Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] L85 [ICS]


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stałem się szczęśliwym posiadaczem tej repliki, a stron trochę dużo do przewertowania i tu moje pytanie-patrzę na to "cudo stykowe" i zastanawiam się czy da się zamontować w tej replice mosfet?

 

Stałem się szczęśliwym posiadaczem tej repliki, a stron trochę dużo do przewertowania i tu moje pytanie-patrzę na to "cudo stykowe" i zastanawiam się czy da się zamontować w tej replice mosfet?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Wstawiona lufa 509mm km head + zielona dżi dżi. Problemy ze zbaczaniem kulki z celu zniknęły, dzięki 2 dodatkowym centymetrom- można kręcić lufą po zamontowaniu, ale zapluwa się na semi. I tak smaruję auto, więc mi to lata. Tak czy siak jest poprawa. I tak będę musiał kupić nową komorę ale portfel pusty.

Link to post
Share on other sites

Panowie pewien problemik mam może pomożecie.

 

Otóż zauważyłem w swoich magach (midcap)...

http://4.bp.blogspot...08-DE_MARK4.jpg

...używanych w ELi pewne niepokojące zjawisko.

Magi są od emki G&P.

 

5pPjvX.jpg

 

Z początku wszystko wydawało się działać znakomicie. Magi siedzą w gnieździe świetnie i podają również genialnie lecz trzeba je dość mocno podbić w gniazdko aby zaczep złapał magazynek. Tutaj chyba właśnie leży problem.

Zaczynają pękać. Porównując midcapa i dorzucanego w pudle hicapa ICS mogę domniemywać iż winowajcą jest dłuższa nadlewka na szczycie.

Zapewne obija się o spód gearboxa co skutecznie może powodować naprężenia i pękanie.

 

Nie chce ich stracić bo magi służą mi do emek i nigdy mnie nie zawiodły dlatego zaprzestałem implementowaniu ich do eli.

Lecz z hicapami jakoś nie widzi mi się biegać.

 

Tutaj w końcu pojawia się moje pytanie.

Panowie jakich midcapów używacie w swoich ICSowych eLach aby wszystko działało bez problemów?

Jakiś metalowy midcap był by pełnią szczęścia.

 

Z góry dzięki i Pozdrawiam.

Edited by Sneakazzz
Link to post
Share on other sites

Czy problemu nie rozwiązałoby delikatne podpiłowanie tego wystającego elementu w miejscu gdzie widoczne jest zarysowanie? Widziałem podobnie piłowane magazynki (dopasowane do F2000) które działały bez zarzutów też w emkach czy eluśkach.

 

Jutro rano dokładnie obejrzę moje magazynki i napiszę więcej.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

hmm obiecane foty wykastrowanego merfa :icon_biggrin:

Pytam, bo jestem w tej kwestii kompletnym ignorantem - składałem ostatnio replikę po prawie 4 latach leżakowania jej w szafie:

Dlaczego masz do mosfeta (mosfetu?) przylutowany plus i minus? Ja kupiłem najprostszy tani mosfet, przylutowałem go z układem spustowym między minusowym kablem idącym z batki do silnika. Musiałem założyć mosfet, bo ICSowy patent na niepalące się styki spowodował w końcu zaspawanie się styków i konieczność odłączenia batki by replika przestała strzelać. (same styki regularnie czyszczone, ale i tak w końcu zaczęły szwankować aż zrobiły się na nich bruzdy gdzie materiał się nadtopił)

Ogólnie bardzo estetycznie wszystko zrobione, u mnie ze względu na ogólną niechęć do babrania się w tym i użycie masakrycznie grubych kabli (ponoć cudownie przewodzących prąd i takie tam) cały patent wygląda brzydko, ale działa. Teraz problemem jest tylko bateria, bo od 3 lat nieużywania chyba nie nadaje się już do eksploatacji - moc na zakręcenie silnikiem ma tylko zaraz po ładowaniu :P

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Panowie, jest problem:

Elka ma mało fps. Strzela ogólnie ok, ale na chrono wychodzi to strasznie kiepsko, przy włożonej w środek M140 na prowadnicy w trybie "low" na chrono wyszło mi ok 360 fps na kulkach 0,25 i właściwie ustawionym hopie (nie wyłączałem go do chronowania, pomiar był robiony tuż przed strzelanką).

Żeby było trudniej, układ aż do dyszy jest szczelny (strzykawa), na dyszy coś tam delikatnie potrafi uciec (jak dmucham, to gdzieś tam minimalnie pojawia się nieszczelność), zaś spasowania dysza-komora nie jestem w stanie sprawdzić.

Na pewno gumka hop up jest cała, lufa w komorze siedzi stabilnie, patrząc od strony tłumika widać dookoła kołnierz gumki, a gearbox wydaje się maksymalnie przylegać do komory, zresztą śruba go dociskająca jest na maksa dokręcona - z trudem zakładam stopkę kolby, aż widać lekką szparę między stopką a body.

Zastanawiam się, co tutaj może być skiepszczone, coraz poważniej myślę nad wymianą komory (aktualnie mam stary typ z nietypowymi zatrzaskami) i gumki hop-up (przebieg ma nieduży, ale eLka była z 4 lata w ogóle nie używana).

Co Waszym zdanie może tutaj odpowiadać za kiepskie wyniki na chrono?

Opłaca się wymieniać komorę na nowszy typ? Gdzie można ją najtaniej dostać? Jaką dyszę byście mi polecili? (czytałem, wiem, że jest z tym spory problem). Może od razu pójść w głowicę cylindra i dyszę bore-up?

Druga sprawa: niepodające magi. Gdy są dociśnięte, jest wszystko ok, lubią się jednak zluzować (mag ma luz nawet jak jest zatrzaśnięty). Jedyne co mi przychodzi do głowy z rzeczy do zrobienia, to podkleić kawałek płaskiego tworzywa w gnieździe magazynka, by mag wchodził z oporem i by się nie luzował, bądź minimalnie przedłużyć kanalik komory hop-up, bo ten jest jak by za krótki (gdy mag się zluzuje) i nie wciska odpowiednio mocno blokadę kulek w magazynku. No albo całkowicie wymiana komory, do czego skłania mnie pierwsza usterka.

Są jakieś inne opcje na rozwiązanie drugiego problemu?

Link to post
Share on other sites

Jaką dyszę byście mi polecili? (czytałem, wiem, że jest z tym spory problem).

Do Eli pasuje każda dysza o długości 19,7mm czyli standardowa dysza do AK. Trzeba jedynie spiłować ten garbek w tylnej części dyszy i po kłopocie.

48a22a41767f0426.jpg

 

Druga sprawa: niepodające magi. Gdy są dociśnięte, jest wszystko ok, lubią się jednak zluzować (mag ma luz nawet jak jest zatrzaśnięty). Jedyne co mi przychodzi do głowy z rzeczy do zrobienia, to podkleić kawałek płaskiego tworzywa w gnieździe magazynka, by mag wchodził z oporem i by się nie luzował, bądź minimalnie przedłużyć kanalik komory hop-up, bo ten jest jak by za krótki (gdy mag się zluzuje) i nie wciska odpowiednio mocno blokadę kulek w magazynku. No albo całkowicie wymiana komory, do czego skłania mnie pierwsza usterka.

Są jakieś inne opcje na rozwiązanie drugiego problemu?

Wciśnij magazynek tak aby był maksymalnie dociśnięty do komory. Następnie pociągnij go w dół i zmierz o ile wysunął się z gniazda. Teraz wystarczy tylko wyciąć z jakiegoś plastiku element o szerokości otworu na zatrzask w magazynku i wysokości zgodnej ze zmierzoną wartością. Potem taki element na superglue lub taśmę izolacyjną wkleić w gniazdo na zatrzask w magazynku i po kłopocie.

1b9c5bdfcefa2730.jpg

Link to post
Share on other sites

Wciśnij magazynek tak aby był maksymalnie dociśnięty do komory. Następnie pociągnij go w dół i zmierz o ile wysunął się z gniazda. Teraz wystarczy tylko wyciąć z jakiegoś plastiku element o szerokości otworu na zatrzask w magazynku i wysokości zgodnej ze zmierzoną wartością. Potem taki element na superglue lub taśmę izolacyjną wkleić w gniazdo na zatrzask w magazynku i po kłopocie.

Szczerze, używam 13 magazynków i średnio mi się chce przerabiać każdy po kolei :P

Wolał bym pogrzebać w replice

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...