Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jarmix-militaria.pl


Recommended Posts

Sklep prezentuje słaby poziom, wyraźnie stawiający go poniżej tego czego oczekujemy od sklepu internetowego w ogóle. Więc niestety nie mogę podzielić opinii kolegów. Argumentuje to ostatnim zakupem w tym sklepie; zamówiłem replikę, gogle, oraz kulki. Zamówienie złożyłem 3 sty. odebrałem 12 sty. co daje ponad tydzień czasu realizacji. Zamówiłem paczkę POCZTĄ POLSKĄ a trafiła w ręce Firmy kurierskiej DPD, pomimo że napisali mi w mailu, że wysyłają POCZTĄ. Zmusili mnie do odbioru przesyłki w Bazie DPD 25 km od mojej miejscowości zamiast oddalonej o 25 m poczcie. otrzymałem inne gogle niż zamówiłem. Jestem zawiedziony.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Na początku chciałem powitać wszystkich klientów udzielających się w temacie. Jest nam niezmiernie miło, że wysoko oceniacie naszą obsługę. Staramy się jak możemy.

 

Do zabrania głosu w tym temacie (czego nie chciałem robić) nakłonił mnie post Tavot'a, który nie do końca pokrywa się z prawdą. Moim zdaniem mało dokładnie zapoznał się Pan z informacjami zawartymi na naszej stronie sklepu internetowego i w automatycznych powiadomieniach wysyłanych na Pańską pocztę.

 

Sklep prezentuje słaby poziom, wyraźnie stawiający go poniżej tego czego oczekujemy od sklepu internetowego w ogóle. Więc niestety nie mogę podzielić opinii kolegów. Argumentuje to ostatnim zakupem w tym sklepie; zamówiłem replikę, gogle, oraz kulki. Zamówienie złożyłem 3 sty. odebrałem 12 sty. co daje ponad tydzień czasu realizacji. Zamówiłem paczkę POCZTĄ POLSKĄ a trafiła w ręce Firmy kurierskiej DPD, pomimo że napisali mi w mailu, że wysyłają POCZTĄ. Zmusili mnie do odbioru przesyłki w Bazie DPD 25 km od mojej miejscowości zamiast oddalonej o 25 m poczcie. otrzymałem inne gogle niż zamówiłem. Jestem zawiedziony.

 

1. Dokładnie 3.01 dokonał Pan za pośrednictwem naszego sklepu zamówienia. Czas realizacji zamówienia na 1 z towarów wynosił do 10 dni. Dokładnie taka informacja zawarta jest na karcie produktu tego artykułu. Paczka została wysłana do Pana 10.01, co daje 7dni (wliczając sobotę i niedzielę).

 

2. Paczka została wysłana do Pana za pośrednictwem kuriera ze względu na bezpieczeństwo przesyłki. Został Pan o tym poinformowany w 2 komunikatach systemowych. Pierwszy komunikat wysłany był z systemu naszego sklepu z informacją o numerze monitorowania przesyłki oraz przewoźniku, kolejny został wysłany bezpośrednio z firmy kurierskiej.

 

Dodatkowo różnica w kosztach przesyłek nie została Panu naliczona na rachunek. Zapłacił Pan za Pocztę, dostał kurierem, nie wiem co w tym złego?

 

Odnośnie odbioru osobistego. Kurier ma OBOWIĄZEK dostarczenia Panu przesyłki pod adres, który została nadana. Dnia 11.01 została awizowana. Takie sprawy załatwia się telefonicznie, podając dogodny czas odebrania przesyłki. Nie trzeba, jak Pan to zrobił jechać 25km i brać wolne z pracy.

 

3. Przy goglach, które Pan zamówił nigdzie nie było informacji, iż są one pomarańczowe. Zarówno w opisie jak i nazwie produktu. Proszę nie sugerować się zdjęciami, gdyż przy mocnym oświetleniu studyjnym, czarne jak smoła okulary wydają się dosyć jasne. Jeśli jednak towar Panu nie odpowiada, może go Pan do nas zwrócić zgodnie z regulaminem i taką informację przekazaliśmy Panu w rozmowie telefonicznej. Pan, jak widać nie skorzystał z tego uprawnienia klienta.

Mimo wszystko z pokorą przyjmujemy Pańskie uwagi, satysfakcja klienta i jakość naszych usług jest dla nas najważniejsza.

 

Pozdrawiam

Wojciech Radwański

JAR-MIX Militaria

Link to post
Share on other sites

Ile razy można pisać, że tematy w na tym podforum NIE służą do polemiki ze sklepem. One służą do wyrażania opinii na temat współpracy z danymi sklepami i ewentualnego wytłumaczenia się lub też przeprosin ze strony sprzedającego. Dalsze dyskusje proszę prowadzić we własnym zakresie (telefon, mail, PW) i o ewentualnym konsensusie poinformować tutaj.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • 2 months later...

Sklep stacjonarny odwiedzam od dawien dawna, zostawiając u nich sporo gotówki.

Jak na razie oceniam sklep w samych superlatywach. Asortyment części tuningowych bardzo bogaty, a jeśli nawet czegoś aktualnie nie ma ściągają w kilka dni. Kupiłem u nich parę replik, które były serwisowane na gwarancji jak i po gwarancji. Zawsze wszystko odbywało się szybko i sprawnie.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Fajny sklep i fajny kontakt. Był problem z paczką zamiast ceny pobraniowej wyszła cena a raczej numer zamówienia i tak o to zamiast paczki za 155,5zł dostałem paczkę za 4 tysiące :D. Szybki zwrot i ponowna wysyłka do mnie i paczka jest. Szybki kontakt a przede wszystkim miły :). Problem szybko rozwiązany z dodatkami gratisów w paczce i to naprawdę tu się liczy ich gest. Duży wielki plus. Tyle gratisów to naprawdę się nie spodziewałem i to naprawdę fajnych :). Jestem bardzo zadowolony z kontaktu i zakupów w tym sklepie. Będę tam kupował często. Polecam w 100%

Jeszcze kilka dni przed tym zamówieniem zamówiłem inną paczkę z dyszą i też doszło na drugi dzień pocztą polską ;).

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Kolejne zamówienie i kolejny plus. Wszystko zgadzało się z zamówieniem, dobrze zapakowane i zrealizowane zanim się zestarzałem. Polecam sklep, na pewno nie było to ostatnie zamówienie.

 

Jeżeli mogę mieć sugestię dla sklepu - zwiększyłbym ofertę akcesoriów do replik, jest ich obecnie jak na lekarstwo. Szkoda, że nie znalazłem u Was paru bibelotów, położyłbym na to większy nacisk. To oczywiście żaden minus, jedynie moja luźna myśl.

Link to post
Share on other sites

Jakiś czas temu robiłem zamówienie w Jarmix-Militaria. Przeglądając ofertę sklepu odebrałem wrażenie, że mają bardzo konkurencyjne ceny. Asortyment może nie należy do tych najbogatszych, ale mają w świetnych cenach najpotrzebniejsze (jak dla kogo) rzeczy do airsoftu, czyli kulki. Do tego jako jedyny sklep (albo nie widziałem w innych) oferuje preferowane przeze mnie farby maskujące BCB :D

 

Ogromny plus :)

 

PS. Realizacja zamówienia, kontakt - ocena celująca.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

I ja dodam dobre słowo dla sklepu.

Dopiero zaczynam przygodę z ASG, w sklepie oporządziłem się od góry do dołu, replika, tuning, buty, mundur. Pracownicy poświęcili mi sporo czasu i wytłumaczyli sporo pojęć których nie rozumiałem, pomogli w doborze części zewnętrznych do repliki, która teraz wygląda świetnie. Dodatkowo dali też namiary na lokalne grupy i podpowiedzieli miejscówki na zabawę w ASG.

 

Teraz nic tylko ruszać w bój :)

 

Gorąco polecam, takiej obsługi nie uświadczyłem jeszcze w żadnym innym sklepie!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

A ja polecam ich serwis. Tuningowali mi G36 i zrobili z niego istnego celnego potworka :icon_evil: Kulki lecą jak po sznurku, żadna nie chce uciec w bok. O zgrozo dla przeciwników!

 

Jako że jestem nowy, nie próbowali wciskać najdroższych części. Przy odbiorze repliki omówili każdą część,która została wymieniona. Poradzili co jeszcze w przyszłości będzie trzeba wymienić i na co zwrócić uwagę w trakcie użytkowania.

 

 

Koleżeńska atmosfera w sklepie bardzo mi się podoba i na pewno będę ich stałym klientem.

Link to post
Share on other sites

Zamawiałem na allegro tłumik płomienia i naszywkę. Po otrzymaniu paczki okazało się że dostałem złą naszywkę. Napisałem o zaistniałej sytuacji, nie prosiłem o żadną wymianę ale ku mojem zaskoczeniu, złą naszywkę dostałem w prezencie a ta która chciałem dostanę pocztą :)

Wielki +

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Zdecydowanie najszybciej wysyłający sklep z jakim miałem do czynienia (oceniam na podstawie kilku zamówień z Jarmixa). Błyskawiczne przetwarzanie zamówienia, dobre ceny, miła i sprawna obsługa w kontakcie telefonicznym. Polecam!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Zamówiłem 2 puszki farb + jakieś graty, paczka przyszła szybko, o dziwo paczka pojawiła się w paczkomacie w sobotę, myślałem że będę czekał do poniedziałku. Niestety jeden kolor nie zgadzał się z zamówionym, zadzwoniłem, opisałem sprawę, powiedzieli że sprawdzą i oddzwonią. Po 2 minutach telefon, faktycznie stan magazynowy się nie zgadzał, w ramach rekompensaty, błędną farbę dostałem gratisem, a właściwy kolor został tego samego dnia (sobota) nadany przez paczkomat.

Naprawdę jestem pod wrażeniem, mega plus, na pewno zrobię tam jeszcze nie raz zakupy, aby 'odrobić' gratisową puszkę:)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...