Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] VSR-10 G-SPEC [Tokyo Marui]


Recommended Posts

Ten z wycięciem to przecie odpowiednik stocka. Ten bez wycięcia ma prawo zmusić gumki falcona do współpracy lub np gumki Ninaballa. Tylko po kiego zmuszać do pracy badziewne gumki kiedy można po prostu kupić gumkę w miarę porządną? :D

Zmieniony kąt szczeliny czyli zyskujemy zwiększony zakres regulacji kosztem jej precyzji. Czy warto? Jak komuś brakuje w górę to pewnie tak ale prościej dać podkładke pod stockowe ramię.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zgadzam się, jednak zastanawiałem się głównie nad potencjalną zaletą ramienia typu b w gumkach o niestandardowym hopku, np. km-head lub firefly. Te gumki zamiast prostego wybrzuszenia mają wybrzuszenie w stylu litery V, z tego też względu ramienia z "wycięciem" mogą niekoniecznie w pełni wykorzystywać potencjał gumek o wybrzuszeniu V lub nawet przeciwdziałać prawidłowemu funkcjonowaniu gumki. Można na to spojrzeć tak: efekt wycięcia (ramienia) na gumki o prostym wybrzuszeniu nie równa się efektowi wycięcia na gumki z wybrzuszeniem V. Różnica jakaś musi być. Dlatego ramię typu B pomogłoby w tym przypadku.

Edited by hardboiled
Link to post
Share on other sites

Gumy KMG mają standardowy garb z małym zagłębieniem po środku i zachowują się normalnie. Firefly czy falcony mają dwa osobne wypustki :D a nie jeden z wgłębieniem i zmuszenie ich do sensownej pracy jest... ciężkie. Zamiast ładnie dociskać w dwóch miejscach to wąskie dwie wypustki gną się na boki i świrują, nie warto.

 

Problem w tym, że tak jak piszesz, albo ramie proste a guma z dzielonym dociskiem albo ramię z wycięciem a guma z jednym dociskiem (JEDNYM ale może być z wgłębieniem, jak KMH właśnie). Tylko, że nie spotkałem jeszcze gumki "dwuwypustkowej" o której mógł bym powiedzieć, że jest dobra. Więc efekt gumki z dzielonym dociskiem jest mniej więcej taki, że kulki lecą do dupy.

Link to post
Share on other sites

Mam gume zieloną KMH, założony pierścień aby lepiej się dysza uszczelniała i pomiędzy pierścieniem, a dociskiem hopa strasznie mi gumę wybrzusza powietrze. Niegroźny efekt czy lepiej coś z tym kombinować? Jakoś by się to przydało też dociśąć może...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Praktycznie nie da się doszczelnić połącznie dysza-komora tak, aby powietrze nie uchodziło. Gdyby się dało- tłok do końca by nie dochodził (ergo- wcale nie masz uszczelnionego idealnie). Ale i nie ma to znaczenia przy zatkaniu palcem- jak w lufie mamy kulkę to ciśnienie aż tak nie podskakuje i wtedy nic raczej nie powinno uciekać.

Link to post
Share on other sites

Czyli olać polerowanie? No jak zatykam palcem lufę to powietrze nie uchodzi nigdzie - to jest pewne.

 

Test palca nie jest miarodajny ale jest jakąś wskazówką, co można poprawić.

 

Edit: Mam 1kg taśmy teflonowej na gumce, pierścień, dyszę stoczoną specjalnie i oring na dyszy gumowy.

Edited by Wojdatuz
Link to post
Share on other sites

No na przykład, zniknie z cylindra do lufy??

 

Jeśli tłok uszczelnia się w momencie, gdy równoważy objętością cylindra objętość lufy to się nie zatrzyma, też pomyśl...

I da się tak uszczelnić wszystko, żeby tłok się zatrzymywał, a to że Tobie się nie udało, nie znaczy to, że jest to niemożliwe.

 

Cylinder od barta, zły to on nie jest ale polerowany - niestety nie.

Edited by Wojdatuz
Link to post
Share on other sites

No to mi odpowiedz na pytanie, jest strzykawka na cylindrze, gdy strzelam tłok się zatrzymuje i puszczam palec powietrze uchodzi i tłok dochodzi do końca, gdy karabin jest złożony, zatykam palcem lufę tłok dochodzi do końca, gdy puszczam palec powietrze uchodzi z lufy, gdy mam palec na lufie z HU nie słychać żadnego syczenia ani nic.

 

A więc gdzie ta nieszczelność?

 

Wypoleruje cylinder i zobaczę co to da, na pewno nie zaszkodzi.

Link to post
Share on other sites

Polerka poprawi to, że uszczelka tłoka wcześniej będzie się szybciej/lepiej uszczelniała z cylindrem, i o to chodzi.

 

Tłok jednak nie uderza w głowicę, ale jest bardzo blisko, bo uderzenie jest bardzo ciche na początki tego nie usłyszałem, a trzymam palucha, przykładam ucho i nic nigdzie nie ucieka.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Doszczelniłem HU, jest pięknie, ale wyniki podobne, widocznie gdy powietrze ucieka nam powoli, przy zatkaniu lufy palcem wiele się nie zmieni po naprawie tej usterki (myślałem, że przy cięższych kulkach to coś da, ale ni chu chu), ALE poprawiła się powtarzalność, ciekawe jest też, że pierwsze strzały są coraz mocniejsze a później się stabilizują.

 

Wyniki:

 

na 0,25 ICS (taa nadal mnie nie stać na 0,2 G&G)

1.628

2.630

3.631

4.631

5.635

6.637

7.639

 

Po włączeniu HU:

1.635

2.635

3.636

 

0,4 MB:

1.528

2.530

później strzały na 0,43 i znów 0,4

3.529

4.530

5.532

Na HU:

6.521

7.522

 

0,43 WE:

1.503

2.497

przerwa

3.502

4.499

5.507

Na HU:

6.496

7.500

 

Ogólnie HU trochę przekręciłem za bardzo, kulek nie selekcjonowałem, co np. wychodzi na WE a MB się poprawiły trochę (może taka garść, albo WE są podłe). Sprężyna się ułożyła troszkę nadal produkuje dobrze moc tyćkę mniej ale co tam pare w te lub wewte, ważne, że jest stabilniej, WE muszę selekcjonować widocznie, krok następny POLERKA!

 

I tak jakby ktoś chciał chronować replikę w pomieszczeniu - słaby pomysł, zrobiłem bardzo porządny kulochwyt, no ale niestety nie wytrzymał, trzeba używać grubej blachy, żeby kulki nie latały po pokoju (w moim przypadku po piwnicy), ale jest to przydatne przeżycie, człowiek nabiera szacunku do takiej mocy.

 

I przy okazji rozleciał mi się ten badziew od regulacji HU pękł plastik, to by ktoś mógł z metalu zrobić byłoby przydatne...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Yyy... Na czeskiej stronie napisali, że tłok ma mniejszą średnicę, żeby współgrał z ich cylindrem, kup ZT od bart_a. Głowica m150 wytrzyma jak dodasz amortyzator to nie będzie takiego dupnięcia, ale głowicę też lepiej od bart_a, z czech są dobre tłoki (po przeróbce) i sprężyny (tanie i dobre).

Link to post
Share on other sites

Czyli spręrzynę, prowadnicę i tłok jakiej marki brać i czy wgl. tej marki są w polsce... ?? a z resztą to zamierzam kupić gumkę AA i preckę promyka 500mm o ilę znajdę ^^

Od bart_a, tyle. Promyk robi 555mm, 430mm i chyba coś 320mm do vsrki.

Którą gumkę hop up lepiej wybrać PDI czy Action Army? Do 550-600 FPS.

Action Army, PDI pękajo.

To chyba narazie nie będę jej przerabiał całkowicie wstawię chwilowo jakąś mocniejszą sprężynę, gumę AA i precke, teraz pytanie jaką sprężynę i jaką precke (wszystko z powodu braku części w polsce ;/)

Błąd, kup preckę i gumkę dozbieraj na tuning, jak chcesz koniecznie z PL (nie wiem dlaczego) to piszesz do madoniona (bo oni sprowadzają na zamówienie) i prosisz o to co tam chcesz z redwolfa/wgc/whatever.

Edited by Wojdatuz
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...