Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Taiwangun.com


Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dokonałem ostatnio dwóch zamówień na podstawie których nie polecam zakupów w sklepie taiwangun.com

 

Pierwsze, z odbiorem osobistym co prawda zostało zrealizowane poprawnie, jednakże nie jestem zadowolony z podejścia obsługi sklepu do klienta.

 

Drugie zamówienie dotyczyło repliki PJ25. Samo zamówienie przebiegło zwyczajnie, jednakże mam zastrzeżenia co do wykonanego wg. dołączonych papierów przeglądu zerowego.

 

Sprawdzone zostały ładowarka i akumulator, co bardzo mnie ciekawi, gdyż akumulator po wyjęciu z pudełka nie był w stanie naciągnąć sprężyny.

Również interesujące są wyniki pomiaru fps, jakże odmienne od tych, które zmierzyłem zaraz po wyjęciu z pudełka - mianowicie niższe od moich o około 30fps.

 

Nie wiem również co wg sklepu taiwangun oznacza zawarte w opisie na stronie stwierdzenie "w replice możliwa jest szybka zmiana sprężyny", skoro szkielet gb jest jak najbardziej standardowy i do wymiany sprężyny trzeba go zwyczajnie otworzyć.

 

Wnioski niech każdy wyciągnie sam, ja nie zamierzam już nic tam kupować.

Link to post
Share on other sites

W moim przypadku wyniki z przeglądu zerowego pokazywały ponad 100FPS więcej. Replika pluła kulkami na 20m. Musiałem wymienić gumkę.

Jeszcze jedno: dodajcie sobie kilka rzeczy do koszyka i porównajcie sobie lewą kolumnę z cenami jednostkowymi i prawą. W prawej ceny z reguły są o 1-2gr większe. Ciekawe ile grosików zgromadzili w ten sposób.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Do tego sklepu mam mieszane odczucia. Z zamówieniami nie było nigdy problemu, odbiór na miejscu, szybka obsługa. Schody zaczęły się, kiedy replika zwyczajnie się zepsuła już na pierwszej strzelance. Oddana do serwisu, przy czym panowie z TG nie raczyli mnie powiadomić o tym, że replikę naprawili. Dopiero jak po 3 tyg się upomniałem, dowiedziałem się, że już od 2 tyg leży i czeka na odbiór. Przy czym utrzymywali, że dzwonili do mnie i wysłali maila. Poza tym replika wróciła i została naprawiona jedynie połowa problemów. Replika lądowała w ich serwisie jeszcze 2 razy i problem nie został usunięty, w dodatku traktowali mnie jak debila, zwalając źródło usterki na "niską temperaturę". Dopiero to forum pomogło w rozwiązaniu problemu, który okazał się dosyć trywialny. Jeżeli serwis TG nie jest w stanie usunąć tak prostego problemu, to wolę nie wiedzieć jak naprawiają bardziej skomplikowane mechanizmy.

Z zakupami nie ma problemu, gorzej jak się coś zepsuje, w takim wypadku ciężko polecić.

Link to post
Share on other sites

Mimo problemu z poprzednią repliką zaryzykowałem i złożyłem zamówienie na G608 oraz 2x magi, kulki i bb loader dla kumpla który zaczyna przygodę z ASG za moją namową zamówienie poszło w środę po 20;15 a dotarło o 9:38 do mnie tym razem replika nie wydaje się być pogięta ani nic z tych rzeczy Dodatkowym plusem jest to że Batka nawet była naładowana więc prawdopodobnie nawet z niej strzelali aby się upewnić czy jest ok. Tym razem pozostawiam tu plus.

Link to post
Share on other sites

Zamawiam ostatnio 2x, raz za pobraniem, raz z przelewem. Od zamówienia do otrzymania przesyłki minęło w obu przypadkach 5 dni.

Przy jednym z zamówień zapomniałem o pewnym drobiazgu, kontakt jest bardzo dobry i bez problemu rzecz została dodana do przesyłki.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

W taiwangunie robiłem zakupy 3 razy i raz odsyłałem replikę do serwisu. Złożyłem także zamówienie dzisiaj i jestem ciekawy czy kurier jutro przyjedzie. Co do samego sklepu mogę powiedzieć o nim same dobre rzeczy.

Z zakupami nigdy nie było problemów. Za każdym razem dostawałem to czego chciałem i w zadowalającym czasie. Co do serwisu sprawa ma się podobnie, acz miałem jeden problem który jednak został bardzo szybko zażegnany. Mianowicie pewnego dnia karabin się zaciął, a że ja głupi zgubiłem wycior odesłałem replikę do serwisu. Zator został usunięty a w dodatku dostałem nową gumkę od guardera. Co najlepsze wszystko za free, ponieważ replika została kupiona u nich. Problemy zaczęły się gdy karabin został przysłany pocztą polską. Karabin przyszedł z połamaną rączką przeładowania, jednak wątpię by była to ich wina. Sklep został poinformowany, a karabin odesłany. Wszystko po raz kolejny poszło fajnie, mało tego w zamian za problemy dostałem gratis 1000 kulek 0,25 od PJ.

Ogólnie rzec biorąc sklep mogę polecić z całego serca. Zawsze robię w nim zakupy i zawsze jestem z nich zadowolony. Teraz czekam tylko na taktyczny szpej kupiony dzisiaj. oby przyszedł na jutro, bo w sobotę mam strzelanke i chciało by się poszpanować.

Link to post
Share on other sites

Musze trochę obniżyc wcześniejszą hurra-opinię. Sklep jest niestety nieelastyczny wzgledem klienta. Chciałem kupić replikę M92 firmy KJW. Replika działa na GG i na CO2, ale w zestawie do zakupu jest tylko razem z magazynkiem GG. Chciałem za dopłatą wziąć w zestawie magazynek CO2, ale sklep nie chciał nawet o tym słyszeć. Być może o czymś nie wiem, ale ja nie widzę problemu w takim zamówieniu.

Link to post
Share on other sites

Możliwe, że w gre wchodzą jakieś umowy między producentem/dostawcą, a sklepem w stylu zakazu sprzedaży repliki bez magazynka dostarczonego przez producenta/dostawcę. Ogólnie to nie widzę wielkiego problemu. Chcesz mieć replikę z magazynkiem CO2 (za który chcesz dopłacić) - kup replikę (z magiem GG - tak jak sklep oferuje) i dorzuć do koszyka mag CO2. Potem mag GG sprzedaj na komisie.

Link to post
Share on other sites

@ MarekMac

Ten drugi magazynek na CO2 też jest tej samej firmy - KJW, także dziwi mnie to wszystko, ale przyjmuję do wiadomości.

Masz pewnie rację, chyba bedę musiał zrobić tak jak mówisz, tyle, że lubię sobie życie ułatwiać, a nie utrudniać :)

Poza tym jak pierwszy raz przymierzałem się do tej repliki w innym sklepie, to tam nie było problemu z taką operacją. Niestety w owym drugim sklepie owa replika jest obecnie niedostępna, a podobna też KJW - o 100 zł droższa. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

@seger Pewnie, że nie muszą się dostosowywać, ale elastycznośc względem klienta jest cechą najlepszych przedsiębiorców. Poza tym ja się przecież o to nie ciskam, jedynie wyraziłem swoją opinię. Sądze, że ta cała dyskusja jest niepotrzebna. Nie chcieli, to nie wymienili, a ja po prostu kupiłem coś innego - w innym sklepie. Koniec sprawy dla mnie. Z zakupów w TG, jeśli zajdzie w przyszłości taka potrzeba, też nie rezygnuję. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...