Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Rozumiem Miro, że spustu nie możesz docisnąć do końca, tak?

 

Źle rozumiesz. Miro napisał, że ma problem z semi, a nie z full auto. Czyli może docisnąć do końca i strzelać serią, ale już oddać pojedynczy strzał nie jest tak prosto - sam mam ten problem w tej replice.

Link to post
Share on other sites

sory moja wina,dałem zły odnosnik do zdjęcia

Nie mam czasu teraz tego robić,napisałem wam w skrucie cos trzeba zrobić

Więc najpierw trzeba wyciagnąc GB z korpusu broni,odkręcacie tylna płytke i lekko stukacie korpusem o cos twardego,GB powinien sam wyjść.

Potem wystarczy wygiąć jedną z tych 2 blaszek i gotowe,nie trudno ich nie zauwazyć

Link to post
Share on other sites

może się wtrące do dyskusji , ale robiłem kiedyś kumplowi GB do g36c DE . nie działało mu auto ponieważ (nie znam typowego słownictwa co do GB) od spustu przychodziła taka kostka mała max 0,5 cm która poprostu po strzale wyskakiwała i koniec zabawy , to podkleiłem kawałkiem plastiku i sie trzymało kupy i działa 2 rok :P nie wiem czy to pomoze bo widze ze to całkiem inna konstrukcja jest

pzdr

Edited by kamuli9
Link to post
Share on other sites

Ok, mi odgięcie tej jednej blaszki (włącznik to sie nazywa) nic nie dało - te dwa styki są odpowiedzialne za full auto - wystarczy że zostaną zwarte i AUG strzela na auto... Za semi odpowiedzialna jest taka małą kostka z przerywaczem, która odcina prąd w chwili kiedy któraś (nie pamiętam) zębatka wykona pełny obrót.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Mam problem ze swoim Steyrem military (w wersji z lunetą). Mianowicie ukręciłem gwint na śrubie regulującej lunetę. Wiecie gdzie można taką dostać? Albo oddać karabin do jakiegoś serwisu gdzie by mi to naprawili? Miałem duży problem z ustawianiem tego karabinka.

Proszę o pomoc.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Najpierw był guarder :-P , okazało się, że kołnierz jest ciut za długi, co blokowało kulki. Interwencja nożyczkami coś pomogła, ale wielokrotnego zdejmowania/zakładania Guarder nie przeżył :-F

 

Potem była systema, kołnierz normalny, instalacja bez atrakcji. I działa znakomicie.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Odświeżę troszkę temat. Mam taki problem, otóż: auto w ogóle mi nie działa (moja wina złamałem blaszki przy gearboxie), semi działa lecz nie tak jak powinno. Musze "trafić" spustem w dokładnie jedno miejsce, i poczekać aż wystrzeli(co prawda te czekanie trwa ułamki sekundy ale jest). Jeśli za daleko pojadę spustem silnik napnie tłok i znowu od nowa. To wszystko sprawia że nie można normalnie ( jak w replikach z gearboxem v.2) prowadzić ognia pojedynczego. Mógłby ktoś napisać w czym leży problem, jak to naprawić. Dodam że batka to Intellect 8.4v 1200 mAh a gearbox to stock.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...