również w lesie i mam subiektywne wrażenie, że bije na znacznie mniej niż 40 m. jutro sprawdzę to na odpowiednim terenie.

 

Podsumowując - osiągi są rozczarowujące, a co będzie, gdy będę chciał trafić kogoś na 20-30 m.? mam celować mu ponad głowę, by trafić go w nogę? :wink:

 

Być może jest to efekt "nieprzestrzelania" karabinu?

czy użycia niewłaściwych kulek?

sprzedawca mówił jednak, że kulki 0,2 mocno podrywa w górę....

 

Jestem gotów reklamować zbyt słabe osiągi kałasza cymy, a sądząc po profesjonalnym podejściu sprzedawcy - nie będę miał z tym problemu

Proszę o opinię i rady

 

PS: pod uwagę brałem również AK47 z DE, ale dla mnie był nieco nieporęczny z racji wagi. Co innego (celnego i z dobrym zasięgiem) w przedziale do 150 zł mogę wziąć pod uwagę?

Link to post
Share on other sites

Przestrzelałem kolejne 400 kulek, problemy znikły. Nie wiem czym były spowodowane.

Mogę stwierdzić, że AK47 Cymy jest to bardzo dobry wybór za te pieniądze.