Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SpecShop.pl


Recommended Posts

Ogólnie polecam, paczka dotarła, towar oryginalny, bez większych zastrzeżeń.

 

Jedyny mankament to czas realizacji zamówienia (co prawda mi się nie spieszyło, ale dla kogoś może mieć to znaczenie).

 

U mnie wyglądało to tak:

- 13.10. (wtorek) o godz. 22:20 - złożenie i opłacenie zamówienia (w mailu adnotacja "Zamówiony towar wysyłamy, gdy tylko otrzymamy przelew.")

- 14.10. (środa) o godz. 11:39 - wpłata dotarła

- 14.10. (środa) o godz. 17:27 - paczka rzekomo wysłana do paczkomatu InPost (paczka nie istniała jeszcze w systemie śledzenia paczek)

- 15.10. (czwartek) - zero info; paczka niby wysłana, a dalej nie ma jej w systemie

- 16.10. (piątek) o godz. 16:38 - paczka wysłana w rzeczywistości, mail potwierdzający nadanie od InPostu oraz pojawienie się jej w systemie śledzenia paczek

- 17.10. (sobota) o godz. 13:28 - jednocześnie mail i sms od InPostu informujący o nadejściu paczki

 

Jak widać InPost pracuje nawet w soboty i wyrobili się z paczką w mniej niż 24 h. Gdybym wybrał Pocztę Polską, paczkę otrzymałbym najwcześniej w poniedziałek 19.10., czyli dopiero po 5 dniach od zaksięgowania wpłaty.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 694
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@B-E-D-A: Dzięki za polecenie.;)

 

Co do wydłużonego czasu realizacji zamówienia - bijemy się w piersi. Pomiędzy 11.10 a 13.10 świętowaliśmy 11 lat istnienia sklepu w sieci, przeceniając wszystkie produkty o 11%. Nie przewidzieliśmy jednak aż tak gigantycznego zainteresowania i pomimo solidnych nadgodzin wyrabianych przez obsługę magazynu, wysyłka niektórych paczek przesunęła się o 1 do 2 dni.

 

Tym niemniej - Sytuacja wróciła już do normy dawno temu i poza wyjątkowymi przypadkami opóźnienia się nie zdarzają i do okresu przedświątecznego z pewnością będzie ok.;)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Kupuje w Specshop co jakis czas od kilkunastu lat.

Kontakt zawsze przebiegal profesjonalnie, wysylka szybko i sprawnie.

Jak sie plecak rozwalil i wymienialem, bez problemu.

Raz zapomnieli czegos wyslac, odrazu doslali na swoj koszt, nawet poza granice.

Kolejny pojedynczy wypadek byl z wyslaniem odrobine innego produktu - doslali poprawny bez koniecznosci zwrotu "pomylki". Nie byl to drogi produkt, ale zawsze milo.

To juz moze niezbyt wazne, ale osobiscie bardzo lubie interfejs strony www.

Troche wyglada jak post propagandowy, ale nie mam ze specshopem zadnej umowy ani ich osobiscie nie znam;)

Generalnie polecam.

Link to post
Share on other sites

W ciągu roku dokonałem w Specu 5 zamówień (pierwsze w grudniu 2014) i jedyne co mogę powiedzieć, to 100% na plus. Szybkie przesyłki, paczki bez wyjątku zapakowane pancernie, żadnych zastrzeżeń co do towaru.

Ocena 10/10.

 

Odnośnie Serwisu, wysłana G&G M14 EBR Short. Zamówienie:

- przegląd gearboxa,

- wymiana przewodów na niskooporowe,

- tuning mocowy do 440-450fps @ .20g,

- wymiana gumki hop up,

- sprawdzenie, czy z układem dysza->hopup->lufa jest wszystko w porządku, bo po przesiadce na Promyka i Systemę Energy zaczęły się dziwne rzeczy dziać z torem lotu kulek.

 

Chronologia:

7-11-2015 (sobota) - Replika na poczcie, czyli de facto wysłana w poniedziałek, 9ego; we wtorek 10ego potwierdzenie z trackingu, że paczka doszła.

16-11-2015 (poniedziałek) - Wiadomość do Speca via Facebook z prośbą o informację, jak długo orientacyjnie trwa wycena serwisu i serwis u nich, w odpowiedzi "Wycena ma miejsce przeważnie jeszcze tego samego, najdalej następnego dnia po otrzymaniu przez nas repliki. Wyłączając oczywiście wypadki losowe.(...)"; następnie mail do Serwisu z prośbą o potwierdzenie, czy replika u nich faktycznie jest (moje przewrażliwienie na jej punkcie...).

17-11-2015 (wtorek) - Odpowiedź z Serwisu, że replika jest bezpieczna u nich i będzie robiona pod koniec tygodnia.

24-11-2015 (wtorek) - Telefon do Serwisu z pytaniem co i jak, bo coś cisza... W efekcie wyczerpująca rozmowa z Serwisantem, który parę razy przeprosił za brak kontaktu z powodu nawału zajęć, przejrzał formularz serwisowy i doradził, bazując na własnym doświadczeniu, inną gumkę niż zamówiona (zamiast czerwonego Madbulla - niebieski), po czym poprosił o kontaktowego maila na wszelki wypadek

25-11-2015 (środa) - E-mail z Serwisu z informacją o stanie repliki i kosztorysem usługi serwisu (wyszło taniej niż zakładałem po analizie cennika na stronie Specshopu), w odpowiedzi moje potwierdzenie "proszę działać".

26-11-2015 (czwartek) - E-mail do Serwisu z pytaniem o zmianę formy płatności (z pobrania na przelew) i wysyłki (z kuriera na Pocztę Polską); kilka godzin później telefon ja->Spec, bo sobie wymyśliłem jeszcze zmianę adresu - wówczas informacja, że raczej nie wysyłają replik pocztą, ale zobaczą co da się zrobić i proszą o maila ze zmienionym adresem dostarczenia.

27-11-2015 (piątek) - Odpowiedź z Serwisu, że niestety nie ma możliwości wysyłki Pocztą Polską. Dołączone także informacje do przelewu.

2-12-2015 (środa) - E-mail do Obsługi Klienta z załączonym potwierdzeniem przelewu z prośbą o potwierdzenie, czy przelew faktycznie dotarł (znowu moja paranoja typu "a może coś źle przepisałem/skopiowałem/w ogóle popsułem") oraz na jakim etapie jest cała procedura, tzn. czy replika już wyszła, czy może wyjdzie niedługo etc. Odpowiedź z Serwisu tego samego dnia - przelew dotarł, replika gotowa do wysyłki, ale w ostatnim teście na działanie wyszło, że zamiast zamówionego tuningu do 450fps wyszło 500 ( :icon_biggrin: ) i wobec tego pytanie, czy zostawić jak jest czy zejść do 450. Dodatkowo informacja, że bez względu na decyzję paczka dotrze w piątek (4-12-2015). Poprosiłem jednak o obniżenie prędkości do 450 ze względu na limity dla full auto.

3-12-2015 (czwartek) - ok. godz. 10 mail z potwierdzeniem, że replika gotowa, załączony wykaz zamontowanych części (ostatecznie wsadzona zielona G&G - zadzwoniłem i Serwisant powiedział, że na niebieskim Madbullu FPSy nie chcą zejść do tych 450 x)); ok. godz. 15 mail z UPS Tracking, że paczka jedzie.

4-12-2015 (piątek) - Zgodnie z zapewnieniami paczka dotarła.

 

Po pracy szybkie chrono, parę magazynków i japa się cieszy od razu. Wszystko działa jak należy, żadnych uchybień nie zauważono. Jeśli ktoś kazałby mi coś skrytykować za wszelką cenę, to może (podkreślam: MOŻE) kontakt mógłby być ciut lepszy. O czas realizacji się nie czepiam - ważniejsze "dobrze" niż "szybko".

Ocena 10-/10 (ten minus to by nie spoczęli na laurach :teeth: ).

 

Podsumowując, polecam zarówno sklep, jak i serwis.

 

edit: Kropki, kreski itp.

Edited by KubaL17
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Na dniach chciałem zostawić w sklepie internetowym nie małą sumkę za replikę TM + tuning ale niestety kontakt ze sprzedawcą był utrudniony i odpisywał mi na pytania co parę dni. Dziś mamy 12 stycznia a przedmiot który mnie interesował właśnie zszedł z magazynu i nie można już go kupić. Pan który odpowiada na pytania mailowo poinformował mnie dzisiaj że nie zawsze mają czas na odpisanie maila bo pracują do określonej godziny... Ok to tylko strata sklepu bo aktualnie nie jestem już zainteresowany zakupem Repliki ze sklepu specshop. Rozumiem że specshop zarabia miliony i może sobie pozwolić na nieodpisywanie niektórym klientom :).

Link to post
Share on other sites

@Janosz1990: Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które spotkały Ciebie z uwagi na nieregularny kontakt mailowy z naszym pracownikiem. Mamy nadzieję, że mimo tego zdecydujesz się jeszcze na dokonanie zakupów w naszym sklepie.

 

Na swoje usprawiedliwienie chcielibyśmy jedynie nadmienić, że kontaktowałeś się z serwisem replik ASG, którego pracownicy nie posiadają dostępu do skrzynki mailowej poza godzinami pracy (w dni powszednie po godzinie 17:00 oraz w weekendy i święta). Ponadto specyfika ich pracy uniemożliwia bieżące śledzenie nadchodzących wiadomości, dlatego też sprawdzają skrzynkę odbiorczą jedynie kilka razy dziennie.

 

Aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości, prosimy abyś w sprawach pilnych, zwłaszcza wymagających szczegółowych ustaleń (spis wykorzystanych części, ceny, dodatkowe specyficzne usługi itp.) kontaktował się z naszym serwisem lub Działem Obsługi Klienta telefonicznie (kontakt TUTAJ) od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 17:00. Pozwoli to na znacznie szybsze i sprawniejsze załatwienie sprawy.

 

@Infiriel: Dzięki za miłe słowa i zrozumienie. :icon_wink: Faktycznie często bywa u nas gorąco, zwłaszcza przed świętami i na początku roku, kiedy wszystko się kumuluje. Dajemy z siebie wszystko, żeby było to jak najmniej odczuwalne dla klientów, ale niestety nec Hercules contra plures.

 

Co do plecaka - też mamy nadzieję włączyć go wkrótce do oferty, ale w Wisporcie towar zamiast do magazynu trafia z linii niemal prosto na pakę wozu kuriera. :icon_wink:

 

Pozdrawiamy,

Załoga SpecShop.pl

Edited by SpecShop
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Zmienili wizerunek strony-fajnie.

Wykasowali historie zamówień- w sumie to mi akurat to wisi ale niektórym może przeszkadzać...

Ale to już lekka przesada!!!! Wczoraj rano zamówiłem części-właśnie dostałem sms'a żebym sobie zabrał swoje zakupy ze swojego Paczkomatu..... SKANDAL !!!! (ironia)

Kurcze, popłakałem się ze szczęścia ,że jeszcze tak można...

Na dodatek wysłałem zapytanie dotyczące czegoś nie będącego w ofercie sklepu- nie dość ,że otrzymałem wiadomość szybko, to jeszcze nie była próbą pozbycia się natręta poprzez grzeczne acz zimne "nie ma", a podano mi namiar na sklep gdzie ów coś moge nabyć. MASAKRA!!!!

 

Oczywiście ,że POLECAM. I mam wielką nadzieję ,że im tak zostanie. :-)))))

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Robię zakupy w Specu od kilku lat i nigdy się nie zawiodłem- obsługa klienta rewelacyjna, przypominająca tę za "wielką wodą", a nie rodzime standardy. Ostatnie zamówienie internetowe w trakcie przerwy świątecznej- mocno namieszałem z towarem, który chciałem kupić. Wieczorem wysłałem krótkiego maila z wyjaśnieniem o co mi chodzi. Rano sprawdziłem konto klienta- wszystko załatwione dokładnie tak jak chciałem,a przesyłka bez żadnych opóźnień została wysłana. Specshop jak zwykle załatwił wszystko zgodnie z wysokim standardem, do którego zresztą mnie przyzwyczaił.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Dodam tutaj swoją opinię o sklepie Specshop konkretnie dział reklamacji i serwisu. Kiedy 2-go lub 4-go lutego generowałem reklamację na rękawice Mechanix Fastfit oczekiwałem szybkiego i pozytywnego rozpatrzenia reklamacji (rękawice podarły się podczas normalnej eksploatacji) Jednakże kiedy wysłałem rękawice brak było i nadal jest jakiejkolwiek informacji i kontaktu ze strony sklepu o tym, że reklamowany przedmiot trafił na serwis, że reklamacja jest rozpatrywana itd. Jednakże jakiegoż zdziwienia dostałem, gdy wszedłem na stronę i zobaczyłem, że moja reklamacja jest anulowana. Kontakt parę chwil po zerknięciu na stronę do serwisu i powiedziano mi że to jakaś pomyłka, oraz, że rękawice zostaną wymienione na nowe. Miałem dostać je w tym tygodniu - nie dostałem pomimo deklaracji Pana z działu reklamacji. Pan powiedział mi też w tym samym dniu w którym dzwoniłem (piątek), że otrzymam za chwilę numer trackingowy paczki ponieważ kurier odebrał przesyłkę z serwisu - niestety nie ma do tej pory żadnego SMS-a z numerem paczki. Paczkę miałem otrzymać do piątku 30.03.2018. Deklarowano również, że kurier odebrał paczkę i otrzymam po Świętach Wielkanocnych ale po tak długim okresie przesyłki nie odbiorę. Jeśli nie będzie mnie w domu a przesyłkę odbierze ktoś z mojej rodziny, zaręczam, że odeślę ją jeszcze tego samego dnia na serwis po nagraniu unboxingu jeśli paczka zostałaby odebrana. Pozwolę sobie skopiować maila jakiego otrzymałem dzisiaj rano z działu reklamacji:

 

Dzień Dobry

Piszę do Pana żeby przeprosić za wprowadzenie w błąd w sprawie reklamacji rękawiczek.

Pomimo że obiecałem zrealizować reklamację w określonym terminie nie udało się mi wywiązać z obietnicy,

wprowadziłem Pana w błąd i wywołałem zdenerwowanie co oczywiście było zbędne i wynika

tylko z mojej strony, z popełnionych przez mnie błędów.

Jeśli nie jest dla Pana problem to pozwolę sobie wysłać Panu mały upominek w ramach przeprosin

za zaistniałą sytuację i mam nadzieję że owy upominek przyda się Panu i będzie służył wiele lat.

Jeszcze raz przepraszam i życzę

Zdrowych Spokojnych Świąt Wielkanocy.

 

Jedyne czego teraz oczekuję to numeru trackingowego paczki celem sprawdzenia czy paczka została wysłana. Szczerze nie polecam sklepu specshop nikomu. Jestem cierpliwą osobą jednakże żaden upominek nie jest mi potrzebny, nawet taki na lata, a moje zdenerwowanie było uzasadnione. Stracili Klienta i do nich już nigdy nie wrócę, chyba, że będzie mi potrzebna jakaś część specjalistyczna, której żaden sklep w Polsce nie ma a oni mieliby jakimś cudem.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

rękawice podarły się podczas normalnej eksploatacji..

Zaintrygowałęś mnie tym.

Czy możesz rozwinąć?

 

Pytam dlatego, że to zwykłe szmacianki a nie rękawice taktyczne.

Zabrzmiało, jakbyś podarł pory i postanowił je reklamować "normalnym" użytkowaniem.. ;)

 

Pozdrawiam,

Lambert

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...