Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeśli można się pochwalić to moja m14 ma takie oto podzespoły:

- sprężyna jakaś używana tornado 150 troszkę ubita

- tłok SHS z metalową szczęką

- sorbo

- cylinder stock

- głowica Ultimate

- głowica tłoka POM SHS czerwona

- dysza Deep Fire

- zęby SHS v.7

- prowadnica od v.3

- lufa Guarder 590mm 6.02

- gumka Systema

- teflon fix na lufie

Wynik 535 fps, myślę, że nie najgorzej

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

A jak z szybkostrzelnością bo ja wczoraj zapakowałem do swojej:

-głowicę cylindra SHS

-dyszę SHS

-tłok z pełną metalową szczęką SHS czerwony

-głowica tłoka alu SHS czerwona

-prowadnicę sprężyny V3 SHS po lekkim szlifowaniu

-sprężynę tornado 130

-gumkę zielona G&G

-wymiana kabli i mosfet własnej produkcji

i strzela ok tylko rof taki "średni".

Prubowałem wsadzić silnik http://gunfire.pl/pr...que-krotki.html ale ośka jest za długa. Czy pasuje do cymy jakiś inny silnik?

Edited by ANTEK21
Link to post
Share on other sites

Hiszpan 7,4 lipo ci to ciągnie,czy 11? Antek Aluminiowa głowica to chyba nie jest dobry pomysł... JA również posiadam głowice tłoka shs pom białą super się uszczenia.A mam pytanie jaki cylinder pasuje do m14 dedykowany tylko? bo kupiłem typ 0 shs i jest minimalnie za krótki od stokowego.

Link to post
Share on other sites

Silnik jest zwykły, krótki. Sprawdź, czy przypadkiem nie dostałeś np. średniego.

Na 100% jest krótki, przekaładałem go z mojego G36 ARESA , chciałem sprawdzić jak sobie poradzi, w giecie śmiga na M130 i lipo 7,4 aż miło słuchać a ten z cymy jest po prostu "cienki".

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

WItam

 

Mam male pytanko, czy ktorys z was posiada film demontazu i wymiany sprezyny ??

Przekopalem temat lecz linki sa nieaktywne.

 

Wczoraj skończyłem wstępne eksperymenty z moją m14. Do środka poszło:

- m130 tornado nic lepszego nie było pod ręką

- głowica cylindra shs

- tłok jakiś CA wykopany ze śmieci z 1 metalowym zębem (bezpiecznik z racji stockowych zębatek)

- głowica tłoka stock z SR25 G&P plaska (najlepsza głowica jaką miałem w życiu)

- Dysza SHS zielona

- guma Guarder czarny

- lufa pps 550

- prowadnica łożyskowana

- wypolerowanie cylindra na lustro

 

Układ szczelny tak mocno, że tłoka nie da się wepchnąć po zatkaniu lufy, a całość daje 450fpsów. Śmiesznie mała ilością jak na sprężynę która na wadze dała tyle samo co sprężyna m135 elementa z mojego m4 która ma 490fpsów...

 

Teraz się zastanawiam czy wina cylindra który ściera się jak by środek miał z gipsu czy po prostu m14 jest tak niewdzięczną repliką...

 

edit.

literówka

Raczej Cylinder

 

Ja w swojej M14 mam Guardera 120 -wczoraj chronowany 440 +/- 5 FPS (wymieniona gumka na czarna guardera, glowica cylindra (podwojna uszczelka) , prec lufa 6.02 ) . Niestety na warunki w UK zbyt goraca i musze zrobic downgarde do 400.

Link to post
Share on other sites

Witam.

No oczywiście wszystko przeczytałem i faktycznie jak wiele osób pisze dużo tu syfu ale na temat komory to jest napisane tylko tyle że stokowa jest super a element to syf.

No a ja właśnie stokową uszkodziłem bo robiłem er-hopa i musiałem kupic elementa a teraz się męczę żeby go dopasować bo są minimalne różnice w wymiarach.

Robił ktoś kiedyś taki przeszczep? Jakieś podpowiedzi?

 

A tak przy okazji jeśli chodzi o silniki jak ktoś wcześniej pisał są podobno krótkie ale w wersji EBR przy najmniej mojej jest silnik długi tylko bez tej tulei centrujacej. To tak dla uzupełnienia.

 

Oczywiście mowa o CYMIE

 

WItam

 

Mam male pytanko, czy ktorys z was posiada film demontazu i wymiany sprezyny ??

Przekopalem temat lecz linki sa nieaktywne.

 

https://youtu.be/v2h_5LzDnQo

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Próbowałem wyszukać problem, ale nic mi pokazało. Magi nabite tak do 40 kulek podaja normalnie. Jak kul jest więcej zapycha sie m14 albo leca na 1-2m. Jak nadmiar wyleci i mag do tych 40 dobije to replika działa i FPS jak zasięg są prawidłowe.

 

Specyfikacja gb: stock poza sprężyna guardera m90.

 

HU i lufa stock

 

Guma czerwona madbull to samo na zielonej G&G.

 

Zaznaczam ze problem występuje także na skręconym na "0" HU.

 

Próby naprawy:

 

Rozciąganie sprężyny popychacza.

Zamiana sprężynki popychacza na SHS.

 

Brak reakcji na w/w zmiany.

 

Używane magazynki:

 

DF plastikowe 4 sztuki

Metalowe CYMY midy 5 sztuk.

 

Na każdym to samo.

 

Bateria - 7,4 testowane single i auto. Bez różnicy.

 

EDIT: Aha kulki G&G.

 

Ideas?

Edited by Kalashnikov
Link to post
Share on other sites

"Magi nabite tak do 40 kulek podaja normalnie. Jak kul jest więcej zapycha sie m14 albo leca na 1-2m. Jak nadmiar wyleci i mag do tych 40 dobije to replika działa i FPS jak zasięg są prawidłowe."

 

Rozbierz na próbę jeden magazynek i skróć sprężynę wypychającą kulki. Na mój gust sprężyna jest za mocna i kulki podnoszą komorę hopa.

Edited by ANTEK21
Link to post
Share on other sites

popychacz cymy jest z gównianego plastiku i się wygiał plus nieszczelna dysza. Zmień popychacz, najlepiej też głowicę cylindra plus dyszę na jakaś podwójnie uszczelnioną, np. protech. Problem zniknie. Masz brak osiowości na zespole hopa i dysza nie dochodzi do końca przez mocne dobijanie kulkami.

Link to post
Share on other sites

zależność ilość kulek w magu -> fps to wynik odginania dyszy ku górze przez kulki (a raczej kulki popychane mocno ściśniętą sprężyną). co skutkuje tym, że dysza nie "trafia" osiowo w gumkę i traci się fpsy (czasem nawet ich większość)

 

Przerabiałem to w wielu replikach. Zamiast nieodwracalnie niszczyć sprężynę w magu, polecam zmienić dyszę bądź głowicę cylindra i złożyć zestaw na którym dysza nie będzie się bujać za mocno na głowicy cylindra w wysuniętej pozycji ;)

 

seger wspomina o kolejnej istotnej rzeczy: popychacz dyszy warto podgrzać i odgiąć jego czoło do przodu, a przy okazji podszlifować (dysza wysuwa się wtedy dalej i często rozwiązuje to problem braku fpsów)

 

można by jeszcze wspomnieć o przerobieniu tylnej części popychacza (tak aby zębatka nie blokowała go przed wysunięciem się dalej)

 

wstawienie mocniejszej sprężynki listwy popychacza też potrafi dać świetny rezultat.

Edited by lech
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...