Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

PJ4 CQB, PJ4 RIS, PJ16, PJ16A4 [P&J]


Recommended Posts

No właśnie chciałem sobie kupić M4, wsadzić dłuższą lufę i tłumik na to icon_smile.gif . Normalnie czytasz mi w myślach :D Niesamowicie mi się coś takiego podoba.

 

Jakieś przeciwwskazania do tego są? Oprócz tego że tak jak mówisz ze zgrabnej szturmówki robi się długi drągal.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 856
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ogólnie mój chory plan jest taki: Do MOUT zwykła długość(lufa stockowa) a do lasu tłumiczek.

 

Ale jeśli chodzi o sprzęt to ja blada du*a jestem, ale obiło mi się coś o uszy że przy dłuższej lufie trzeba wymienić cylinder na jakiś inny typ. Mógł by ktoś powiedzieć o co chodzi? ;)

Link to post
Share on other sites

A ja podłączam się do pytania Reka. Czy istnieją jakieś magi, które pasują do emki PJ/Boyi bez konieczności przerabiania czegokolwiek? Wydawałoby się, że skoro body jest de facto żywcem zerżnięte z Boyi (cała reszta emki, prócz gb pewnie też) to idąc prostą metodą dedukcji, powinny również pasować magi od Boyi, ale jak wiadomo to z PJ/Boyi nigdy nic nie wiadomo :lol:. W chwili obecnej posiadam mid-capy z MAGa, musiałem je piłować, żeby wchodziły, ale powoli zaczynają odmawiać posłuszeństwa więc sądze, że low-capy by się lepiej sprawdziły.

 

@Rumcajsev

Tzn nie musisz, ale jeśli nie chcesz, żeby Ci osiągi spadły to dobrze by było wymienić. Są różne typy cylindrów, które powinny lepiej współgrać z danymi do nich lufami. Więc np. jeśli będziemy mieli lufe 510mm, a cylinder do niej typu 0 to wszytko będzie cacy, ale jeśli założymy inny, np. typ 1 albo 2 to można zauważyć spadek w fpsach.

Edited by komora
Link to post
Share on other sites

Odnośnie magów - spróbujcie z realcapami star/P&J - one są stosunkowo wąskie, powinny pasować. Mi do body BOYi wchodzą z niewielkim luzem, midy MAG'a już z trochę mniejszym, ale nie jakoś ciasno.

 

Na cylindrze pełnym (typ 0) i krótkiej lufie nic strasznego się nie stanie. Mam obecnie pełny i lufę 230 mm i jest ok.

Link to post
Share on other sites

Nie ma problemów z podawaniem na P&J, więc jest bardzo dobrze.

 

Komora, to że musiałeś piłować to nic dziwnego, bo ja piszę o body BOYi a nie A&K. Tyle tylko że np. low-capy metalowe P&J są szersze od midów MAG'a a te z kolei są szersze od rc star i P&J.

Link to post
Share on other sites

Coś mi podpowiada, że Ty michalll jesteś jej posiadaczem :) Może więc skusisz się na wygospodarowanie wolnej chwili i trześnięcie solidnej recki tej repliki (koniecznie z fotkami rzecz jasna). W sumie o tej "rodzinie" P&J pisze się całkiem sporo dobrego, a mimo to konkretów (czyt. zdjęć i rzeczowych relacji od ich posiadaczy) jest mało (a to że temat ma ponad 20 stron o niczym nie świadczy) :)

 

Co do magów jeszcze: również dotarło do mnie info, że real capy STARa działają tu idealnie - zamówiłem kilka sztuk i posprawdzam. Oczywiście dam znać.

Edited by Reka
Link to post
Share on other sites

Pytanie do rozeznanych: jak wygląda kwestia jakości risów oraz kolby i chwytu przedniego w tej replice PJ SPR?

 

Risy: świetnie wykonane;

 

Kolba: sprawia wrażenie wykonanej z taniego plastiku, widać miejsca łączenia formy do jej odlewania (sprawdzi się kilka ruchów papierem ściernym), dodatkowym mankamentem są tandetne "zatyczki" baterii - odlane niedokładnie, trudno dokładnie je zamocować. Jako całość kolba sprawuje się dobrze: łatwo umieścić w niej baterię 9,6V 2000 na ogniwach large, łatwo ustawia się jej długość, odciągany "pin" mocujący trzyma ustawienie zapobiegając przesunięciu, dla mnie istotna jest również duża ilość punktów mocowania zawieszenia repliki

 

Chwyt przedni:: sprawia wrażenie solidnego, z uwagi na krótki okres używania repliki trudno mi wypowiedzieć się o jego trwałości

 

W replice nie podoba mi się również chwyt pistoletowy, wykonany - jak kolba - z tworzywa niskiej jakości

Link to post
Share on other sites

Ja mam trochę inne spostrzeżenia dotyczące SPR.

 

Kolba czy chwyt pistoletowy wygląda normalnie. Gołym okiem praktycznie nie widać gdzie metal przechodzi w plastik. Trzyma się bardzo komfortowo.

 

Wspomniane "zatyczki" do baterii u mnie bardzo sprawnie się zakłada, trudniej się je ściąga, ale to dobrze bo przynajmniej same nie wypadną podczas gry. Natomiast dużo czasu zajęło mi odkrycie jak wsadzić baterie do kolby, a jak to robię aktualnie przy innych to każdy z tekstem "a myślałem, że u mnie to się ciężko baterie wkłada" ;) Do tego po włożeniu baterii nie da się całej kolby złożyć z uwagi na rozmiar baterii.. zostają 2 cm przerwy.

 

Te 2 cm przerwy akurat wystarcza by zaczepić tam zawieszenie taktyczne... niestety w SPR short nie przewidziano specjalnie dostosowanych do tego miejsc.

 

Wracając jednak jeszcze do baterii u mnie jest problem z tym pinem blokującym kolbę bo nie raz nie jestem w stanie wyciągnąć przez to kolby, kilka razy z braku cierpliwości pociągnąłem mocno czego wynikiem jest skrzywienie pina...

 

2 tygodnie temu zawieszenie puściło i mój 3kg SPR Short spadając z pleców wylądował na betonie. Metal nie wytrzymał i pękł, wyskoczyła górna część broni. Strzela dalej, ale będzie trzeba pospawać powstałe pęknięcie.

 

Broń jest dość głośna, ale w sumie dla mnie whatever. Ważne, że miło się z nią biega i strzela. Oczywiście polecam wymianę lufy na precyzyjną.

Edited by stormfly
Link to post
Share on other sites

Co do magów jeszcze: również dotarło do mnie info, że real capy STARa działają tu idealnie - zamówiłem kilka sztuk i posprawdzam. Oczywiście dam znać.

Wreszcie dane było mi sprawdzić te magi z repliką PJ4A1 - pasują idealnie i podają ammo jak trzeba. Generalnie bardzo sympatyczna sprawa.

Link to post
Share on other sites

Witam, od niedawana jestem posiadaczem PJ4 RIS z ostatniej dostawy. Z miejsca wymieniłem gumkę na silikon Guardera, bo stosuje i stosowałem je we wszystkich swoich replikach do tej pory. Przy rozbieraniu trochę zadziwiła mnie jedna rzecz: ktoś wcześniej pytał o zmianę lufy na dłuższą i o związaną z tym wymianę cylindra na typ 0.

 

Otóż informuje, ze w mojej eMce jest właśnie stockowy, ładny cylinderek typ 0 :!:

 

Nie rozbierałem jeszcze GB bo nie widziałem potrzeby, ale jak dla mnie trochę tandetnie wygląda sama dysza, tzn plastik, z jakiego została wykonana.

 

mam jeszcze pytanie do użytkowników replik z kolbą SF- nie wchodzi mi do końca bateria. Ogólnie jestem w miarę uzdolniony technicznie ale to przekracza trochę moje możliwości :lol: nie chcę nic uszkodzić, poprzycinać kabli itp. Dlatego gdyby ktoś mógł rzucić zdjęciem z ułożonymi odpowiednio ogniwami i kabelkami i komu składa się ta kolba do końca, był bym wniebowzięty. Mi zatrzymuje się ok.3 cm przed końcem rury i kolba dalej nie idzie.

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Mnie też się kolba SF nie składała na ostatnią pozycję. To chyba taki urok tego rozwiązania.

 

dla mnie trochę tandetnie wygląda sama dysza, tzn plastik, z jakiego została wykonana.

Dysza nie ma być mega-lansiarska, wystarczy, że jest szczelna ;)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...