Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

redberet.pl


Recommended Posts

Również odradzam. Przez 3 dni wykonałem do nich ok 60 prób połączeń telefonicznych i ani razu nie odebrali (dzwoniłem w różnych godzinach tzn. rannych, popołudniowych i wczesnych wieczornych i zawsze był sygnał). Postanowiłem pojechać do nich, bo na stronie mieli magazynki PMAG ACM dostępne. Po 45 minutowym tłuczeniu się autobusami dojechałem i zadowolony że kupię magazynki wszedłem do sklepu. Okazało się że w sklepie stacjonarnym ich nie ma a na moje pytanie "Czemu nie odbierali ode mnie telefonu mimo iż dzwoniłem wielokrotnie aby się zapytać czy są dostępne od ręki" odpowiedzieli że od grudnia mają po 1000 telefonów dziennie i nie dają rady wszystkich odebrać (1000 tel/1440 min (24 godz) = telefon co 2 min a na moje 15 min nie zadzwonił nikt ani razu, tak wiem przesadzam ale wkurza mnie takie kłamanie). Tak więc straciłem tylko czas i kasę na dojazd...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Odradzam zakupy, po raz kolejny przychodzi towar nie taki jak jest w zamówieniu, NIE ODPOWIADAJĄ NA MAILE a dzięki temu żadnego dostępu do reklamacji zwrotu czy wymiany towaru na taki jak w zamówieniu, kuszą niskimi cenami ale nie patrzmy na to bo towar który kupimy będzie szedł miesiąc a po otworzeniu naszym oczom ukazuje się obraz :icon_eek2: Co to? i na tym koniec bo już nic z tym nie zrobisz a jak kupisz replikę za większą sumę to dopiero będzie problem. Zamawiałem 3 razy, 1 raz ok bo jedna rzecz, 2 razem komora hop-up bez otworów na zębatki, 3 raz nie to co zmówiłem. NIE POLECAM wręcz ODRADZAM

Link to post
Share on other sites

Przedwczoraj zrobiłem zamówienie na ok. 230zł i zapłaciłem od razu. Wczoraj ani dzisiaj zamówienia nie tknęli.

Dałem im czas do poniedziałku na wysyłkę i podanie mi numeru przesyłki. Jeśli tego nie zrobią to żądam zwrotu kasy (mam do tego pełne prawo) poprzez otworzenie sporu w paypalu.

Link to post
Share on other sites

Nie polecam tego sklepu.

U nich zamówiłem gearbox firm Cyma za 198zl a przyszła ciag 2 dni paczka a paczę a tu gearbox za 129 zł firm JG.

Polecieli w kulki do dziś a nie słuchu o zwrocie różnicy.

Nie polecam tego sklepu.

 

Patrzę jak już - pisz poprawnie! Ledwo można odczytać co masz na myśli. Szmer.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Po robieniu mnie w balona, że niby moje zamówienie jutro będzie wysłane, później znowu to samo, że jutro bla bla bla postanowiłem dać ultimatum, że albo będzie jutro to u mnie albo chcę zwrot pieniędzy (spór w paypal). Pomimo, że towar był (tak mi pisali dzień wcześniej a strona mówiła co innego) wysłany to kasę zwrócili w trybie ekspres a zamówienie nigdy nie doszło ;)

Nigdy więcej nie zamawiam bo w dzisiejszych czasach konkurencja jest zbyt duża aby lecieć z klientem w kulki.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Również nie polecam.

Ponad tydzień temu złożyłem zamówienie, opłacone natychmiast i tego samego dnia rozpoczęto realizację.

Zgodnie z informacją podaną na stronie redberet.pl, wysyłka miała się odbyć w ciągu 1-3 dni.

Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi na maile z zapytaniem o status realizacji zamówienia, a telefonu nikt nie odbiera.

Towar który zamawiałem zniknął ze strony i obstawiam, że w najlepszym wypadku został wysłany w ciągu 3 dni... ale z Chin.

Dla porównania w ciągu tego tygodnia "konkurencja" była w stanie zrealizować moje dwa zamówienia.

Link to post
Share on other sites

Ja Gorąco Polecam Sklep. Mogę się wypowiedzeic tylko w kwestii kontaktu bezpośredniego w sklepie. Panowie doradzili mi przy wyborze repliki chciałem wziąc droższy model polecili mi tańszy ze względu na jakośc. Dobre ceny (stalker 19 PLN na allegro najtańszy około 30) przyjazny system rabatowy i doradztwo. Na pewno będę tam powracał

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Zamawiałem 4 pozycje. Zamówienie opłacone zaraz po potwierdzeniu przyjęcia. Po 4 dniach roboczych i kilku telefonach dowiedziałem się że brakuje jednej części i czy mogę poczekać jeszcze 3 dni (weekend), i że serwis ma wątpliwości bo zamawiam części do repliki AEG i GG - ale jakoś nikt nie zadzwonił/mailował - lepiej było wstrzymać zamówienie. Ostatecznie po 2 tygodniach otrzymałem przesyłkę, ale... brakowało jeszcze innej części. Niestety nie polecam.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Osobiście nie polecam. Zamówiłem, opłaciłem i już tydzień czekam na realizację. Brak kontaktu(przynajmniej mailowego).

 

Na końcu drugiego tygodnia przyszłą paczka. Coś się ruszyło dopiero gdy zadzwoniłem bezpośrednio do sklepu. Tak jak by "zapomnieli" o moim zamówieniu. Nie polecam.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

No super, widzę, że nie tylko ja mam taki problem z tym sklepem :P

 

Tydzień temu złożyłem zamówienie. Opłaciłem je od razu w całości przez PayU (eleganckie powiadomienie o tym, że sprzedawca otrzymał zapłatę), ale niestety status oczekiwanie na płatność zmienili dopiero po kilku dniach jak zwróciłem na to uwagę formularzem kontaktowym.

 

Po tym, jak kolejny dzień nic się nie zmieniało zapytałem mailowo, czy są jakies problemy z zamówieniem i jeśli tak to proszę o informacje, bo bardzo zależy mi na szybkim czasie realizacji. Oczywiście zero odzewu.

 

Moje zamówienie zawierało coś około 8 pozycji, a teraz w ogóle nie mogę znaleźć 2 z przedmiotów, które są w nim zawarte. Zrozumiałbym, gdyby z braku towaru musieli czekać na dostawę i od razu o tym poinformowali, albo proponowali zmianę brakujących przedmiotów (bo to taki problem zmienić rękawiczki, których brakuje na te same w innym kolorze). Jutro jak to tylko będzie możliwe spróbuję się do nich dodzwonić i poprosić grzecznie o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy.

 

Nie rozumiem, jak tak bardzo może niezależyć na zadowoleniu klienta...

Link to post
Share on other sites

Pozwolę sobie wrzucić update w sprawie kolegi Kuca w jego sprawie - dla mnie jest to parodia i odradzam wszelkich zakupów z tego sklepu.

Historia:

1. Zamówienie złożone w czwartek 02-10-2014 15:36. Opłacone od razu w

całości przez PayU

2. W poniedziałek**06-10-2014 15:54:52 dopiero po kontakcie przez

formularz kontraktowy i zapytanie o status płatności (i

zaksięgowanie po stronie red beret) zmieniono status na *W trakcie

realizacji* bez żadnego kontaktu zwrotnego, ani odpowiedzi na

pytanie zadane za pomocą formularza kontaktowego.

3. W środę 7.10.2014 o 18:42 Kucy wysłał mail z pytaniem o status

zamówienia i czy paczka zostanie wysłana do czwartku - 0 odpowiedzi

na mail. Status na stronie wciąż ustawiony na *W trakcie realizacji*.

4. W czwartek 8.10.2014 Kucy dzwoni z pytaniem o status

zamównienia. Pracownik odpowiedział, że paczka została wysłana

kurierem Siódemka 7.10.2014 i powinna przyjść do piątku 10.10.2014.

Pracownik poinformował ponadto, że powinienem tego dnia lub

poprzedniego dostać maila z nr referencyjnym paczki - takiego maila

nigdy Kucy nie dostał. Status na stronie cały czas *W trakcie realizcji*.

5. W piątek 10.10.2014 (teraz najlepsze) Kucy dzwoni ze swojego nr, z tego co dzień

wcześniej do redberet po 17 ponieważ kurier nie dotarł - 2 razy

zajęte, 2 razy nie odbieranie. Zadzwoniłem ze swojego numeru - odebrali odrazu i

pracownik powiedział, że paczka została wysłana i prześle nr ref.

paczki mailem. Żaden mail z redbereta do mnie nie dotarł.

6. W poniedziałek 13.10.2014 o godz. 12:00 próbuję dzwonić ze

swojego nr z którego dzowniłem wcześniej - 2 razy nie odbierają. Zadzwoniliśmy z numeru kolegi-

odebrali od razu. Przedstawiłem się i poprosiłem o nr ref. paczki -

pracownik powiedział, że mu wyświetla się status *Wysłano*.

Poprosiłem o podyktowanie mi nr referencyjnego paczki -

odpowiedział, że zaraz "zejdzie do magazynu" po ten numer i oddzwoni

za chwilę. Nie oddzwonił i nie przesłał nr ref. Status na stronie

cały czas *W trakcie realizacji*.

Link to post
Share on other sites

Przeszedłem dokładnie to samo. Jak kurier przywiózł paczkę to okazało się, że została nadana dzień wcześniej a info z panelu użytkownika nie miało żadnego znaczenia (w trakcie realizacji, wysłano itp). Przez telefon cały czas słyszałem zapewnienia, że już wysłano, że może kurier nawalił itp.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Tak, słyszałem. Mam ten zaszczyt znać go osobiście.

Mimo wszystko zadzwoniłem do nich dziś :)

Generalnie obsługa myśli że M-200 i EDM200 to to samo i nie widzi różnicy między replikami.

A w standardzie przy zakupie nie ma "XT systemu" :icon_mrgreen:

Starałem się nie śmiać do telefonu.

 

Nie polecam niestety.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Tak jak kiedyś sklep polecałem, tak teraz zmieniłem zdanie. Brak JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU ze sklepem (!!!!!), na maile nie odpowiadają, telefon leży sobie prawdopodobnie gdzie indziej bo jest tylko sygnał a po drugiej stronie cisza, miałem kiedyś dług w wysokości 370 zł, dług został oddany co prawda po dłuższym czasie (problemy ze znalezieniem pracy) i od tamtej pory CISZA !!!. Odesłałem MP5 SD5 na serwis i też nie mam żadnej informacji co dalej, czy została wysłana na serwis główny, czy ją ktoś gdzieś rozstrzaskał, NIC!!! ZERO INFORMACJI na temat reklamacji, kolejne zamówienia złożone, i teraz obawiam się czy je opłacać czy po prostu sobie odpuścić i darować sobie dalszą współpracę, czy nie stracę pieniędzy na opłacone zamówienie które być może do mnie nie dotrze... NIE WIEM CO MYŚLEĆ

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Szczerze nie polecam tego żałosnego sklepu. Dlaczego żałosny ? Otóż zamówiłem zamówienie , tydzień później okazuje się, że połowa dostępnych produktów jest niedostępna, następnie po czym doszło, okazuje się że replika po oddaniu 4 strzałów nie strzela, myślę okej może zła bateria etc. Jednak nie dzisiaj byłem u znajomego w serwisie , sprawdzamy replikę okazuje się , że ktoś przy niej grzebał . Najlepsze ! zamówiłem am-013 wiece co teraz jest pod tym linkiem ? http://redberet.pl/p...dark-earth.html świetna baza karabinu snajperskiego ! . Kontakt marny, raz odpisał po czym cisza przez 2 miesiące , właściwie cały czas ... żadnej opcji skorzystania z gwarancji . Nigdy nic tam nie kupujcie konkurencji albo konkurencji to już jest sto razy lepszy wybór niż dno zwane redberet.pl

 

Tak jak kiedyś sklep polecałem, tak teraz zmieniłem zdanie. Brak JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU ze sklepem (!!!!!), na maile nie odpowiadają, telefon leży sobie prawdopodobnie gdzie indziej bo jest tylko sygnał a po drugiej stronie cisza, miałem kiedyś dług w wysokości 370 zł, dług został oddany co prawda po dłuższym czasie (problemy ze znalezieniem pracy) i od tamtej pory CISZA !!!. Odesłałem MP5 SD5 na serwis i też nie mam żadnej informacji co dalej, czy została wysłana na serwis główny, czy ją ktoś gdzieś rozstrzaskał, NIC!!! ZERO INFORMACJI na temat reklamacji, kolejne zamówienia złożone, i teraz obawiam się czy je opłacać czy po prostu sobie odpuścić i darować sobie dalszą współpracę, czy nie stracę pieniędzy na opłacone zamówienie które być może do mnie nie dotrze... NIE WIEM CO MYŚLEĆ

Odpuść sobie i nigdy do niego nie wracaj

 

Przywykliśmy, by nie faworyzować i nie wskazywać w tematach dotyczących danego sklepu namiarów na inny. Nie ważne czy pozytywnie, czy negatywnie: tak dla świętego spokoju. Szmeru

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...