Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Ardeny 2010


Recommended Posts

No ludzie to na co czekacie ? Za 19 dni mam jechać ponad 500 kilosów a nie wiem dokładnie gdzie ;) ?

Dokładnie Łowicz, jest to miejscowość na zbiegu tras międzynarodowych nr 2, 14 i 70. Szczegółowa mapka dojazdu z centrum Łowicza do miejscówki będzie za kilka dni.

Informacja dodatkowa: na tej miejscówce odbywała się w ubiegłym roku Mangusta IV, a w tym odbędzie się Mangusta V.

Pozdrawiam

Edited by Aris
Link to post
Share on other sites
  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Łocho Tak patrząc na listę widzę że troszkę duuuużo aliantów w porównaniu z Niemcami :)

No cóż, będziemy zmuszeni do dokonania "przetasowań", nie unikniemy tego, w przyszłym tygodniu będę zmuszony do zwrócenia się do poszczególnych grup z prośbą o zmianę orientacji, to i tak lepsze od zmiany płci ;-)

 

Ps.: a może ktoś sam z siebie zdecyduje się na zmianę kierunku uderzenia :uśmiech:

Edited by pogonczyk
Link to post
Share on other sites

Mam pytanie czysto organizacyjne. Czy ktoś ma dwa miejsca + szpej w samochodzie ? Chodzi mi dokładnie o podwiezienie z głównego dworca w łodzi na miejscówkę. Oczywiście składka na paliwo. Jak coś to PW !

Link to post
Share on other sites

Mam małą propozycję do organizatorów. Jeżeli chcecie więcej uczestników ( a tego chyba nigdy za wiele ) to za tydzień od waszej imprezy jest organizowana bardzo podobna ( z resztą pewnie o tym wiecie ). I może warto by było zamieścić tam stosowny wpis że u was są jeszcze wolne miejsca itd. bo tam listy są zamknięte a chętnych jeszcze bardzo dużo chciało by dołączyć. Myślę że nie będzie miał nikt nic przeciwko bo na manewrach oprócz strony militarnej liczy się też dobra zabawa i w większości po to się organizuje takie imprezy. Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Zwróciłem się z zapytaniem w tej sprawie do Old Shifty'ego, czekam na odpowiedź. Nie możemy ingerować w temat bez zgody autora i organizatora. Zaraz po otrzymaniu odpowiedzi powiadomię społeczność ASG :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Zwróciłem się z zapytaniem w tej sprawie do Old Shifty'ego, czekam na odpowiedź. Nie możemy ingerować w temat bez zgody autora i organizatora. Zaraz po otrzymaniu odpowiedzi powiadomię społeczność ASG :mrgreen:

 

Witam

Jako organizatorzy oczywiście jesteśmy za u nas lista jest zamknięta tak więc zapisujcie się na tą wszak to Bitwa o Ardeny bez względu kto ją robi :-P

old shifty

Link to post
Share on other sites

W imieniu środowiska AS, GROM-Łódź i swoim własnym skladam podziękowania organizatorom strzelanki w Pałczewie, za wsparcie ważne z punktu widzenia ogólnospołecznego maniaków AS. :uśmiech:

Edited by pogonczyk
Link to post
Share on other sites

Ważne informacje dobre i smutne:

- dysponujemy 40-toma (na wcisk 50-cioma) miejscami noclegowymi w świetlicy, niestety konieczne własne karimaty i śpiwory,

- do dyspozycji będą kuchenki turystyczne - gazowe do podgrzania własnych produktów, niestety mamy tylko dwie jednopalnikowe,

- zapewniamy obiadokolację w sobotę (bigos) i obiad w niedzielę (grochówka), niestety pozostały prowiant we własnym zakresie,

- bezwzględnie proszę zabrać ze sobą menażki i niezbędniki, niestety nie dysponujemy zastawą stołową,

- w sobotę, po rozgrywce czynny będzie barek piwny, niestety odpłatny,

- najsmutniejsze - z uwagi na warunki atmosferyczne, byliśmy zmuszeni zrezygnować z wieczornego koncertu :poddanie:

 

Wszystkie pytania proszę kierować do Powały na GG 12310149, lub na tel. 518728205 :uśmiech:

Edited by Aris
Link to post
Share on other sites

PRAKTYCZNE RADY I PRZYPOMNIENIA:

 

1. Wszyscy <18 lat muszą posiadać formularz zgody rodziców do pobrania tutaj: http://akmilitaria.phorum.pl/viewtopic.php?t=13.

 

2. Każdy uczestnik jest zobowiązany posiadać przy sobie identyfikator medyczny zawierający:

- Imię i Nazwisko,

- PESEL

- grupę krwi,

- ewentualne uczulenia i przebyte choroby zakaźne,

- telefon kontaktowy do osoby, którą należy powiadomić w razie wypadku,

forma identyfikatora dowolna.

 

3. Proszę pamiętać o zabraniu menażki i niezbędnika (minimum: 0,5 l metalowy garnuszek i łyżka) i odrobinie płynu do mycia naczyń, bo nie dysponujemy własną zastawą.

 

4. Proszę pamiętać o zabraniu prowiantu, bo będzie tylko jeden posiłek gorący dziennie, pożądanym składnikiem wieczornego posiłku jest cebula, uodparnia i dezynfekuje, jak wszyscy wieczorem będziemy jednakowo śmierdzieli, to nikomu to nie będzie przeszkadzało, a zachowanie zdrowia jest ważniejsze niż odczucia estetyczno-węchowe.

 

5. Proszę pamiętać o zabraniu co najmniej 2 l wody mineralnej, niegazowanej na każdy dzień, będziecie w ciągłym ruchu, a odwodnienie jest największym zagrożeniem, na miejscu jest dostęp do wody, ale jej przydatność do spożycia jest wątpliwa.

 

Wszelkie wątpliwości i pytania (byle nie pierdoły w stylu - ile mam zabrać skarpetek) proszę kierować do mnie na GG 12310149 lub telefon 663425424, przy każdym kontakcie proszę się przedstawiać, bo nie rozpoznaję Was po stylu pisania i po głosie.

 

Przepraszam za mentorskie zapędy, ale jako 61-letni Matuzalem, mam prawo do odrobiny zrzędliwości ;-)

 

Pozdrawiam wszystkich Uczesników

Powała

Link to post
Share on other sites

REZERWACJA NOCLEGÓW:

- "Strzelcy Gnaszyn" 4 osoby, narastająco 4

- SOAT Tomaszów Maz. +7 osób/ zajętych dotychczas 11

- Mobile Infantry 8 osób / zajętych dotychczas 19

- Sars Przasnysz 6 osób / zajętych dotychczas 25

-T.G.A Szpon Tomaszów Maz +8 osób / zajętych dotychczas 33

Edited by skywojtek
Link to post
Share on other sites

A takie pytanko ode mnie. Zostało praktycznie 3 pełne dni a jeszcze jak na razie nie wiadomo jaka jest segregacja listy Niemcy vs. Alianci. Chyba, że będzie to robione na miejscu.

Cały czas trwają zapisy na listę, podział już jest dokonanny ale cały czas następuje jgo modyfikacja. Generalni przydziały są zgodne z preferencjami jakie zgłaszali uczestnicy zapisując się na listę, w przypadkach zmian, były one uzgadniane bezpośrednio z uczestnikami. Zgodnie z naszymi założeniami utrzymujemy równowagęsił stron konfliktu (+,- 3%). Ostateczny podział nastąpi po zamknięciu listy, czyli w piątek 19-tego. Wybór dowódców i wyznaczenie sanitariuszy nastąpiporejestracji i uformowaniu oddziałów.

Podobnie ostateczne rozkazy zostaną wydane dopiero przy rejestracji, gdyż warunki pogodowe i związane z tym warunki terenowe wymuszają na nas konieczność rekonesansu w terenie wręcz w ostatniej chwili, a więc w piątek.

Niestety nie udało nam się na ten termin załatwić planowanych wyróżników dla stron konfliktu, podobno jest kryzys, ale firmy przyjmują zamówienia na co najmnie pół roku na przód.

Wobec tego wojska alianckie będą oznakowane niebieską taśmą na lewym rękawie, taśma zostanie wydawana wraz z "bonami żywnościowymi" przy rejestracji.

Link to post
Share on other sites

REZERWACJA NOCLEGÓW:

- "Strzelcy Gnaszyn" 4 osoby, narastająco 4

- SOAT Tomaszów Maz. +8 osób/ zajętych dotychczas 12

- Mobile Infantry 8 osób / zajętych dotychczas 20

- Sars Przasnysz 6 osób / zajętych dotychczas 26

-T.G.A Szpon Tomaszów Maz +8 osób / zajętych dotychczas 34

Link to post
Share on other sites

REZERWACJA NOCLEGÓW:

- "Strzelcy Gnaszyn" 4 osoby, narastająco 4

- SOAT Tomaszów Maz. +8 osób/ zajętych dotychczas 12

- Mobile Infantry 8 osób / zajętych dotychczas 20

- Sars Przasnysz 7 osób / zajętych dotychczas 27

-T.G.A Szpon Tomaszów Maz +8 osób / zajętych dotychczas 35

Link to post
Share on other sites

REZERWACJA NOCLEGÓW:

- "Strzelcy Gnaszyn" 4 osoby, narastająco 4

- SOAT Tomaszów Maz. +8 osób/ zajętych dotychczas 12

- Mobile Infantry 8 osób / zajętych dotychczas 20

- Sars Przasnysz 7 osób / zajętych dotychczas 27

-T.G.A Szpon Tomaszów Maz +8 osób / zajętych dotychczas 35

- Karol niezszeszony +1 osoba / zajętych dotychczas 36

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...