Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Militaria.pl


Recommended Posts

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeżeli nie bedziesz korzystał z BOK, z serwisu i nie obchodzi Cię wyższa cena, to sklep jest ok.

Jeżeli coś z tego jest dla Ciebie ważne, to szukaj innego dostawcy.

 

Sądzę, że pogrubienie wyrazów: nie oraz polecam jest nieprzypadkowe.

 

Sam nie wierzę, że to trzeba tłumaczyć...

Link to post
Share on other sites

Ja myślę, że to dobry sklep, ale repliki ASG są u nich dodatkiem. Oni bardziej stawiają na wiatrówki, obronę, outdoor itp. ;) Kiedyś kupowałem u nich gaz pieprzowy i dawno temu nóż. Co do transakcji nie mam zastrzeżeń. ;)

Link to post
Share on other sites

Kupiłem tam TT Crosmana CO2 na stalowe kule, niestety padły uszczelki, więc oddałem na gwarancję. Realizacja zajęła im tydzień, odebrałem, a po powrocie do domu i próbie przestrzelania okazało się, że magazynek dalej puszcza gaz. Za drugim razem zajęło im to 3 dni, ale w tym przypadku wszystko już działało jak należy. W każdym razie sklepu nie polecam, chyba, że chcę ktoś kupić jakieś pierdoły, albo ciuchy.

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Reklamacja w tym sklepie to niezły cyrk ;) trzy lata temu kupiłem od nich Spartaka, oczywiście po miesiącu się zepsuł, więc oddałem go do sklepu stacjonarnego (bo jest w moim mieście). Po trzech tygodniach otrzymałem karabin, ale z jakimś świstkiem. Patrzę,a to jest kartka z serwisu Gunfire XD Najwyraźniej chłopaki z militariów próbowali naprawiać na własną rękę, i zepsuli jeszcze gorzej, bo na kartce było napisane że musieli wymienić gumkę hop-up i komorę. Przynajmniej gunfire wsadził tam metalową komorę i gumkę G&G zieloną.

Link to post
Share on other sites

Ostatnie zakupy w Militaria.pl

 

Dnia 25.07 w poniedziałek chwilę po 9:00 złożyłem zamówienie na Scorpiona Evo 3, 4 magi do niego i bransoletka z paracordu. Całość na kwotę prawie 2 tys. zł. Wybrałem opcję odbioru w jednym z salonów. Sklep deklaruje, że w ten sposób paczka będzie na mnie czekać następnego dnia. We wtorek zamówienie dalej widniało jako ''w realizacji''. BOK wyjaśnił, że mieli awarię systemu przez weekend (jasne...) i dlatego są opóźnienia a paczka będzie do odbioru w środę. W środę status dalej pozostał ten sam, po telefonie do BOKu dowiedziałem się, że niestety ale brakuje jednego z magazynków i czekali co z tym fantem zrobić. Ale już wysyłają i w czwartek na pewno będę mógł odebrać. Zaznaczam, że przy każdym z produktów widniał czas realizacji 24h. Żadnej informacji ze strony sklepu o braku w zamówieniu, mają mój mail i telefon. Dzisiaj status... również się nie zmienił. Znów telefon do BOKu i informacja, że kurier ''nie dał rady'' zabrać wszystkich paczek i GWARANTUJĄ, że będę mógł ją odebrać w piątek. Żenada panowie. Jeśli jest spore opóźnienie to robi się wszystko, żeby paczka wyszła jak najszybciej! Czasem trzeba ruszyć tyłek z krzesła, zejść na magazyn i dopilnować sprawy! Cóż, zobaczymy czy jutro będę mógł odebrać nową zabawkę. Ciekawe ile bym czekał gdybym się nie upomniał? Jeszcze tydzień czy dwa?

 

Teraz najlepsze. Zapytałem czy mogę liczyć na coś extra, sklep nawalił itp itd... Propozycja rekompensaty zrzuciła mnie z fotela. Zaproponowali mi dodatkowe 20 punktów na konto. Brzmiało całkiem całkiem do czasu kiedy nie sprawdziłem, że odpowiada to rabatowi do następnego zamówienia w wysokości... 10zł. Tak, dziesięć złotych XD

 

Mój ból pewnej części z tyłu został spotęgowany tym, że replika pojawiła się jako dostępna w ofercie Specshopu po 4 godzinach od mojego zamówienia.

Link to post
Share on other sites

Bo militaria to nie sklep ASG. Repliki to u nich tylko dodatek, który traktują po macoszemu.

 

Mają to w ofercie, więc wypadałoby żeby wykazali choć odrobinę profesjonalizmu. W sklepie na Oławskiej we Wrocławiu ekipa jest z łapanki to chociaż niech centrala się przyłoży.

 

Tymczasem odebrałem dzisiaj zamówienie! Szczęśliwie zawartość się zgadzała, w ramach rekompensaty dostałem dodatkowo ''chustę wielofunkcyjną'' i dwie smycze z dumnym logo firmy :icon_lol: Chusta sama w sobie bardzo fajna i dobrze wykonana. Niestety pudełko repliki było strasznie zmęczone, nie wiem gdzie oni to trzymali... Militaria.pl częściowo okupuje winy ale na to, że coś tam jeszcze kupię nie mają co liczyć.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Sklep nie posiadając zamówionego produktu (w chwili składania - dostępny, realizacja 24h) proponuje zamiennik z rabatem z którym produkt jest droższy o 200zł od niepromocyjnej oferty konkurencji. Epic Fail !

Na szczęście nie są jedynym sklepem z takim asortymentem.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Ostatnio kilkukrotnie odwiedziłem krakowski sklep militaria.pl przy ul. Długiej. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony poziomem obsługi klienta. Za każdym razem, niezależnie czy przyszedłem po replikę, czy po okulary, pracownik chętnie mi pomógł, odpowiadając na moje pytania i cierpliwie pokazując kolejne produkty.

Do wad mógłbym zaliczyć dość przeciętny wybór towaru, szczególnie w zakresie replik. Jest to spowodowane głównie tym, że sklep nie jest skupiony jedynie na airsofcie. Nie powalają też ceny, dość wysokie na tle konkurencji.

Mimo tego, polecam zakupy w tym sklepie, ja na pewno jeszcze skorzystam nie raz.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Zamówiłem magazynki do m40a3,czekam i nic.W końcu sklep pisze że na ten produkt trza czekać 2 tygodnie.Magi były jako DOSTĘPNE.Kupowałem w wielu sklepach różne rzeczy ale nigdy NIE było takiego olewania klienta. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEGO SKLEPU. :icon_mad:

 

Dalsze rewelacje ze sklepu: magi mają być w sklepie dopiero 3 marca! JEŚLI JUŻ musicie kupować w miltaria.pl to nigdy z przedpłatą. :icon_exclaim:

Link to post
Share on other sites

Daj proszę link do tych magazynków bo nie mogę znaleźć.

Bo są pod nazwą ASG STEYR SSG69P2,ALE MYŚLĘ ŻE PODEJDĄ :icon_confused3:

 

W skrócie:na początku lutego kupiłem 2 magi za 27 zł.Czas czekania dwa tygodnie.Potem dostałem mejla i telefon że magi będą dopiero 3 marca.Teraz dostałem mejla że moje zamówienie zostało anulowane!Bez wyjaśnienia i słowa przepraszam! Aha magi znikły ze strony militariów (DWA ZA 27ZŁ).ALE POJAWIŁY SIĘ POD INNĄ NAZWĄ ZA 45ZŁ SZTUKA. PS Sklep przez tyle czasu miał moją forsę a teraz ani słowa o zwrocie. A ja domagam się wypełnienia przez sklep zawartej ze mną umowy! SKLEP CHYBA CHCE DORÓWNAĆ NIESŁAWNEMU "AIRSOFT EXTREME".W każdym razie ja gorąco NIE POLECAM!!!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Tragedia. Moja historia/doświadczenie powinna być przestrogą dla przyszłych klientów militaria.pl ale od początku: W połowie grudnia zakupiłem M14 G&P RECON w w/w sklepie która uległa awarii po ok. 2 tyg. Oddałem ją więc na gwarancję i zostałem potraktowany niczym klient z sklepu spożywczego z "Misia". Obsługa tragiczna - nikt nic nie wie, każdy się dowie i obiecuje oddzwonić i na tym się kończy w skrócie byłem zbywany. Po około miesiącu(!) replikę "wyregulowali" i odesłali. Niestety tak ją wyregulowali że po oddaniu ok 200-300 strzałów uległa dokładnie takiej samej awarii jak wcześniej. Nauczony poprzednim doświadczeniem udałem się do sklepu aby złożyć reklamacje z tytułu RĘKOJMI, aby mieć ustawowo zagwarantowane prawa w przypadku opieszałości jakiej doświadczyłem wcześniej. Sprzedawca PODBIŁ i PODPISAŁ moje żądanie reklamacyjne po czym oświadczył że muszę podpisać zgłoszenie serwisowe bo bez niego nie może przyjąć repliki, byłem zdziwiony ale sprzedawca zapewnił mnie, iż PODPISAŁ i PODBIŁ moje zgłoszenie i oczywiste jest że skoro mój wybór reklamacji to RĘKOJMIA to tak będzie to zgłoszenie rozpatrywane. I teraz najlepsze - Minął 14 dniowy termin który w myśl ustawy sprzedawca ma na ustosunkowanie się do mojego zgłoszenia i dzwonie i oczywiście jestem zbywany znów nikt nic nie wie, każda rozmowa kończy się obietnicą oddzwonienia, skądś już to znałem, taki stan trwa ponad tydzień aż do mojego ostatniego telefonu w którym stwierdzili że nie składałem reklamacji z tytułu RĘKOJMI (sic!) i nie obowiązują ich żadne terminy. Miarka się przebrała, skontaktowałem się z UOKIK który utwierdził mnie w przekonaniu że to sklep militaria.pl próbuje wprowadzić mnie w błąd. Idąc za radami UOKIK wyznaczyłem sklepowi militaria.pl termin na realizacje złożonej przeze mnie reklamacji na okres kilku dni na który to oczywiście nie raczyli nawet odpowiedzieć, więc mam wrażenie, iż sprawa ta znajdzie swój finał w sądzie. W skrócie 3 miesiące temu kupiłem replikę która w sumie juz ponad 2 miesięce leży na serwisie, do tego byłem kilkanaście razy zbywany, a teraz próbują mnie już jawnie oszukać sami zmieniając rodzaj składanej przeze mnie reklamacji. NIE POLECAM TEGO SKLEPU I OSTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI W NIM PONIEWAŻ W MOMENCIE AWARII SPRZĘTU BĘDĄ WAS CZEKAĆ SAME PROBLEMY !!!!

Link to post
Share on other sites

Napisałem-na razie bez odpowiedzi.

Ciąg dalszy: Po napisaniu że oddaję sprawę do UOKiKA napisali że zam. nie jest anulowane że system(?) tak wysyła po niezrealizowaniu zam. przez 2 tygodnie.Ale jest 19 marzec a magów nie ma.Summa summarum: militaria.pl to dno i trzy kilo mułu.A w poniedziałek idę do UOK.

 

No i "radosne" zakończenie.Zam. ok.3 lutego,realizacja 24 marca.Ani słowa "przepraszam",ani nawet małego gratisiku. Widać sklep "solidny inaczej".

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dorzucę swoje pięć groszy.

 

Zanim przeczytałem wątek odwiedziłem sklep w Galerii Katowice.

Obsługa sklepu jak najbardziej na plus. Praktycznie zaraz po wejściu do sklepu sprzedawca zainteresował się moją osobą (mimo, że było wielu klientów). Starał się odpowiedzieć na każde moje pytanie na tyle na ile potrafił (nie wszystko wiedział, choćby czy do repliki specny jest stockowy aku). Kilka razy leciał gdzieś na magazyn po interesujący mnie towar, dał pomacać wszystko co chciałem. Dokonałem najgorszego - zamówiłem u nich towar na ponad 2k (spodnie, buty, replika, magazynki, bateria, ładowarka). Było to w dniu 25.03 (sobota). W poniedziałek 27.03 dostałem sms, że towar jest nadany do wysyłki. Dziś (tj. wtorek 28.03) towar do mnie dotarł, więc ustawowe 24h zachowane.

 

Każdy przedmiot został osobno zapakowany do folii bąbelkowej (prócz repliki) i spakowany do kartonu zbiorczego, którego wnętrze zostało dodatkowo zabezpieczone stertą makulatury by nic nie latało.

 

Ogólnie jestem zadowolony z zakupów w tym sklepie. Mam tylko nadzieję, że nie będę zmuszony korzystać z usług ich serwisu

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...