Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M15A4 CA SL / silnik ?bateria?


Recommended Posts

Witam, mam od jakiegoś czasu problem z repliką M15A4 CA SL.

Na początku wszystko było fajnie, działa ładnie na baterii 8.4V.

Semi, auto ciągnie jak trzeba. Bateria 8.4V Intellect 1200mah

Trochę stara, ale działało wszystko ładnie.

 

Po jakimś miesiącu użytkowania miałem mały problem.

Bateria zdechła w replice. Niedociągnęła sprężyny do końca i się zablokowało.

Nie miałem możliwości podłączenia 9.6V więc odkręciłem chwyt i drucikiem zwolniłem antireversala.

 

Skręciłem spowrotem, naładowałem baterię - działało ale tylko na semi.

Auto powodowało że tłok się blokował w 3/4 naciągnięty.

Uznałem że bateria jest już do dupy, swoje wysłużyła więc kupiłem 9.6 Firefoxa 1400mah.

Semi - auto - pięknie. Tylko że na auto z tego M15 robi się istny minigun.

Bateria jak i chwyt grzeją się cholernie. A takie coś nie jest za cholere mi na rękę.

Realizm strzelania na auto spadł w sumie do zera.

Na dodatek ostatnio dorwałem się do nowej 8.4V i problem występuje tak jak występował w mojej. Na auto niedociąga tłoka.

Ktoś wie czym to może być spowodowane ? Gearbox nigdy nie otwierany, tak jak przysłali ze zbrojowni - tak nadal.

 

 

Edit :

Zapomniał bym.

Ostatnio na 8.4v w ogóle przestało naciągać na semi.

Na 9.6v ROF jak na gatlingu.

Edited by Hannon
Link to post
Share on other sites

Sprobuj innej batki 8,4.

Wymien styki.

Wyciagnij silnik i zobacz czy bedzie chodzil ''na sucho'' na semi.

Jak wszystko bedzie ok z tymi rzeczami, sprawdz zebatki, szczegolnie ostatnio, ta ktora naciaga sprezynka. Mogla przeskoczyc pare zebow do przodu, co powoduje ze nie naciaga calej sprezyny, wiec szybciej strzela (rowniez dzieki wiekszej baterii), ale widzialbys to po zasiegu. (spring bylby mniej naciagniety, wiec i predkosc kulki bylaby mniejsza)

Link to post
Share on other sites

Kable są całe, niepozaginane a izola jest cała. Wyciągałem silnik i podawałem napięcie z regulowanego transformatora. Działa cacy. Na baterii 8.4V silnik działa cacy i obraca ładnie tak jak powinien. I na semi i na auto.

Na 9.6V zapier..la nieco szybciej.

GB nigdy nie rozkręcałem, więc niewiem czy powinienem się za to zabierać.

Więc wszystko wskazuje na to że coś się pieprzy w Gearboxie... ?

Link to post
Share on other sites

Sprawa w sumie może być prosta - silnik.

Aby przy mniejszym napięciu silnik wykonał pracę, musi mieć lepszy moment obrotowy. Miałem podobny problem co u Ciebie z tym że mam mocniejszą sprężynę i więcej voltów. Gdy bateria troszkę osłabłą już silnik nie miał siły naciągnąć tłoka. Wymieniłem na silnik który w teorii ma radzić sobie ze sprężynami m150, wsadziłem i na tych samych bateriach kręci ciut szybciej, ale do końca, nawet gdy bateria już jest słaba, ciągnie dalej ale już wolniej.

Teraz używam 12V baterii - gatlinga nie mam, ale ładnie zasuwa ;-)

 

Wiele stockowych silnikow to szajs.

Edited by loopack
Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...