Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] L85 [ICS]


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 620
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Panowie mają już temat z deka ogarnięty, więc pytanie brzmi następująco: czy L85A2 ICS bez problemu poradzi sobie z Li-Po 11,1 V oraz springu m140 guardera. Nie mam ciężkiego palca ale zastanawia mnie zużycie części. Coś może polecieć, lub jest narażone w bliskiej przyszłości ?

 

Dodam że wymieniony tłok na JBU aluminiowy ze wszystkimi stalowymi zębami ( Oby szkielet po dupie nie dostał od tego :P )

Link to post
Share on other sites

Szkielet wytrzymuje podobno bez problemów sprężyny do 130 na średnim ustawieniu.

 

Pytanie ode mnie - czy u Was też było tak, że dokręcenie dolnej śruby w stopce kolby powodowało szybkie zużycie silnika - łożysk osi lub samej osi? Niedokręcenie tej śruby dawało z kolei braki szczelności.

Problem u siebie rozwiązałem, ale ciekaw jestem czy jestem w nim osamotniony.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam kolegów brytofili.

Mam problem ze swoją elką. Otóż na semi przy podłączonej baterii spust zostaje z tyłu. Wiem, że ten problem był już tutaj poruszany, ale niestety zdjęcia są przedawnione i wyskakuje błąd. Oprócz tego moja lufa jest dziwacznie skonstruowana. Kiedy plastikowe ograniczniki osadzane na lufie są na swoim miejscu, nie mogę wsunąć lufy wewnętrznej do końca, a komory z lufą i założonymi ogranicznikami nie mogę włożyć do lufy zewnętrznej. Jak nie ma ograniczników problem znika, ale chyba po coś są, dlatego piszę.

Będę bardzo wdzięczny za każde słowo pomocy.

Link to post
Share on other sites

Miałem tak w HK przy strzelaniu w zimę zeszłego roku. Osobiście mogę doradzić wymianę sprężynki spustowej. Wtedy mi pomogło. Mając Elkę osobiście nie używałbym pojedynczego w miarę możliwości. Chyba wszystkie Ele tego nie lubią. Jeśli jest inaczej proszę sprostować ;)

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Witam, nie zdołałem przekopać się przez 30 stron tematu dlatego z góry przepraszam jeśli powtórzę pytanie - czy szyna RIS Daniel Defense + przejściówka do ICS wymagają jakiejś ingerencji w replikę? Czy ktoś ma zdjęcia jak to jest przymocowane?

 

Dodatkowo jeśli mógłbym prosić kolegę Brentena o wrzucenie zdjęć wzmocnienia silnika - poprzednie są nieaktualne :(

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...