Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CTW - Celcius Training Weapon


Recommended Posts

Jest. Zajrzyj do instrukcji na płycie. Aby się do niego dostać należy:

- "złamać" cetkę (tylni pin);

- dla wygody zdjąć upper (przedni pin);

- delikatnie podważyć poprzez środkowy otwór a następnie krawędzie korek znajdujący się w prowadnicy kolby od strony wewnętrznej korpusu (delikatnie, bo za otworkiem jest elektronika, na korku są podkładki i uszczelki, a na dole w wycięciu prowadnicy są kable);

- delikatnie podciągnąć elektronikę w stronę wnętrza korpusu.

 

Powinieneś zobaczyć bezpiecznik.

 

Składanie prostsze ;-)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Gen3. Brany z CASG. Spalił mi się bezpiecznik po włożeniu cylindra Systemy M150. Wydaje mi się, że przyczyną mogła być zbyt słaba bateria (dioda nie mrugała), ale karabin zachował się jak AEG ze słabą baterią. Nie naciągnął tłoka do końca i przestał strzelać. Po wymianie bezpiecznika jest ok, ale muszę załadować baterię i ponownie sprawdzić silniejszy cylinder.

Edited by tobi
Link to post
Share on other sites

Ja mam problem z bezpiecznikiem na cylindrze "400" celciusa.

Na sobotniej strzelance wystrzeliłem ze 100 kulek i bam, nie działa (oczywiście w najgorszym możliwym momencie :)).

Następnego dnia strzelałem do celu/ustawiałem hopka/koli - to samo, ok. 100 kulek i znowu spalony.

 

Auto prawie nie włączałem, najwyżej szybkie, kilkukulkowe "bursty" na singlu.

 

Ktoś z Was już przerabiał podobny problem ?

Link to post
Share on other sites

Ciekawe, bo ja mam również problem z bezpiecznikiem, z tym, że na CS450 nie mogę strzelić w ogóle :-( CTW gen.3, z casg, batka GE 1520mAh (czyli jakby nie było zalecana) - i już dwa bezpieczniki walnęły bez oddania jednego strzału! Pierwsze ściągnięcie spustu wygląda tak, jakby silnik nie mógł w ogóle naciągnąć springa, ciche "pyk" i już... Naprawdę ciekawe, czyżby jakiś błąd w elektryce?

Edited by macio68
Link to post
Share on other sites

a. elektronika

b. "tylko bezpieczniki"

c. ...?

Wydaje się, że opcja B jest mało prawdopodobna. Wygląda raczej na to, że na mocniejszych cylindrach coś się kiepści z elektroniką. Moja Cetka jest po przeglądzie zerowym - na cylindrze "300" i - jak rozumiem - wszystko było ok. Problemy pojawiły się na "450" u mnie i "400" u Ratoll'a... Może właśnie zwiększone obciążenie stanowi problem? A podobno w tej gen. CTW miała być POPRAWIONA elektronika :poddanie:

Link to post
Share on other sites

Ta edycja...

Znalazłem coś takiego: http://www.airsoftretreat.com/forums/index...e;topic=80609.0 , szczególnej uwadze polecam fragment:

"...Don't run down your battery though--keep it charged, as the LiPO can burn out the fuse if it's running low, it will draw more voltage to try to make up the power difference, and that can cause problems."

I może to wyjaśniłoby sprawę ostatecznie, gdyby nie fakt, że u mnie bezpiecznik walnął na świeżo naładowanej i "zbalansowanej" LiPo... Więc jakoś mnie to nie przekonuje

Link to post
Share on other sites

Kupiliśmy ze współlokatorem dwie CTW gen.3. Mamy tłoki systemy M150 i baterie King Arms 11.1V 1100mAh 15C, każdy po 2 sztuki.

Karabiny działają na oryginalnych cylindrach. Na M150 w ogóle nie strzela. Objaw jest taki jak na rozładowanej baterii w AEGu. Tylko trochę naciąga tłok, a później wraca, zaczyna mrugać niebieska dioda. Taki sam problem jest przy dłuższym strzelaniu na singlu lub serii na stockowym tłoku. Na wszystkich bateriach w obu CTW dzieje się to samo. Sprawdzaliśmy jeszcze na baterii z CASG 11.1V 1500mAh 16C i dzieje się to samo.

Nie wiem czy winna jest elektronika, kable czy przyczyna leży w GB, ale ogólnie jestem zniesmaczony CTW. W poniedziałek będę próbował wysłać karabiny na gwarancji.

Link to post
Share on other sites

Czytam i czytam, i wychodzi, że u mnie też coś takiego się pojawiło. Mam cylinder cs350 i na jednym spotkaniu miałem problemy z oddaniem strzału. Tzn, raz strzelał, raz nie. Generalnie sprawe zrzuciłem na wyczerpaną baterię. Jutro okaże się czy strzela, gdyż wtedy dopiero dostane nowego lipola. Zabaczymy.

Link to post
Share on other sites

Czytając posty postanowiłem sprawdzić jak jest u mnie. Tak więc mam Gen3 10,5" CTW. Pojawił się problem:

Na baterii GePower 11.1V 16C 1520mAh na cylindrze stockowym jest ok. Czasem kulka się zatnie w tej cudownej lufie Ref.(w lufie DF jest ok) Niestety gdy pożyczyłem cylinder od Systemy 520fps (czerwony) replika po prostu nie strzela. Zapala się dioda po naciśnięciu spustu zaczyna mrugać. Sprawdzałem też na bateri KingArms 11.1V 15C 1100mAh też jest to samo.

 

Replikę mam od stycznia byłem jak do tej pory z nią na dwóch strzelankach i szczerze mówiąc nie mam do niej zaufania jakim darzyłem stockowego G&P.

 

Napomnę również że jest to już moja druga bateria. Bo pierwsza się zepsuła na pierwszej strzelance po 1 magazynku, była zakupiona razem z CTW. Dzisiejsze strzelanie było by ok, gdyby nie późniejszy test z czerwonym cylindrem.

 

Jak na replikę za 2650 zł to trochę kijowo. Mam nadzieje że CASG rozwiąże mój problem jakoś.

 

W poniedziałek wysyłam replikę na reklamację, razem z moją baterią.

 

P.S. Czyli już mamy 4 repliki które tak się zachowują... Coś mi mówi że to wada 3Gen. Czyżby diodka która miała chronić układ przed słabą mocą blokuje replikę na mocnych cylindrach?

Edited by fizjog
Link to post
Share on other sites

Powiem szczerze Panowie, że mnie przestraszyliście, bo właśnie nabyłem owy karabin. Czekam na rozwój sytuacji, która mam nadzieję skończy się dla nas pozytywnie.

 

Nie Ty jeden... :wink:

U mnie na baterii GePower 11.1V 16C 1520mAh na cylindrze stockowym też jest chyba ok (ale dopiero dwa magi wystrzelałem). Ale nie próbowałem jeszcze innych cylindrów, a wygląda na to, ze mam replikę z tej samej partii :twisted:

Edited by mat99
Link to post
Share on other sites

Czekam na rozwój sytuacji, która mam nadzieję skończy się dla nas pozytywnie.

 

Jestem w o tyle komfortowej sytuacji, że na razie chciałbym nabyć CTW - niemniej, pozwolę sobie na trochę urzędowego pesymizmu. Jeśli to problem generacji/partii to nie wiem czy jest co liczyć na gruppen-naprawen :roll:

Link to post
Share on other sites

Sprawdziliśmy z kolegą Systeme na tych samych bateriach i czerwonym cylindrze. Strzela świetnie więc w PTW nie występuje ten problem. Boję się że Chińczycy dodając niebieską diodę coś spartolili, mam nadzieje że jest jakaś możliwość wymiany tego układu. Bo na moje oko on jest przyczyną naszych problemów.

 

Wspomnę oczywiście że na oryginalnej baterii od PTW, CTW dalej nie strzela na czerwonym cylindrze.

Edited by fizjog
Link to post
Share on other sites

Ja natomiast sprawdziłem jeszcze jak sprawa wygląda na CS300 - strzela, nie sprawdziłem tylko, jak długo... Natomiast na cylindrze "450" niestety wypróbowałem 3 różne batki, za każdym raze objaw ten sam - jakby silnik nie miał siły naciągnąć springa, zupełnie jak na "kończącej się" batce w typowym AEGu, po czym zaczyna migać nieszczęsna niebieska diodka i d..a...

I chyba jednak trzeba będzie napierać na Coyote'y, żeby taka naprawa grupowa jednak zadziałała, bo wydaje się, że TAKA SAMA usterka w tylu różnych replikach nie jest dziełem przypadku.

Ja w każdym razie jutro mail'uję do casg ze zgłoszeniem reklamacji.

I nie zdążywszy jeszcze się nacieszyć zaqpem - już zaczynam żałować rzeczonego :killer: :wink:

 

Acha, i zdaje się także, że przy którymś padzie bezpiecznika zwaliło mi też LiPo, bo teraz na balanserze pojawia się info o błędzie połączenia i kicha (aku GE 11,1V 1520mAh). Batkę chyba też zareklamuję...

Edited by macio68
Link to post
Share on other sites

Nie wyobrażam sobie aby nie było opcji grupowej naprawy, jeśli jest to wada gen3. Chłopakom z casg, a bardziej producentowi powinno zależeć na dobrej opinii. Szczególnie w tak wąskim segmencie broni treningowej.

 

Don't get me wrong... z wymienionej powyżej przyczyny, również zależałoby mi na pozytywnym wyjaśnieniu sprawy. Pytanie tylko jak Producent zechce zareagować - wypuszczeniem jeszcze lepszej generacji, "za rok", czy jakąś poprawką "już".

 

Gdzieś-kiedyś* na forum jankeskim, chłopaki testowały 3 sztuki replik jakiegoś* producenta z Chin. W 2 egzemplarzach były problemy z "elektryką" a w wymianę postów angażował się inżynier od strony producenta. Skończyło się tak, że w nagrodę za wykrycie usterki team dostał kilka kolejnych sztuk całkiem sprawnych. Szczerzę życzę podobnego obrotu sprawy bieżącym użytkownikom wadliwych egzemplarzy i dzielnej załodze CASG.

:uśmiech:

 

---

* - zabijcie, ta szklerotka żyć czasami nie daję ;)

Link to post
Share on other sites
Skończyło się tak, że w nagrodę za wykrycie usterki team dostał kilka kolejnych sztuk całkiem sprawnych.

...szczerze mówiąc mnie wystarczyłaby wymiana "sztuka za sztukę" na SPRAWNY (czyt.: działający zgodnie z oczekiwaniem na wszystkich cylindrach) egzemplarz, chociaż jakąś małą nagrodą nie pogardziłbym :-F

A tak poważniej - maila już wygenerowałem, jutro chyba spróbuję też zadzwonić i dokładniej naświetlić temat chłopakom z coyote'a. Wysyłanie repliki w ciemno trochę mi się nie widzi, wolałbym ustalić wcześniej zasady reklamacji. Różnie bywa z oczekiwaniem na rozpatrzenie takowej :???:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...