Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M249 (PJ249) [P&J]


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jaką baterie bardziej opłaci mi się kupić:

-LiPo GFC 11.1 2800 za 120zł

-NiMh GFC 10.8 3300 za 77zł

Mam ładowarkę też GFC (ta za 40zł). Generalnie GB pełny stock, ale w niedalekiej przyszłości planuję wrzucić mocniejszego springa i nie wiem, która lepiej będzie się sprawdzać w praktyce. Jakieś porady, informacje wychodzące w trakcie używania w tej replice?

Link to post
Share on other sites

Jeżeli Twoja ladowarka obsluguje LiPo, to zdecydowanie lepszy kierunek. Sa mniejsze, wytrzymuja o wiele dluzej i sa bardziej efektywne. Nie kupilbym batki w zadnym sklepie asg. Te baterie sa kiepskie i drogie. Za 120 zl bedziesz miec 2 batki na hobbyking.com, wliczajac wysylke z ich magazynu w Holandii. Ewentualnie poszukaj na allegro np. jakas turnigy.

LiPo tez wiecej niz 2000 nie potrzebujesz, chyba ze chcesz zuzywac wiecej niz 4000-5000 kulek na jedno ladowanie.

 

Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka

Edited by Marrtinez
Link to post
Share on other sites

Bedzie dobrze, poza tym za 120 zl kupisz sobie dwie:p

Ja na stocku max zuzylem ok 1400, a wystrzelalem wtedy prawie 2 boxy. Lipo sa o wiele bardziej wydajne od nimh.

 

Wysłane z mojego GT-P3110 przy użyciu Tapatalka

Edited by Kacik
Link to post
Share on other sites

Kilka postów wyżej wrzuciłem link do założonego przeze mnie tematu na pepikowym forum. Rzekomo komora nie jest zła, ale w dalszym ciągu gorsza od CA. Dobrze by było, gdyby ktoś od nas wreszcie to sprawdził :icon_smile:

Edited by Marrtinez
Link to post
Share on other sites

A ja mam taki problem:

Zakupiłem jak polecano dyszę do M16/M4 firmy Modify do standardowej głowicy cylindra i nie pasuje. Jest niby doszczelniona ale straaaaaaaasznie ciasno wchodzi na końcówkę głowicy cylindra i uniemożliwia jej to ruch.

Zła dysza czy trzeba dokupić niestandardową głowicę cylindra?

 

I tak przy okazji - jaki tłok dokupić, bo również kupiłem tłok Modify niby uniwersalny i okazuje się, że jest za mały O.o

 

Posiadam świniaka takiego jak w opisie tematu.

Link to post
Share on other sites

Bo dysza Modify pasuje, ale na głowicę o standardowej średnicy. Od pewnego etapu do replik A&K (czy tam PJ) były wstawiane pseudo bore upy. Dysza standardowa nie będzie pasować.

 

Jak tłok jest za mały? Może chodzi Ci o głowicę tłoka, wtedy patrz wyżej, do pseudo bore upa nie będzie pasowac.

Link to post
Share on other sites

Tlok okazalo sie ze w ogole mi przyslali jakis kiepski i dopiero teraz spojrzalem. Mial byc uniwersalny a dostalem tlok 'For Marui All', stad pewnie jest ta sprawa ze jest za maly. I tak chodzi o glowice tloka ;) .

 

Jakie rozwiazanie w takim razie?

Wymienic cala glowice cylindra razem z glowica tloka i caly cylinder i wtedy pasowac dysze, czy po prostu kupic inna glowice tloka a nie jakies 'for marui' oraz dysze przeznaczona do bore up?

Link to post
Share on other sites

Masz dyszę normalnej średnicy, głowicę tłoka normalnej średnicy. Kup więc głowicę cylindra normalnej średnicy i cylinder również.

Ten pseudo bore up i tak nie daje za duże. Lepiej już mieć cylinder standardowej średnicy ale z resztą pierdół która do dobrą szczelność.

 

Jak chcesz bore upa to se kup guardera albo systeme.

Link to post
Share on other sites

Trochę nie rozumiem Twojej wypowiedzi bo wg niej wszystko mam normalne, ale jednak nie :D Jak rozumiem, mam cylinder i głowicę cylindra 'pseudo bore up' i dlatego nie pasują standardowe elementy kupione w sklepie, i żeby pasowały, muszę kupić standardową głowicę cylindra i cylinder?

Link to post
Share on other sites

Chodzi o to że jakiegoś czasu PJ249 w stocku ma bore-up'a.

Nie wiem na ile różni się on od innych bore-up'ów, na przykład Guardera, ale średnice na pewno są większą od standardowych, czyli szerszy cylinder, szersza głowica cylindra, szersza dysza, szersza głowica tłoka.

 

Z twoich postów można wywnioskować że chcesz założyć standardową dyszę na głowice cylindra bore-up, jeżeli w ogóle da się to nałożyć to tak jak piszesz, dysza będzie za ciasna.

To samo tyczy się głowicy tłoka, kupiłeś standardową, a w tej replice jest bore-up, czyli standardowa głowica będzie za mała.

 

Jeżeli chcesz używać części kupionych przez Ciebie to musisz jeszcze dokupić cylinder o standardowej średnicy i głowicę cylindra, też o standardowej średnicy.

 

Jakieś jeszcze wątpliwości

 

EDIT: literówki

Edited by Huba_lbn
Link to post
Share on other sites

Mam problem z komorą HU... Po wyciągnięciu lufy razem z komorą, pierścień regulacji obraca się płynnie i nie ma żadnych problemów, ale jak całość jest złożona i tylko podniesiona pokrywa górna to ten pierścien nijak nie chce drgnąć :/ Spotkał się ktoś z tym? Jakieś porady? Wyciąganie lufy do regulacji nie jest zbyt praktyczne...

Link to post
Share on other sites

Pokrywa siedzi na osi. Oś jeśli dobrze pamiętam jest zablokowana taki małym pierscieniem osadczym (albo dwoma, nie pamiętam) zdjemujesz pierścienie, wybijasz oś tak żeby nie poniszczyć wszystkiego i pokrywa zejdzie. Jest tam też spręzyna, zobacz sobie jak powinna byc założona żeby przy składaniu tego do kupy weszła na swoje miejsce.

Link to post
Share on other sites

Zmotywowałem się i zrobiłem testy tej komory :icon_wink:

Estetyka i wykonanie całkiem w porządku

20140619_190322.jpg

 

20140619_190353.jpg

 

20140619_190411.jpg

 

Problem był taki ze dysza jest o ok 0.2-0.3 mm za długa i były problemy z podawaniem

Co do samej komory i co do porównania do ca czeska ujdzie jest o wiele lepsza od A&K ale to chyba nic dziwnego akceptuje normalne gumki aegowe

Co do osiągów na stockowej lufie m130 shs głowica tłoka alu shs tłok shs 14 i głowica cylindra shs i stokowym cylindrze dawało mi to 450 fps po wymianie na czeski 480:) gumki no i lufy

20140619_195627.jpg

 

Idac dalej wstawiłem m135 elementa tylko tu już gumka zielona G&G i lufa shs 500mm

 

20140619_200122.jpg

I tu dziwna sprawa i pytanie na li po 7.4 i m135 elementa mam 505 fps po zamontowaniu 11.1 i full auto fps spadaja o przeszło 100 rof 25 bb/s i teraz pytanie Pełen cylinder i zamontować jakaś precke do 370 mm czy wymienić cylinder na np typ 1 mieć mniej fps ale za to spadku fps nie powinno byc

20140619_200350.jpg

 

Ciag dalszy walki jutro

Edited by rafik1213
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...