Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] SR-25 [A&K / P&J]


Recommended Posts

  • Replies 722
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pakuj możliwie najdłuższą lufę z portowniem. Polecam zrobić korektę odciąży to tłok i zębatkę tłokową.

Sorbo...? Osobiście nie polecam, ale dobrej jakości zderzak jak najbardziej. Korekta + grubszy zderzak zabierze trochę pojemności cylindra. Typ0Long jest pod najdłuższe lufy czyli 600mm+, dlatego warto inwestować w portowanie. Jako tako portowanie nie służy do "regulacji" dawki, a głównie do ustabilizowania strumienie powietrza, jednak wpływa również na dawkowanie powietrza i najzwyczajniej w świecie kulka po opuszczeniu lufy nie jest zdmuchiwana. 

Z tego co pamiętam w SR25 na styk (bez tłumika) mieści się 500mm lufa tudzież cylinder, który masz jest zdecydowanie zbyt duży. Z pomocą przyjdzie korekta tłoka i właśnie portowanie lufy. Jeśli masz obawy o to, że lufa zewnętrzna będzie powodować jakieś problemy przy portowanej lufie wewnętrznej to możesz koniec lufy zewnętrznej rozwiercić + dodatkowo ustabilizować lufę wewnętrzną grubymi o-ringami. Robiłem tak w customowej SR25, bardzo fajnie i sprawnie to wyszło.

Podobnie jak znajomy Mamuta, mam bardzo pozytywne doświadczenia z portowaną lufą edgiego. Szału nie ma, po prostu poprawa skupienia, na pewno warto zwłaszcza do SR25.

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

ASCU syf, Jefftron syf, Perun v2 miewa/miewał problemy.

Antyrevers potrzebny jest ZAWSZE - producenci ASCU piszą, że u nich nie jest, ta.... a potem cofanie się zębatek i plucie dwoma kulkami :D AR w niczym nie przeszkadza.

Ile masz kasy? Czego wymagasz od układu?

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites

Od układu wymagam tego by działał i się na skaszanił. Replika ma strzelać tylko na semi, tak więc tryliard funkcji mi nie jest potrzebne. Z mojego punktu widzenia, do tej replik najlepszym rozwiązaniem byłby spust na mikrostyku z mosfetem i AB bez miliarda funkcji, którymi po kilku chwilach pewnie większość przestaje się jarać lub ich nie używa. Niestety czegoś takiego nie znalazłem. Myślałem też nad tytanem, lub gunFetem, ale te po pierwsze nie mają mikrostyku, po drugie kupić to tylko po to, by strzelać na semi - bez sensu. Nie wykorzystam  nawet  5% możliwości tych układów. (Gdyby dało się niemi regulować fps, to co innego dawno bym już je zamontował :-)) A kasa myślę, że do 400 zł za strzelanie na semi w tej replice to max.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Znowu ta sama historia :D Rogaś po powrocie zamontowałem listwę od Ciebie chyba identyczny materiał co ta moja poprzednia. 

Chce zadać pytanie:

Czy możliwe jest, że to wina zębatki tłokowej, a konkretnie spowalniacza na niej ? :D mogłem popełnić taki amatorski błąd nie zdejmując spowalniacza.  

No i szukam nowej listwy przy okazji, więc jak ktoś coś ma to poproszę o wiadomość. 

Link to post
Share on other sites

Sprawdź jak listwa ci pracuje "na luzie".

  1. Wypruj wszystko  z gearboxa i zostaw listwę. Poruszaj.
  2. Dołóż głowicę cylindra z dyszą. Poruszaj.
  3. Dostaw zębatkę tłokową. Obracaj.
  4. Opcja. Dostaw sprężynę powrotną listwy. Obracaj.

Jak w którymś momencie listwa łapie ci mocny opór to masz odpowiedź gdzie szukać usterki. Ja bym zgadywał, że listwa będzie ci ciężko chodzić po zamknięciu puchy.

Link to post
Share on other sites

Wyrzuć wszystko z GB, zostaw samą listwę popychacza dyszy, zamontuj tylko zębatkę tłokową, kręć na sucho zębatką i zobacz co się dzieje z tylnią płetwą, jeśli pod koniec drogi listwa już się wygina ku górze przez opóźniacz to go zdemontuj i sprawdź co się dzieje bez niego.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Słuchajcie mam ogromny problem w znalezieniu szczelności w mojej sr25 PJ. Wszystko wskazuje mi na komora dysza gumka. Ręce mi już opadają walczę z tym chyba od jesieni. 

Komora KA

gumka 80° MACARON [MAPLE LEAF]

Dysza Perun regulowana 

Co do dyszy to albo nie podaje kulek albo pluje 370 fps na SP150 guarder

Jest ktoś w stanie podać jakieś wskazówki gdzie pogrzebać, żeby to w końcu strzelało? Ewentualnie serwis gdzie można wysłać to bo już mi się nie chce 

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Cześć, zwracam się z prośbą o poradę przy tuningu.

Przy obecnej specyfikacji co jakiś czas występuje problem z tłokiem zostającym w tylniej pozycji lub wypadającą dyszą z listwy popychacza.

Ogólnie replika była tuningowana przez serwis, dlatego wydaje mi się, że być może jakaś źle dobrana część może powodować takie zachowanie. Mam też stały spadek fps. Replika na kulkach 0.2 generuje ok 480fps. Normalnie używam kulek 0.36g. Nie narzekam na brak skupienia, ale zasięg jest kiepski ok 50m. Zależy mi na pozbyciu się problemu z zacinającym się tłokiem i zyskaniu zasięgu. Porównując do stocku na którym dłuższy czas się strzelałem, takie problemy związane z wnętrzem gearboxa nigdy nie wystepowały. Gwarancje tego serwisu już sie skończyła.

Aktualnie siedzi w środku:

Szkielet Gearbox - stock

Cylinder - stock

Listwa dosyłacza - stock

Łozyska gearboxa - stock - zamówię łożyska ślizgowe modify 6mm.

Tłok - SHS 19 stalowych zębów, niebieskie tworzywo, z wprowadzonym AOE przez serwis - zastanawiam nad zmianą na Tłok Armatech CNC z fabrycznym AOE, czerwony

Głowica tłoka - Element, standardowa jasno niebieska alu, uszczelniana - Zamierzam zmienić na niebieską Super shooter podwójnie uszczelnianą o wadze 20g

Głowica cylindra - SHS v2 niebieska alu, podwójnie uszczelniana - Zamierzam zmienić na podwójnie doszczelnianą z małym sorbopadem v3 long do g36c SHS złota.

Dysza - 24 mm Rocket aluminium, uszczelniana - Zamierzam zmienić dysze na 24,75mm od auga, doszczelnianą aluminium SHS srebna.

Komora Hop up - Pro win, niebieska - Zastanawiam się czy nie pójść w jakąś lepszą np madbulla ultimate, srebna z pierscieniem rotacyjnym

Lufa precyzyjna - PDI 509 mm, 6.05

Gumka hop up - modify z fabrycznym flat hopem, czarna - mam już kupioną g&g zieloną i zrobię r-hopa, jeżeli nie wyjdzie to kupię niebieskiego madbulla i zrobię flat hopa.

Zębatki - SHS sr 25

Spężyna - Guarder m150

Silnik- HT ArmaTech

Kable niskooporowe 

Mosfet - Gunfet uFet

Najbardziej zastawiam się nad zmianą komory, nowa jednak trochę kosztuje i zastanawiam się czy faktycznie będzie odczuwalna różnica w szczelności układu. Myślicie, że z tego pro wina jeszcze coś będzie?

Również rozważam tłok i głowice tłoka od RetroArms są droższe i to jest dla nich mocny kontrargument. Docelowo zadowolony byłbym z zasięgu 70m. 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Jak nie będziesz składał sam to poszukaj serwisanta w okolicy i on już Ci doradzi z częściami. 

Jak nie chcesz zeby tłok stawał w różnych pozycjach to wsadź mosfet z AB, a najlepiej taki z kontrolą położenia zębatki.

480 fps na SP150 to za mało. A ile masz na kulkach 0.36? Trzeba sprawdzić szczelność, znaleźć  i usunąć problem. Nie wymieniać części na oślep.

Tlok zostaw. CNC bywają problematyczne.

Głowica tłoka. Trzeba zobaczyć czy jest potrzeba wymienic tak samo jak z resztą części.

Wymiana dyszy z 24mm na 24.75 to jakaś przepaść. W dyszach 0.1 mm robi dużą różnicę. Trzeba dobrać odpowiednią dyszę do komory i gumki. Może i 24.75 będą ok.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...