Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4A1 [ICS]


Recommended Posts

A mi w końcu odpisał support prosto od ICSa w sprawie moich problemów z ogniem. Wklejam, bo może się komuś przydać. Angielski na poziomie prosto z Google Translate :icon_biggrin:

 

"Dear Dariusz,

 

By the way, I forgot to tell you. Since you purchased from Firesupport, please do not use 11.1v Li-Po battery but use 9.6v Ni-Mh or 7.4v Li-Po battery. According to British regulation, airsoft guns have to be below 325FPS, so we use M100 spring and Turbo 2000 motor for their gun orders. For M100 spring setting, please do not use 11.1v Li-Po battery. It would damage the piston. That is why there are many problems happened on your gun.

 

If you insist to use 11.1v Li-Po battery, please change the spring to M120 and the motor to Turbo 3000.

 

Best regards,

 

Tim

ICS Service"

Edited by DariuszT
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Problem z ICS'em i zmianą frotnów polega na tym że ICS ma Delta Ring z gwintem w systemie metrycznym, a większość innych replik w systemie celowym (imperialnym). Może być na odwrót już nie pamiętam.

Więc trzeba mieć próbować, ja nie znalazłem odpowiedniego i po prostu dostosowałem do potrzeb ten Delta Ring który miałem z repliką.

Link to post
Share on other sites

Szyny pasują Mk18. Tutaj 12". Delta ringa najlepiej przerobić z starego. W tym celu musisz obciąć lub zeszlifować wszystkie odstające rzeczy na nim i lekko przypiłować z góry. Tak aby wszedł w miejsce montażu szyn mk18. Pasuje i działa idealnie. Te co są w zestawie zazwyczaj nie pasują.

 

1002924JP_wsnraqe.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nada sie panie. Jak nie znajdziesz tego ,To dobry jest tez gfc tornado ultra czy tam high torque - jakos tak - posiadam taki. (sam szukalem kiedys tego co podales w linku lecz nie bylo)

Zebatki stock , merf 3.2 gate , kabelki jakies lepsiejsze 11.1 dualsky 35c 3700mah i jest kosiara..

spring to sp 130 guarder.

 

t3000 nie szukaj. Wolny jest . Na plus dla niego to ponoc oszczedny w prąd i przy mocnych springach nie traci rofu.

Edited by Pietia888
Link to post
Share on other sites

Panowie, czy zwykły popychacz dyszy do gearboxa v2 będzie współgrał ze stockowymi zębatkami w ICS? Oczywiście dysza też zostałaby wymienioną na standardową. Chciałbym po prostu złożyć sobie górną połówkę gearboxa "na las", ponieważ stockowy cylinder od ICS to type 2, więc nie poszaleję z długością lufy precyzyjnej.

 

Z kolei nie wiem czy dobrym pomysłem byłoby zmienianie sprężyny i cylindra za każdym razem gdy będę szedł na CQB.

Edited by Groszq
Link to post
Share on other sites

@Pietia888 Czyli wystarczy jak wymienię stockową lufę 261mm na 260mm firmy Prometheus? Znaczy się, promyk już siedzi w mojej replice, ale zastanawiałem się czy zwiększenie długości lufy do 400mm da jakąś znaczącą poprawę w skupieniu.

Edited by Groszq
Link to post
Share on other sites

Co do długości lufy hmmm sam nie wiem czy to coś da jeśli chodzi o skupienie, ale te 363 to mogło by być zawsze to trochę fps... najlepiej abyś od kogoś pożyczył lufę dłuższą też promyk.

 

Edit. W sumie o te 10 cm można by zwiększyć długość xzyli te 363 (długość lufy do emek) bo więcej raczej nie ma sensu..bo jakość sięliczy a nie ddługość.

Edited by Pietia888
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Cześć,

 

odpadł mi dziś bolec, na którym trzyma się sprężynka dociskająca/odbijająca komorę hop up i mam w związku z tym zagwozdkę. Próbowałem to skleić, jednak bezskutecznie i tutaj pytanie: czy ktoś z Was próbwał i opłaca się zblokować na stałe komorę w body czy lepiej zainwestować w nową komorę(tym bardziej, że na wojskowe.eu dostępne są metalowe)?

 

Dzięki za pomoc i pozdrawiam :icon_smile:

Edited by Golek
Link to post
Share on other sites

Mozesz dopasowac odpowiedniej grubości oring tak aby nie było za mocno i nie za lekko - za mocno to jie będziesz mugl regulować hopka...

 

Tak . Bierz komorę puki jest jeszcze.

solidna, dosyć ciężka

obawiałem się ze gumka z precka kmhead nie wejdzie dobrze do komory , bo duże opory stawiała lufa... Ku mojemu zdziwieniu siedzi idealnie lufa w komorze - patrząc od strony wylotu kulek nie widać kołnierza gumki...czyli git.

Komora z zewnątrz jest pasowna - nie ma mowy o ruszania się wzdłuż osi i na boki , nawet na lufe nie nasadzalem zadnej sprezynki aby dociskana byla do gb gdyż w chodzi na wciska ... komora jest tak skonstruowana ze gdy wepchniemy ją z lufą ,, na chama,, tro regulacja nacisku jest wciąz plynna - co nie mialo miejsca w stokowej komorze...a właściwie była niemozliwa

Fpsy są bardzo stabilne na tej komorze

w tej komorze jest dodany taki kolnierz który wchodzi w gb i na to nałożyłem oring i jest bardzo sztywno..

Edited by Pietia888
Link to post
Share on other sites

Ponieważ zostało dużo napisane o modyfikacjach wewnętrznych w naszych emkach, to i ja się podzielę wynikami w mojej replice.

- bore up ICSa

- lekko ubity spring M120 (nie pamiętam firmy)

- prowadnica sprężyny metalowa (nie pamiętam firmy)

- metalowa komora HU

- gumka Systemy

- precka Madbulla

 

Szczelność bardzo dobra, wynik to stabilne 440 fps. M4 składali chłopaki z wojskowe.eu. Przy nowym springu guardera 120 pewnie byłoby więcej. Zastanawiałem się nad SP130, ale chyba dam sobie już spokój ;)

 

BTW Jakby ktoś potrzebował komoru HU plastikowej, to mam swoją na sprzedaż.

Link to post
Share on other sites

Panowie czy praktycznie stockowy ICS (nowy model z 2015) pociągnie M130/140? Chodzi mi bardziej o zębatki i sam szkielet GB. Bo o wymiane prowadnicy, tłoka itp to pewnie rzecz jasna. Silnik to ICS Turbo 3000.

 

PS: Czy wam też się zajebiaszczo grzeje ten silnik, że chwyt po chwili jest wręcz gorący?

Link to post
Share on other sites

Moze silnik macie źle wyregulowany... ja u siebie tak miałem... Tzn podkladkowanie bylo ok lecz te 1-2 obroty w ktoraś ze stron i jest git - dzwiek pracy zebatek sie nie zmienil tylko wystąpilo grzanie silnika...Warto podkrecic trochę śrobkę regulacji prawo - lewo i w między czasie wywalić trochę kulek...

 

Edit. Jakis czas ,,latam na sp 130 guardera wwcześniej rof 20rps na 9.9 life, teraz ponad 20 przy 11.1 wyważone juz ok 10k kulek i nic. Na gl cylindra sorbo.

Edited by Pietia888
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...