Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Body a front M4 G&P


Recommended Posts

Witam.

 

Problem polega na tym, że nie wiem jak w mojej eMce G&P odkręcić front od body (połączenie delta ring).

 

Ani kluczem do szlifierek ani metodą na wetknięcie śrubokręta barell lock nawet nie drgnie. Próbuję kręcić w lewo (przeciwnie do wskazówek zegara) patrząc od strony lufy, ale efekt tego jest tylko taki, że się nieźle spociłem :F

 

Jakieś sugestie???

 

PS. Pomoc żony na niewiele się zdała ;).

Link to post
Share on other sites

Czekaj, taki problem chyba miałem z moim M15 od CA.

Musisz wziąć duży klucz francuski/żabkę, im większy tym lepszy, złapać za to "takie śmieszne z ząbkami" i napierać dopóki nie puści "to takie z ząbkami" albo tobie zwieracz.

 

Dodam że musisz odwinąć ten naplet sprężynowy żeby się ząbki pokazały, za naplet nie kręć.

 

Ale to pewnie wiesz, więc powiem tylko byś nie tracił wiary i targał z całej siły.

Edited by Popski
Link to post
Share on other sites

Już Ci mówiłem: użyj Mocy Planetarian!

Ziemia! - zaprzesz się by odkręcić.

Ogień! - grzać będziesz zapalniczką okolice gwintu.

Wiatr! - jak się sparzysz to podmuchasz

Woda! - jak się spocisz to wypijesz.

Serce! - włożysz całe jakie masz w odkręcanie.

 

Oczywiście grzej tylko jesli jesteś pewny, że w gwincie siedzi jakieś lepiszcze. Jeśli tylko zapieczony i zasyfiały to użyj Mocy WD-40.

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...