Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Steyr AUG JG - nie strzela


Recommended Posts

Witam, piszę posta w imieniu kumpla.

Trzy dni temu podczas strzelania na semi po prostu przestał strzelać, bateria była prawie pełna. Po podładowaniu aku to samo. Próbował z innymi akumulatorami, na 8,4V stock ak47s to samo, na 9,6V firefox od mojego M16 strzelał trochę na full i semi, potem znowu nic. Na każdej batce silnik próbuje się kręcić, w ciągu 10s nagrzewa się strasznie. Z kablami wszystko OK, gearboxa na razię wolimy nie rozkręcać, może znajdzie się gwarancja.

Za trzy dni wyjeżdża na wakacje, może pomożecie do tej pory? :)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Styki to fakt, że szybko się przypalają. Ale przyczyna może leżeć w lużnej wtyczce od baterii. W sensie te wtyki MiniTamiya są dość kiepskie i czasem wystarczy zacisnąć "żeńskie" blaszki, aby wtyk wchodził pewniej.

Dlatego niedługo przesiadam się na Mosfet i T-Connecty w Augach :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Dac komus kto to ogarnie ... samemu pewnie zrobisz za duzo bledow.

Problemem moga byc konektory, moze w srodku kostka stykowa cos jest pokrzywiona albo w smarze brudna.

Wlasciwie bym na to stawial ... chinczyki ostatnio strasznei duzo smaru wala do srodka - stare augi nie mialy takiego problemu, moze nowe maja.

Za auto odpowiada zupelnie inny zestaw stykow (zewnetrzne) wiec je nielatwo pobrudzic.

Jak zasmaruje sie styki wewnetrzne to przy semi beda ogromne opoty na elektryce i beda sei przewody grzac.

Jak grzeje sie silnik znaczy ze cos z nim nie w porzadku...

Ale stockowy silnik auga to max na m120 moze pracowac a i tak tylko przy dobrej batce i w lecie. Zima nimhowe batki po prostu maja za malo mocy.

Link to post
Share on other sites

Problemu miec nie powinienem, juz grzebalem nie raz w GB. Smaru za duzo nie jest, sam smarowalem, to ma w srodku m145 i na silniku ics3000.

Nigdy nie grzebalem jednak w tej przedniej czesci gb, tam sa zdaje sie przykrecone czesci tak, ze po rozkreceniu polowek wszystkiego nie widac.

Zaznaczam, ze silnik nawet nie drgnie przy strzelaniu na single, nawet jesli nacisne cynglopodobna czesc na GB, kiedy silnik jest odkrecony, a wiec nie ma oporow.

Na auto dziala.

Mysle, ze dla kogos kto zna sie dobrze na budowie GB odpowiedz bedzie jednoznaczna...

Link to post
Share on other sites

Znajduje się zaraz pod selektorem ognia na sprężynce, myślę że zauważyłeś wykończenie zębatki tłokowej. Ma wypuklenie i kiedy się kręci zahacza o niego, a ten blokuje zębatkę i mamy singla, Może się wytarł, nie wiem o co chodzi, wg mnie to on może być problemem. Ale nie widziałem GB od auga na oczy tam działa to delikatnie mówiąc inaczej.

Link to post
Share on other sites

Ewentualnie zwieracz - ktory odpowiada za semi nie rusza sie.

Jakby nie dzialal przerywacz dzialaloby tylko auto - ale auto dziala na zewnetrznych stycznikach wiec niekoniecznie jest to przerywacz.

Kostka stykowa od semi moze byc uszkodzona.

Jezyk spustu moze nie ruszac stycznika, lub ten stycznik spada z spustu i nie zwiera obwodu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...