Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

To ja dodam coś od siebie. Już na ten moment muszę wystawić negatywną ocenę dla tego sklepu. Przed zakupem telefony były odbierane o każdej porze ( pon-pt ). Teraz kiedy czekam na nadanie paczki, sygnał jest, a po chwili wyskakuje komunikat, że skrzynka pocztowa jest pełna.

 

Będę edytować ten post.

 

 

@Lesio, Skoro od czwartku (nie licząc soboty i niedzieli) mają cały czas pocztę zapchaną to proszę Cie! Ktoś musiałby odebrać...

Edited by laqum
Link to post
Share on other sites
  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zakupy jak zwykle udane ale to co mnie ujęło to podejście do klienta. W odpowiedzi na pytanie o części do tuningu dostałem dokładny opis co, za ile i dla czego z linkami i opcjami ściągnięcia potrzebnych gratów. Nastawienie odmienne od "daj Pan pięćset to zrobimy" jakie doszło od innych sklepów. Polecam!

Link to post
Share on other sites

Zamówiłem kilka magazynków. Zamówienie zrealizowane szybko. Co ciekawe, już drugi raz mieli interesujący mnie towar jako jedyni w Polsce, ba akurat tych magów nawet Chińczyki na ebairsoft nie miały :icon_eek2: .

Link to post
Share on other sites

Postanowilem nie edytowac mojego ostatniego postu o tym badziewnym sklepie. To co zrobili jest chamskie... Czekalem na dysze DF do m4. Dostalem dysze... do m4... ale nie df mimo ze bylo w opakowaniu df... dostalem zwyklego protecha... 2 oringi, nie pasowal do stockowej glowicy cylindra i dlugosc zgadzala sie z informacjamk w internecie o tych dyszach... nie nazwe tego nawet pomylka bo kto wsadzilby inna dysze do innego pudełka....... to jest zart!!!! NIE KUPOWAC W TYM SKLEPIE!!!!!

Link to post
Share on other sites

To i ja napiszę opinie. Zamówiłem replikę specna arms, gumkę G&G oraz magazynek beta project. Zamówienie przyszło w następny dzień od wysłania.. No tak wysłali w czwartek ja zamówiłem w poniedziałek. Zamówiłem przesyłką pobraniową. Okej zmienili na przedpłate bo w regulaminie jest, że jeśli wymiana części to za przedpłatą. Myślę sobie okej. W wtorek o 14 zrobiłem przelew. Zaksięgowali dopiero w czwartek o 12 -.-. Mimo wszystko replika przyszła zrobiona i z wymienioną gumką.

Wcześniej robiłem zamówienia z wysyłką paczkomatem i wszystko ładnie wysłane ;).

Sklep odemnie ma minusa, ale zamawiać i tak będę bo bardzo miła obsługa klienta :)

Link to post
Share on other sites

Zamawiałem duuużo razy z tego sklepu, zamówienia często za sporą kasę. Polecam ogólnie. Kilka małych ale- raz przyszedł mi spalony mosfet; wcześniej miałem więcej zniżki , zaszła jakaś zmiana i mam teraz mniej (?); przy większych zamówieniach myślałem , że dostanę chociaż jakąś naszywkę w gratisie, lub może mają jakieś naklejki od producentów - dostałem 2 paczki żelków.

 

Polecam, da się kupić towar z kilku sklepów w jednym miejscu, w dobrych cenach. Z wysyłkami też nie miałem problemów.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

A i teraz ja coś chciałem napisać o tym sklepie. Ogólnie dowiedziałem się o nich allegro. Zamówiłem batke, zapłaciłem i wysłali. Wszystko ok. Prawie wszystkie zamówienia zawsze ok, często paczka dochodziła po 3-4 dniach(inpost). Lecz ostatnio musiałem odesłać do nich 3 produkty - dysza protech do m4( wiadomo, nie wchodzi na głowice cylindra), glowice cylindra do zestawu wyciszającego(kompletnie nie pasująca do głowicy tłoka wyciszającej) oraz cylinder do l96( za krótki o 16mm :icon_confused3: ). Napisałem meila, odpisali że trzeba wypełnić 2 druczki - regulamin serwisu !?, oraz kartę zgłoszeniową/reklamacyjną. Paczka wysłana PP, dotarła do nich. W między czasie doszła od nich 2 paczka znów z nieszczęsną dyszą protecha - to samo co przy poprzedniej. To piszę że znowu to samo co ostatnio i co robimy - dostałem odpowiedz zeby wyciagnąć z dyszy oringi i albo je wyrzucic, albo nadciągnąć :icon_confused:. Po tej ostatniej odpowiedzi kontakt się urwał - telefony, serwisu i BOK-u, nie odpowiadają(chyba trafiłem na czarną liste :hahaha: ) a na maila także zero odzewu. Czy ktoś z was miał taką sytuację? Jeśli nadal nie będzie odzewu od nich sprawa trafi do UOKiK.

Edited by Gaga
Link to post
Share on other sites

A i teraz ja coś chciałem napisać o tym sklepie. Ogólnie dowiedziałem się o nich allegro. Zamówiłem batke, zapłaciłem i wysłali. Wszystko ok. Prawie wszystkie zamówienia zawsze ok, często paczka dochodziła po 3-4 dniach(inpost). Lecz ostatnio musiałem odesłać do nich 3 produkty - dysza protech do m4( wiadomo, nie wchodzi na głowice cylindra), glowice cylindra do zestawu wyciszającego(kompletnie nie pasująca do głowicy tłoka wyciszającej) oraz cylinder do l96( za krótki o 16mm :icon_confused3: ). Napisałem meila, odpisali że trzeba wypełnić 2 druczki - regulamin serwisu !?, oraz kartę zgłoszeniową/reklamacyjną. Paczka wysłana PP, dotarła do nich. W między czasie doszła od nich 2 paczka znów z nieszczęsną dyszą protecha - to samo co przy poprzedniej. To piszę że znowu to samo co ostatnio i co robimy - dostałem odpowiedz zeby wyciagnąć z dyszy oringi i albo je wyrzucic, albo nadciągnąć :icon_confused:. Po tej ostatniej odpowiedzi kontakt się urwał - telefony, serwisu i BOK-u, nie odpowiadają(chyba trafiłem na czarną liste :hahaha: ) a na maila także zero odzewu. Czy ktoś z was miał taką sytuację? Jeśli nadal nie będzie odzewu od nich sprawa trafi do UOKiK.

Protech pasuje tylko do protecha, inaczej trzeba skrobać środek dyszy żeby wlazła na głowicę. Odsyłasz im dobre produkty, one do niczego nie pasują z założenia producenta :D

Link to post
Share on other sites

Ale nawet jak odsyłam im dobre produkty które są mi niepotrzebne mam prawo do zwrotu bez podania przyczyny i zwrotu gotówki :icon_neutral:

 

NIe mogę już edytować. Nie wiem jaką Boską mocą ale jak napisałem tutaj zaraz na nastepny dzień dostałem maila z potwierdzeniem przyjecia zwrotu pieniędzy :icon_lol: Czyli wiadomo jak trzeba postępować :hahaha:

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Dwa zamówienia później już jestem i chwalę sklep :). Ale był jeden minus. Wysłali paczki niby 11 czerwca. Dzwoniłem do nich w tej sprawie dzień później, ponieważ numer trackingowy się nie pojawiał na stronie paczkomatów. Miła obsługa mi powiedziała, że paczka została wysłana według nich. A tu kolejny dzień i wieczorem przychodzi mi sms, że dopiero co wysłano paczkę :). Mimo tego problemu zamawiać będę ciągle, ponieważ mam największe zaufanie i darmowa przesyłka powyżej 100zł, a także największy asortyment.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ode mnie spory plus.

Paczkę zamówiłem w zeszły poniedziałek. We wtorek po otrzymaniu przelewu została nadana. Towar ściągnięto z magazynu w czwartek. Zostałem poinformowany o uszkodzeniu jednego z produktów i że zostanie dosłany do mnie we wtorek. W poniedziałek dostałem część pierwszą , a paczka nr 2 została nadana kurierem :) . Miła i cierpliwa obsługa. Bo do mnie na prawdę czasem nerwy trzeba mieć.

Zdecydowanie polecam.

Link to post
Share on other sites

Witam mam pytanko chcialem zwrocic na azteko.pl zakupiony towar i pisze tam w regulaminie Warunkiem realizacji prawa odstąpienia od umowy jest złożenie przez Klienta stosownego oświadczenia na piśmie i doręczenie go na adres pocztowy Sklepu, z jednoczesnym zwrotem na ten adres artykułu, którego dotyczyła umowa w stanie niezmienionym, nieużywanego, nieuszkodzonego i kompletnego, w jego oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi dodatkami, które Klient otrzymał w wyniku realizacji zamówienia.

Pytanie moje brzmi gdzie znajde to stosowne oswiadczenie? Przez telefon mi mowil ze w regulaminie ale niby gdzie ;/

Link to post
Share on other sites

Z ciekawości spojrzałem i faktycznie żadnego formularza nie znalazłem.

 

Ostatnim razem jak coś zwracałem do Azteko (jakieś pół roku temu, może więcej) to w sumie żadnego formularza nie używałem.

Dołączyłem do paczki list w którym napisałem że chciałbym zwrócić produkt ten i ten, zakupiony kiedyś tam, jako dowód zakupu załączam paragon o numerze jakimś tam, proszę o wymianę na nowy lub zwrot gotówki. Zwracam z powodu takiego i takiego.

 

Nigdy nie maiłem problemów.

Link to post
Share on other sites

Pytanie moje brzmi gdzie znajde to stosowne oswiadczenie? Przez telefon mi mowil ze w regulaminie ale niby gdzie ;/

Nie ma na to gotowej formułki. Po prostu piszesz, że zwracasz towar na podstawie takiego a takiego artykułu odpowiedniej ustawy, i o ile zachowujesz wszelkie warunki zwrotu, określone w ustawie, to sklep nie ma prawa wymagać od Ciebie czegokolwiek więcej.

Link to post
Share on other sites

Kolejne zakupy i kolejny Plus.

 

Miło, że jest możliwość wykorzystania kuponu rabatowego z innego sklepu u nich.

Cenowo to zauważyłem, że zawsze jest te 3-4 zł mniej ( zawsze na pifko, nie ? :D ).

Fajnie by było jak by sprowadzali, np. kamizelki TMC.

 

 

Formalności załatwiłem w piątek do południa łącznie z przelewem. W poniedziałek dostałem info, że mają $$ i czekają na towary z magazynu głównego i że wysyłka we wtorek lub czwartek. Wysłali we wtorek, dzisiaj paczka u mnie.

Paczka dobrze zapakowana.

Kontakt jak zwykle świetny.

 

 

Ogólnie jestem bardzo zadowolony i polecam ten sklep.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Kolejny już duży plus dla sklepu. Zamówienie złożone we wtorek. Kilka godzin po tym otrzymuję wiadomość, że nie posiadają jednego przedmiotu i pytają o decyzję. Poprosiłem o wysyłkę bez niego i zmienieniu sposobu doręczenia na kuriera. Żadnych problemów, a wszystko odbyło się błyskawicznie. Pieniądze przelałem w środe, doszły wieczorem a paczka w czwartek u kuriera a dziś u mnie. Nic tylko polecić ten sklep ;) W świetle aktualnych problemów z GunFire, Azteko wypada o niebo lepiej ;)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Niestety ode mnie spory minus.

Razem z innymi częściami miał do mnie przyjść plecak. Przyszedł, jednak przysłali nie ten kolor co trzeba (zamiast Olive Drab zwykłą oliwkę) Na napisanego maila odpowiedzieli jak na sklep - nieuprzejmie - że reklamacji nie przyjmują, wysłali taki kolor jaki zamówiłem i jak chciałem inny to taki trzeba było zamówić.

Mając na uwadze niemiłe doświadczenia mojego znajomego z tym sklepem i to, że nazewnictwo kolorów w sklepach różni się od siebie, postanowiłem nie walczyć o reklamację, tylko zwrócić towar do sklepu - stracę tylko na wysyłce w jedną stronę. Najpierw trzeba zadzwonić by dowiedzieć się o potrzebnych dokumentach i poinformować sklep o zwrocie - kontakt bardzo kiepski, trzeba co najmniej kilka razy dzwonić by łaskawie ktoś odebrał. Zgodnie z regulaminem i zaleceniami zwróciłem plecak z odpowiednim dokumentem. Po kilku dniach dostaję maila, że nie mogą mi zwrócić kasy bo nie ma paragonu - o czym nigdzie nie było wspomniane. Wysłałem im zdjęcie - nie da rady, muszą mieć oryginalny paragon. Wysłałem go zwykłym listem i czekam. Pierwszy tydzień. Drugi tydzień. W trzecim zaczynam dzwonić. Po bodajże 3 dniach dzwonienia w godzinach popołudniowych udało się - ktoś odebrał. Ale mówią mi, że żadnego paragonu nie mają, a bez niego nie ma szans na zwrot. Paragon najprawdopodobniej zaginął na poczcie. Na poczcie o liście nic nie wiedzą (bo to zwykły, a zwykłe - no cóż :-)) Próba ugadania się ze sklepem też się nie powiodła, kontakt mailowy kiepski, podobno przez awarię serwera. Ostatecznie napisali, że odeślą go do mnie. I tu plus dla sklepu - zrobili to na swój koszt i dużo szybciej niż się spodziewałem. Myślałem, że wyślą we wtorek, a w poniedziałek paczka już u mnie - na dodatek kurierska.

Cała historia zakończył się szczęśliwie - na ratunek przyszedł mi serwis Wisporta (bo to plecak ich firmy). Zgodzili się wymienić mój na inny kolor. Tu kontakt wzorowy, brak jakichkolwiek formalności - nawet specjalnie dla mnie przetrzymali jakąś wysyłkę za granicę.

Podsumowując - Azteko będę omijał szerokim łukiem, widać słabo kolorki rozróżniają. Za to pozwolę sobie na mały offtop - Wisport oprócz świetnych produktów ma genialny serwis.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...