Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A sprawdzałeś na chrono ile masz fps? Zasadniczo kiedyś miałem taki problem z emką, i przyczyną był dystanser, po prostu zmieniłem gumkę na jakąś markową ale dystanser wyglądał jak stożek i nie równomiernie dociskał. Zmiana na typ H zmieniła sprawę. Jednak sprawa też jest

Link to post
Share on other sites

Ok replika dziś była na teście na chrono... Na guarderze speeder 2000.

FPSy były w granicach 400 fps, w porywach 410...

 

Replika jest szczelna (chyba, że jakiś defekt w komorze, ale na sp120 kiedyś strzelała lepiej niż teraz), więc będę szukał rozwiązania w sprężynie. Być może przez 2 lata sp140 się zbiła ;/

Link to post
Share on other sites

BAATT57 - daj znać co i jak, bo być może mam podobny problem :)

U mnie po przesmarowaniu wszystkiego ponownie i zmianie gumki na czarną Systemę cały czas nie mogę wyjść z 430 fps'ów na 130 Guardera.

Wszystko szczelne jak diabli, wszelkie możliwe testy które znam i które mi podpowiadano przeprowadzone a mimo to cały czas wynik nie satysfakcjonujący :)

Link to post
Share on other sites

Dobra, a proste pytanie, sprawdziłeś czy po zapięciu mag nie odsuwa Ci komory od GB? Miałem tak w L1, na 130 było 420-430, po podparciu się zrobiło 480 prawie.

W m14 to jest niezbyt możliwe, a powiedziałbym, że niemożliwe. W m14 częścią wchodzącą do maga jest cześć gniazda, a nie komory HU. Podajnik będący częścią komory zaczyna się wyżej. Plus komora zamocowana jest w tej "kanapce" (słowo zaczerpnięte od Poldka).

 

Ja bym stawiał na nieosiowość dyszy i komory, która może być wymuszona przez źle minimalnie ukształtowane mocowanie komory itp.

 

Pozdrawiam,

Lao

Link to post
Share on other sites

Tylko pytanie jak to sprawdzić, skoro po złożeniu wszystko jest praktycznie zasłonięte, poza tym, test dmuchania w cały układ od lufy wychodzi pozytywnie, więc dysza uszczelnia się na gumce, test z papierkiem również pozytywy, można odnotować lekkie drgania papierka na komorze, ale jest on raczej spowodowane pracą GB a nie nieszczelnością :)

Link to post
Share on other sites

Faktycznie, tym razem moja skucha ;] Pokombinuj jeszcze z uszczelkami głowicy tłoka, bo to, że całość uszczelnia się świetnie przy powolnym wciskaniu nie znaczy, że przy dynamicznym ruchu jaki następuje w czasie strzału jest podobnie.

 

Pozdrawiam,

Lao

 

 

PS TRZECHSETNY POST FAK JE.

Link to post
Share on other sites

Witam,

kolejny dzień zmagań z moją 14 :) przyniosły mały postęp, choć niestety jeszcze nie satysfakcjonujący. Po wymianie kilku uszczelek i pozostawieniu najlepszej praz po dołożeniu lufy Guardera 590 6,02 udało mi się dojść do 450 fps.

Do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze kilka małych "efpeesików" ale już sam nie wiem, co i gdzie mogę jeszcze wyciskać :)

Link to post
Share on other sites

Witam. Jeszcze nie zrobiłem testu gdyż chcę wymienić silnik. Tak się składa, że będę u krakmanów a mają dostępne tylko 2 warte uwagi silniki.

PJ http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/silniki/silnik-krotki-o-zwiekszonym-momencie-obrotowym-p-j.html

SHS http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/silniki/silnik-krotki-high-torque-shs.html

 

Warto któryś wziąć (na sp140/150) czy szukać elementa gdzie indziej? Tak jak mówiłem, będę u nich i pasowałoby mi już taki silnik odebrać.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Słuchajcie jestem poważnie zajarany m14stka i chciałbym ją jak najszybcej mieć. Więc teraz tak mam na oku - budżetową m14 cymy i m14 g&g z pancernym gb, reszty nie biorę pod uwagę. Na g&g będzie mnie stać przy dobrych wiatrach za pół roku najwcześniej, nie mówiąc już o lunetkach pierdółkach, upgradach, magach (które do gg kosztują po 100zł i nie wiem jak z dostępnością sic!). Na cyme będe miał juz za dwa miechy i nawet będe mógł od razu mały upgrade zrobić.

Czego oczekuje po zakupie:

Chce miec dobrą broń jako pierwszą replike, nie więcej niż 500 fps (czytalem że przy wymianie bebechów cyma daje radę - nie wiem jak ze szkieletem gb? Może da się go jakoś zaprzeć o komorę, tak jak Poldeck robi w emkach?) Liczę że stopniowo będe broń upgradował. Generalnie lubie się w tym grzebać, naprawiać poprawiać i generalnie idzie mi to nieźle, także jeżeli ktoś się martwi że mnie cyma przerośnie to odpowiadam - nie, jestem wytrwały.

No więc prawcie swoje poglądy jak macie ochotę, najlepiej jednak jakby były poparte doświadczeniem :). Aha i za cenę 600 zł jestem w stanie przeżyć brak możliwości przeładowywania w Cymie (no trudno :/)

 

No i fajnie jakby wypowiedział sie ktoś kto te cymke ma zrobioną pod 500fps i strzela sobie jakiś czas :)

Link to post
Share on other sites

Mając taki wybór - TYLKO I WYŁĄCZNIE G&G

Też kupując pierwszą replikę myślałem, że nie warto zwracać dużej uwagi na wygląd zewnętrzny, a wnętrze ma być "byle dało radę do xxx fps" - Po krótkim czasie człowiek się przekonuje, że to jest dalekie od prawdy. Replikę cały czas trzymasz w rękach, masz z nią kontakt - liczy się, jak wygląda, jak się ją trzyma, czy nie trzeszczy, nie skrzypi, jaką ma kulturę pracy, czy nie musisz się z nią obchodzić jak z porcelaną (!), nie przejmujesz się, że cięższy tłumik spowoduje, że lufa zacznie smętnie zwisać w dół itp.

 

Naprawdę - nie warto oszczędzać, jeżeli tylko masz możliwość zakupu G&G. Jako posiadacz m14 TM z mocnym tuningiem i bajerami mówię - z moją obecną wiedzą - wziąłbym TM.

 

Pozdrawiam,

Lao

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam! Może nie do końca będzie to w temacie, jednakże skoro w w dedykowanym wątku nikt nie ma doświadczeń z M14 DMR G&P jestem zmuszony pisać tutaj.

 

Mam mianowicie dość duży problem z moją M14. Powstaje jakaś spora nieszczelność, nie umiem stwierdzić gdzie. Sam zespół cylinder, głowica cylindra, głowica tłoka i dysza jest tak szczelny że z założoną dyszą efekt strzykawki jest tak dobry, że ledwo tłok wchodzi do cylindra i już następuje takie sprężenie że ciężko go w ogóle popchnąć dalej. Mimo wszystko całość daje na chrono (xcortech 3200) 360 fps'ów na sprężynie systemy m150! Macie jakiś pomysł co może być nie tak? Poniżej konfiguracja:

 

• Gearbox wzmocniony G&P

• Sprężyna m150 Sytsema

• Zębatki stalowe wzmocnione Guarder

• Tłok biały G&P

• Głowica tłoka łożyskowana aluminiowa Prometheus

• Głowica cylindra stalowa podwójnie uszczelniona Guarder

• Cylinder chromowany Guarder

• Dysza uszczelniona aluminiowa z o-ringiem SHS (skrócona, była dłuższa od stockowej o 2 mm)

• Gumka Hop-up czarna Systema Energy

• Silnik dedykowany do DMR turbo charger m160 G&P

• Lufa Deep Fire 500mm 6.02

• Mosfet Merf 3.2 Gate

 

Z góry dziękuję za pomoc!

Edited by rogieroger
Link to post
Share on other sites

Witam! Może nie do końca będzie to w temacie, jednakże skoro w w dedykowanym wątku nikt nie ma doświadczeń z M14 DMR G&P jestem zmuszony pisać tutaj.

 

Mam mianowicie dość duży problem z moją M14. Powstaje jakaś spora nieszczelność, nie umiem stwierdzić gdzie. Sam zespół cylinder, głowica cylindra, głowica tłoka i dysza jest tak szczelny że z założoną dyszą efekt strzykawki jest tak dobry, że ledwo tłok wchodzi do cylindra i już następuje takie sprężenie że ciężko go w ogóle popchnąć dalej. Mimo wszystko całość daje na chrono (xcortech 3200) 360 fps'ów na sprężynie systemy m150! Macie jakiś pomysł co może być nie tak? Poniżej konfiguracja:

 

• Gearbox wzmocniony G&P

• Sprężyna m150 Sytsema

• Zębatki stalowe wzmocnione Guarder

• Tłok biały G&P

• Głowica tłoka łożyskowana aluminiowa Prometheus

• Głowica cylindra stalowa podwójnie uszczelniona Guarder

• Cylinder chromowany Guarder

• Dysza uszczelniona aluminiowa z o-ringiem SHS (skrócona, była dłuższa od stockowej o 2 mm)

• Gumka Hop-up czarna Systema Energy

• Silnik dedykowany do DMR turbo charger m160 G&P

• Lufa Deep Fire 500mm 6.02

• Mosfet Merf 3.2 Gate

 

Z góry dziękuję za pomoc!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A jak leży gumka na lufie ? Czy na jej końcu nie ma luzu ?Bo u mnie było tak że silikonowa z guardera miała straszny luz zmieniłem na systeme energy i luz znikł.Celność i zasięg od razu się poprawił.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam,

 

Wracając do postu kaspara ( przepraszam jeżeli zrobiłem błąd w nicku ) chciałbym się dowiedzieć czy można włożyć m110 ( bo o ile dobrze pamietam to stock ma m100 ) bez większej ingerencji w resztę podzespołów? Po oględzinach mojego Cymowego GB mogę stwierdzić, że powinno dać radę, tylko ta prowadnica jakoś tak... nie ważne. A więc, czy mógłbym "po prostu włożyć" m110 do CM.032 bez zmiany reszty podzespołów, mając jako tako spokojną głowę, że nie posypie się to za te 1000 kulek?

Link to post
Share on other sites

Witam

Mam pytanie czy wie ktoś może gdzie kupić przeziernik i wszystkie do niego części? Niestety w ostatnim czasie pękła mi śruba od regulacji pion/poziom, a reszta jest już w nie za dobrym stanie i potrzebuję nowych części.

Z góry dzięki za odpowiedź :)

Edited by mirhus
Link to post
Share on other sites

Witam! Może nie do końca będzie to w temacie, jednakże skoro w w dedykowanym wątku nikt nie ma doświadczeń z M14 DMR G&P jestem zmuszony pisać tutaj.

 

Mam mianowicie dość duży problem z moją M14. Powstaje jakaś spora nieszczelność, nie umiem stwierdzić gdzie. Sam zespół cylinder, głowica cylindra, głowica tłoka i dysza jest tak szczelny że z założoną dyszą efekt strzykawki jest tak dobry, że ledwo tłok wchodzi do cylindra i już następuje takie sprężenie że ciężko go w ogóle popchnąć dalej. Mimo wszystko całość daje na chrono (xcortech 3200) 360 fps'ów na sprężynie systemy m150! Macie jakiś pomysł co może być nie tak? Poniżej konfiguracja:

 

• Gearbox wzmocniony G&P

• Sprężyna m150 Sytsema

• Zębatki stalowe wzmocnione Guarder

• Tłok biały G&P

• Głowica tłoka łożyskowana aluminiowa Prometheus

• Głowica cylindra stalowa podwójnie uszczelniona Guarder

• Cylinder chromowany Guarder

• Dysza uszczelniona aluminiowa z o-ringiem SHS (skrócona, była dłuższa od stockowej o 2 mm)

• Gumka Hop-up czarna Systema Energy

• Silnik dedykowany do DMR turbo charger m160 G&P

• Lufa Deep Fire 500mm 6.02

• Mosfet Merf 3.2 Gate

 

Z góry dziękuję za pomoc!

 

 

Jestem prawie pewien, że musisz zmienić oring głowicy tłoka. Jeżeli uszczelka jest za duża to następuje hamowanie tłoka.

Najlepiej jak robisz tuinngi to stosuj pełne zestawy np. Bore-up. Tam jest wszystko dobrze dopasowane.

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...