Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

27.03.2010 - „Bitwa o Ardeny” – Pałczew k/Łodzi


Recommended Posts

Przy zapisach na stronie grupy łódzkie, przypominam wszystkim o równości stron jest to zasada bezwzględna tej gry. W poprzedniej edycji był "Nadmiar" strony niemieckiej i musiałem ingerować a w tej edycji zrobił nam się nadmiar aliantów. Bardzo proszę o obsadę niemiaszków, gwarantuję że będzie tak samo wesoło jak i aliantom a może i bardziej bo oni są stroną ataku i w poprzedniej edycji zwyciężyli (składy paliwa padły). Jednej grupie zezwoliłem na walkę w całości ich grupy i dało to 26 zołnierzy. Po drugiej stronie utworzę taki sam liczbowo oddział. Ale to wyjątek. Grupa powinna liczyć ok. 20 osób. Grupy w składach o małej liczbie niech się dopisują do większych tak żeby już powoli "zamykać" poszczególne oddziały. W weekend opublikuję regulamin po wszystkich Waszych sugestiach przysyłanych na PW.

old shifty

Link to post
Share on other sites

Po uwzględnieniu wszelkich podpowiedzi i uwag za które dziękuję w imieniu organizatorów publikujemy ostateczną wersję regulaminu gry.

 

REGULAMIN GRY

 

Gra wojenna„Ardeny 2010”

 

Organizatorzy

2 Rep

Bat Łódż

Współorganizator:

Militarialodz.pl

Gra wojenna „Ardeny 2010” jest oparta na autentycznych wydarzeniach „Bitwy o Ardeny” i odbędzie się w dniu 27.III.2010 w miejscowości Pałczew k/ Łodzi. W czasie gry obowiązuje poniższy regulamin imprezy. Odtworzone zostaną działania wojenne w czasie bitwy o Ardeny w czasie II wojny światowej. Główne punkty gry:

Miejscowość Malmedy

Miejscowość Bastogne

Miejscowość St. Vith

Miejscowość Stavelot

Miejscowość Trois-Ponts

Miejscowość Ambleve Obrona składów paliwa

Przeprowadzone zostaną operacje:

• Obrony Malmedy – likwidacja jeńców

• Obrona Bastogne

• Obrona ST. Vith

• Obrona Stavelot

• Obrona Trois-Ponts

• Operacja „Red Ball Express”

• Operacja grupy Otto Skorzennego

• Operacja grupy Peiper

Organizator dołoży wszelkich starań aby w miarę wiernie ją odtworzyć. Członkowie 2Rep i z uwagi na znajomość terenu i szczegółów gry nie biorą udziału, pełnią funkcje rozjemców i inne wymagane funkcje w czasie gry. Organizator zaleca zapoznanie się z historią bitwy o Ardeny .

Zgłoszenia w dniu gry.

Będą czynne dwa niezależne Biura Przepustek. Oddzielne dla stron konfliktu. Parkingi są wyznaczone i oznakowane kryptonimami jednostek. Po przybyciu należy parkować w „swoim” sektorze. Nad logistyką i porządkiem na parkingach czuwa MP. Do Biura Przepustek zgłaszają się wyłącznie dowódcy oddziałów gdzie pobierają identyfikatory dla swoich żołnierzy jak i wyposażenie przygotowane przez organizatora. Identyfikatory mogą być kontrolowane w czasie gry przez MP. Nie posiadanie identyfikatora w czasie kontroli skutkuje wzięciem do „aresztu” przez patrol MP i odstawienie do aresztu który jest zlokalizowany w Biurach Przepustek stron. Po kontroli zgłoszenia i wydaniu nowego identyfikatora - odczekaniu 15 minut żołnierz zostaje zwolniony z aresztu i samodzielnie udaje się do swojej jednostki.

Foto

Wszyscy którzy będą występowali w charakterze foto dokonują zgłoszenia w Biurze Przepustek. W grze wojennej "Ardeny" występują w charakterze fotoreporterów wojennych i obowiązują ich takie same zasady jak innych uczestników gry. Szczególnie zwracana będzie uwaga na zabezpieczenie (okulary ochronne). W przypadku trafienia zwracają się o pomoc do sanitariusza najbliższego walczącego oddziału. Nie zezwala się na noszenie kamizelek w kolorach pomarańczowych lub żółtych. Zdradza to stanowiska stron walczących. Powyższe nie dotyczy ekip telewizyjnych i innych mediów.

 

Obowiązki dowódców Armii

Obowiązkowe stawiennictwo na odprawie w wyznaczonej godzinie odprawy. Na niej wydane zostaną mapy sztabowe gry i zapoznanie z ogólną sytuacją na froncie. Odprawy odbywają się w Biurach Przepustek stron konfliktu. W przypadku braku wyznaczonego dowódcy (przypadki losowe) na odprawę może stawić się jego zastępca który od tego momentu obejmuje obowiązki dowódcy. W czasie gry stosowana jest wyłącznie zasada walki w zorganizowanych jednostkach. Dowódcy armii musza posiadać podstawową wiedzą z taktyki i kierowania podległymi oddziałami. Z uwagi na przerzuty oddziałów jak i ataku czy też wycofania jednostek musi się to odbywać zgodnie z zasadami taktyki i strategii zorganizowanej jednostki. Niedopuszczalne są jakiekolwiek samodzielne (bez uzgodnienia z dowódcą) akcje czy manewry. Stwierdzenie takiej działalności przez arbitrów czy też MP skutkować będzie odprowadzeniem do aresztu i powiadomienie przez sztab dowódcy oddziału. Obowiązkiem dowódcy z uwagi na możliwą działalność dywersyjną jest zabezpieczenie rozpoznawalności swoich żołnierzy w postaci haseł czy też innych sposobów. Zostawia się w tym zakresie swobodę działania.

Kolejność przekazywania rozkazów:

• Dowódca Strony

• Dowódca Armii

• Dowódca Oddziału

• Dowódca Drużyny

 

Zajmowanie pozycji

Dozwolony jest przyjazd w dniu 26.03.2010 żołnierzy strony Alianckiej i budowanie umocnień w wyznaczonych sektorach. Umocnienia muszą być budowane w „Realu”. Nie dopuszcza się walki w umocnieniach typu płyta eternitowa czy inne, które przebija rzeczywisty pocisk karabinowy. Podstawowy sprzęt saperski w ograniczonej ilości będzie do pobrania w Biurze Przepustek Aliantów. Obowiązkowy wymarsz grupy Alianckiej ( wyznaczeni chorążowie z sztandarami jednostek) 27.03.2010 godz. 09.00 spod Biura Przepustek Aliantów w kolumnie marszowej.

Wymarsz oddziałów niemieckich spod Biura Przepustek niemieckiego 27.03.2010 godz. 09.30 w zwartych kolumnach zgrupowanych do ataku. Przed wymarszem obowiązuje całkowity zakaz stronie niemieckiej na wchodzenie na teren gry, i dokonywanie rozpoznania dyslokacji wojsk Alianckich.

Zasady gry wojennej:

W czasie gry wszyscy uczestnicy zobowiązani są do bezwzględnego wykonywania rozkazów sztabu gry jak i dowódców od szczebla dowódcy armii do dowódcy oddziału włącznie. Nie stosowanie się do powyższego skutkować może na wniosek poszczególnych dowódców zgłoszonych do Arbitra wykluczeniem z gry.

Cel gry wojennej „Bitwa o Ardeny”

Celem ataku niemieckiego jest zdobycie w wyznaczonym czasie ( 14.30 – 15.30) składów paliwa co umożliwi im kontynuowanie natarcia i zwycięstwo. Atakowanie składów możliwe będzie wyłącznie po wydaniu takiego rozkazu przez sztab gry i przegrupowaniu wojsk. Sygnałem do ataku rozkaz wydany przez sztab gry. Zdobyciem składu będzie jego wysadzenie w powietrze poprzez odpalenie zgrupowanych tam rac i ogni sztucznych. Ich wysadzenie oznacza koniec gry i od tego momentu obowiązywać będzie całkowity zakaz strzelania. Poszczególne oddziały udają się do Biur Przepustek gdzie odbędzie uroczyste zakończenie gry. W przypadku nie zdobycia składów paliwa natarcie niemieckie staje z braku paliwa i jest to przegrana wojsk niemieckich.

Środki ostrożności i ratunkowe obowiązujące w czasie gry.

Z uwagi na zastosowanie przez organizatora rzeczywistych środków pozoracji pola walki zabrania się wchodzenia na pola minowe, jak i obowiązkowe jest utrzymywanie bezpiecznej odległości od zastosowanych środków transportu wojsk lub pojazdów pancernych. Niedopuszczalne jest stosowanie jakichkolwiek zasadzek lub innych sposobów skrytego podejścia do powyższych pojazdów. Ataki wolno dokonywać wyłącznie z zajmowanej pozycji bez jej opuszczania. W przypadku pozorowanego ostrzału artyleryjskiego należy skryć się w okopie lub za inna zasłoną terenową (jak w Realu). Na miejscu będzie karetka pogotowia zlokalizowana przy sztabie gry. W przypadku jakiegokolwiek zranienia dowódca oddziału ( pod rygorem odpowiedzialności prawnej) zgłasza ten fakt do Arbitra który podejmuje decyzję o właściwych działaniach ratunkowych. Przy drobnych skaleczeniach pomocy udzielają sanitariusze (nie ma obowiązku zgłaszania Arbitrowi) którzy w torbach medycznych (dostarczonych przez organizatora) będą mieć podstawowe środki opatrunkowe. W przypadku poważnego zranienia Arbiter ma prawo przerwać grę dla jednostki w której nastąpił wypadek.

Arbitrzy

Oznakowanie w postaci żółtego hełmu. Na jedną bronioną miejscowość przypada dwóch Arbitrów. Posiadają wszelkie uprawnienia, włącznie z wykluczeniem z gry pojedynczego żołnierza jak i całych oddziałów w drastycznych przypadkach. W czasie gry pilnują jej przebiegu, aby był zgodny z regulaminem. Obowiązuje bezwzględne przestrzeganie wydawanych przez nich poleceń. W przypadkach drastycznych mają prawo do wykluczenia z gry poszczególnych żołnierzy jak i całych oddziałów. Obowiązuje zakaz jakiegokolwiek ataku czy też strzelania do nich. W szczególności będą zwracać uwagę na tzw. „terminatorstwo”, oraz utracenia przez oddział możliwości walki. Pilnują prawidłowego udzielania pomocy przez sanitariuszy itp.

Środki techniczne:

Dozwolone i zalecane jest używanie środków technicznych ( miny, dymy, petardy).

Samochody terenowe Jeep będą służyły do szybkiego przerzucania wojsk w rejon działań. Podlegają bezpośrednio sztabowi gry. Obowiązuje zakaz strzelania do nich z uwagi na ew. uszkodzenia lakieru. Stwierdzenie przez rozjemcę ostrzelania Jeepa skutkować będzie wyłączeniem winnego żołnierza do końca gry. Zniszczenie jest możliwe poprzez rzut granatem ( torba plastikowa z piaskiem. Trafienie pojazdu wyłącza go z gry wraca z całym desantem na Resp. Przewożone oddziały mogą podjąć walkę po desantowaniu się i oddaleniu na ok. 15 mtr. od pojazdu.

Łączność

Dowódcy grup utrzymują łączność ze sztabem za pomocą telefonów komórkowych. Zezwala się na używanie własnych środków łączności wewnątrz grup i rodzajów wojsk.

Trofea wojenne.

Każda Armia jest wyposażona w własny sztandar. Jednostki alianckie broniące miejscowości na sztandarach mają ich napisy. Zdobycie miejscowości jest to zdobycie jej sztandaru. Sztandar przechodzi na własność oddziału który go zdobył. Każdy uczestnik gry otrzyma pamiątkowy plakat formatu A3 i identyfikator.

Oznakowanie stron.

Żołnierze strony alianckiej otrzymają od organizatora granatowe opaski które należy założyć na prawą rękę (przedramię). Strona niemiecka nie ma żadnych opasek. Opaski wydawane są dowódcom armii w ilości zgłoszonych uczestników. Uwaga opaski nie będą wydawane indywidualnie.

Zaopatrzenie i serwis

Przy Biurze Przepustek strony niemieckiej będą ustawione namioty Serwisu i Sklepu (Militarialodz.pl) gdzie można zaopatrzyć się w napoje podstawowe środki spożywcze, napoje energetyzujące, amunicję i środki pozoracji pola walki. Serwis zapewni naprawę uszkodzeń broni które będzie można szybko naprawić. Decyzję co do przyjęcia lub odmowy pozostawia się w gestii serwisanta. Na miejscu będzie możliwość naładowania akumulatorów. Jeśli będzie możliwość będzie wydawana broń zastępcza pozostawia się to w gestii serwisu.

 

Respy

Zasady ogólne

W grze nie ma respów. Wzorem poprzednich edycji pomocy udzielają sanitariusze. Na 1 oddział 20 osobowy przypada 1 sanitariusz hełm z oznakowaniem sanitarnym na wzór amerykański białe koła z czerwonym krzyżem z czterech stron. Hełmy dostarcza organizator na odprawie dowódców. Sanitariusz ma 10 oznakowanych opatrunków (będą wydane przed grą dowódcom armii). W przypadku trafienia należy założyć czerwoną chustę i wezwać sanitariusza on podaje opatrunek. Trafiony odlicza 10 minut i oddaje opatrunek sanitariuszowi włączając się do gry. Zezwala się na wynoszenie rannego z pola walki przez żołnierzu oddziału, szczególnie jeśli podejście sanitariusza jest w polu ostrzału. Opatrunków nie zakładamy wystarczy do odzyskania życia jego posiadanie. Do sanitariuszy wolno strzelać. W przypadku trafienia jest on wyłączony z gry na 10 minut, w czasie przerwy nie ma prawa udzielania pomocy kolegom. W przypadku trafienia ¾ oddziału, lub wszystkich sanitariuszy jednocześnie (nie odzyskali życia), Arbiter nakazuje udanie się całego oddziału do sztabu gry, gdzie dowódca zgłasza się w sztabie po nowe rozkazy, po ich otrzymaniu oddział w całości wraca do gry. W przypadku odzyskania życia na terenie opanowanym już przez przeciwnika, należy nie zdejmować oznakowania (czerwona chusta) i udać się przez linię frontu do macierzystego oddziału. Odzyskanie życia w tym przypadku następuje po zdjęciu czerwonego oznakowania na terenie własnych pozycji. Organizator dopuszcza zmiany sanitariuszy w czasie gry, pod warunkiem że zmiana następuje w czasie kiedy sanitariusz nie otrzymał trafienia. Decyzję o zmianie podejmuje dowódca oddziału.

Działania dodatkowe

Każda broniona miejscowość (niezależnie przez którą ze stron) wyposażone jest w nosze i Szpital Polowy jest to namiot z oznakowaniem czerwonego krzyża (dostarcza organizator). Dostarczenie do szpitala trafionego żołnierza na noszach niesionych przez dwóch z czego jeden musi być sanitariuszem skutkuje natychmiastowym odzyskaniem życia na punkcie medycznym. W przypadku utraty bronionej miejscowości nosze i namiot pozostają w niej. Nosze powinny przy opuszczeniu miejscowości znajdować się w punkcie medycznym.

W miejscowości Malmedy z uwagi na rozstrzelanie jeńców wprowadza się że po utracie miejscowości oddziały obrońców zbierają się w miejscu wskazanym przez Arbitra. Wszyscy ranni którzy nie odzyskali życia są transportowani przez swoich kolegów, bądź to pod ramiona bądź w jakikolwiek inny sposób. Zasada nie mogą iść samodzielnie. W szyku marszowym kolumna jeniecka pod kontrolą zdobywców udaje się do sztabu gry. Po 15 minutach przerwy dowódcy stron zgłaszają się do sztabu gdzie otrzymują nowe zadania.

 

Organizacja imprezy:

Całością gry dowodzi sztab w skład którego wchodzi

d-ca wojsk alianckich Rosiu

d-ca wojsk niemieckich Old Shifty

Powołani dowódcy grup i ich zastępcy podlegają bezpośrednio sztabowi gry i są zobowiązani poprzez podległe oddziały wykonywać jego rozkazy. Na czas gry nadaje się kryptonimy poszczególnych oddziałów. W czasie gry należy się nimi posługiwać. Ilość żołnierzy obydwu stron jest równa.

 

Alianci :

1 Armia

- 1A1

- 1A2

- 1A3

2 Armia

- 2A1

- 2A2

- 2A3

3 Armia

- 3A1

- 3A2

- 3A3

4 Armia

- 4A1

- 4A2

- 4A3

 

Niemcy.:

6 Armia Pancerna

6N1

6N2

6N3

5 Armia Pancerna

5N1

5N2

5N3

7 Armia

7N1

7N2

7N3

15 Armia

15N1

15N2

15N3

 

 

Harmonogram imprezy

 

„Bitwa o Ardeny”

26.03.2010

- przyjazd możliwy już 26.03.2010 na miejscu od godz. 15.00 jest grupa organizatora 2 REP przygotowanych jest dla Was 15 namiotów 2 osobowych i karimat ( nie trzeba zabierać ze sobą. Dojazd do miejsc parkowania będzie oznakowany począwszy od miejscowości Pałczew. Parkingi dla wojsk Amerykańskich i niemieckich są oddzielne kierować do nich będą służby porządkowe MP.

27.03.2010

- 08.30 Obowiązkowa odprawa dowódców grup – sztab gry ( oddzielnie dla stron w Biurach Przepustek)

- 09.00 Wymarsz pocztów sztandarowych grupy amerykańskiej obsadzenie linii frontu.

- 09.30 Wymarsz wojsk niemieckich - rozpoczęcie manewrów

Gra wojenna wg dostarczonych rozkazów dowódcom grup, decyzje wykonawcze co do sposobu ich realizacji podejmują d-cy grup. W czasie gry obowiązuje bezwzględnie wykonanie zadań w formacjach (oddział, pluton, drużyna). Decyzje wykonawcze dowódca formacji.

14.10 przegrupowanie oddziałów do walki o składy paliwa

14.30 – 15.30 Walka o składy paliwa

Ok. 16.00 Zakończenie działań i powrót do sztabu gry

16.00 – 17.00 Odpoczynek na miejscu możliwość zakupu w punktach gastronomicznych jedzenia i napojów

17.00 Uroczyste zakończenie manewrów

 

Podpisał w imieniu organizatorów old shifty

Edited by old shifty
Link to post
Share on other sites

Uwaga

Wszystkie oddziały strony Alianci są zamknięte proszę się nie wpisywać.

Możliwe zapisy do oddziałów strony Niemieckiej

6 Armia oddział 6N1 4 żołnierzy

Armie 5, 7, i 15 zapisy dowolne. Proszę jedynie nie przekraczać liczebności oddziałów.

Stan liczbowy :

Alianci 241

Niemcy 155

Razem liczebność wojsk 396.

W sprawach losowych proszę na PW

old shifty

Link to post
Share on other sites

Oficjalna lista uczestników "Bitwa o Ardeny"

Ewentualne zmiany proszę kierować na PW.

Jednocześnie wyznaczam termin do 10.02.2010 na wybranie dowódców oddziałów i dowódców Armii. Wybieracie 1 dowódcę armii, jego zastępcę oraz w oddziałach dowódców i ich zastępców. Głos decydujący w wyborach mają oddziały zorganizowane. Wykazy z podaniem kryptonimu oddziału ksywek dowódców. numerów telefonów i adresów email proszę na PW.

 

Strona niemiecka

Operacją dowodzi marszałek polny Walther Model, - Old Shifty

 

6 armia pancerna stan osobowy 61 żołnierzy

 

- kryptonim 6N1

1. ejs - NAWE

2. Jack - NAWE dowódca

3. Domel - NAWE z-ca dowódcy

4. szopen - NAWE medyk

5. TROLL - LKE

6. Rumcajs - NAWE

7. Szem - NAWE

8.Karol

9.Miki

10.Ziemek

11.Terczak

 

- kryptonim 6N2

1. Meyer - GRH FESTUNG BRESLAU - dowódca,

2. Anton - GRH FESTUNG BRESLAU - zastępca

3. Peter- GRH FESTUNG BRESLAU - zastępca

4. Michał - GRH FESTUNG BRESLAU

5. Kleiner - GRH FESTUNG BRESLAU

6. Gittman - GRH FESTUNG BRESLAU

7. Willi - GRH FESTUNG BRESLAU

8. Różak - GRH FESTUNG BRESLAU

9. Sherrif - GRH FESTUNG BRESLAU

10. Wojtek - GRH FESTUNG BRESLAU

11. Behm - GRH FESTUNG BRESLAU

12. Jarek - GRH FESTUNG BRESLAU

13. Jacek

14, Krzysiek

15. Młody

16. Remek

17. Irek - GRH FESTUNG BRESLAU

18. Michał - GRH FESTUNG BRESLAU

19. Grenadier

20. Wojtek - GRH FESTUNG BRESLAU

21. Shreier - GRH FESTUNG BRESLAU

 

-kryptonim 6N3

1. Pio1 - KSKG dowódca

2. Blaisek - KSKG - z-ca dowódcy

3. Kala - KSKG - medyk

4. Redrad - KSKG

5. Ripperov - KSKG

6. Drzejk - KSKG

7. Irkson - KSKG

8. Tony72 - KSKG

9. Qmarcina - KSKG

10. Sascha - KSKG

11. Borzej - KSKG

12. Vivel - KSKG

13. Szyszka - KSKG

14. Metalfrog - KSKG

15. Hadzi - KSKG

16. Drzedaj - KSKG

17. Damiaś - KSKG

18. Pistolet - KSKG

19. Rasg - KSKG

20. Herr Mauser - KSKG

21. Kirhu - KSKG

22. Sven - KSKG

23. Arek - KSKG

24. Ufok - KSKG

25. Jarek76 - KSKG

26. Bitchak - KSKG

27. ccaatt - KSKG

28. Smifff

29. Kontek - KSKG

 

5 Armia Pancerna stan osobowy 61 żołnierzy

 

- kryptonim 5N1

1.Panek_71

2.Jafet999

3.Stefan

4.Maciek

5.Kiler

6.Cyku

7.Pietia

8. Magzi

9. Frycu

10. Kat

11. Blekot

12. Kowasz

13. Tachu

14.Wojtek

15.Tołdi

16.Stanik

17.Wiśnia PANTERY

18. Moli PANTERY

19.Beryl PANTERY

 

- kryptonim 5N2

1. Mizi (dowódca)

2. Wabi

3. Specu

4. Złoty (zastępca)

5. Goldi

6. Misiek(medyk)

7. overs

8. trok

9. falcon

10. dede

11. kobi

12. midas

13. yogi

14. homik

15. apostel

16. siwy

17.Blake

18.Czajson Marpat = dowódca

19.Karchu

20.Kizar = medyk

 

kryptomin 5N3

1. Ghost GO dowódca

2. Bercik GO

3. Ryba. GO

4. Marta GO

5. Zelot GO sanitariusz

6. Wiarus GO

7. Ceba GO

8. Tomek GO

9. Pudzian GO

10. Krajek GO saniatriusz

11. Deren GO

12. Włodek GO

13. Adam GO

14.Krzysiek

15.Reksio

16.Sopot

17.Wochu

18.Wszyscy

19.Yeerry

20.Łukasz

21.Yeerry

22.Łukasz

 

7 Armia stan osobowy 62 żołnierzy

 

- kryptonim 7N1

1. Przemo - medyk

2. Kathleen

3. Archie

4. Mat

5. Adam

6. Luk

7. Adamus

8. Daveb

9. dd73, Czerwona Orkiestra

10. cziko, Czerwona Orkiestra

11. LordYoghurt, Czerwona Orkiestra

12. Wicked, Czerwona Orkiestra

13. Magosh, Czerwona Orkiestra

14. Czerwona Orkiestra / iXodes

15. Czerwona Orkiestra / iXodes

16. Czerwona Orkiestra / iXodes

17. Czerwona Orkiestra / iXodes

18. Czerwona Orkiestra / iXodes

 

kryptonim 7N2

1. Wolfgrau - ZPW - dowódca

2. Kruger- ZPW

3. Blad- ZPW

4. Kowal- ZPW

5. Kruszyna- ZPW

6. Carlos- ZPW

7. Arkadoo- ZPW -z-ca dowódcy

8. Frogen - ZPW

9. Moskitek- ZPW - medyk

10. Igua- ZPW

11. Dragoneu - Brygada Operacyjno Szturmowa

12. Szakal - Brygada Operacyjno Szturmowa

13. DeltaWolf Brygada Operacyjno Szturmowa

14.Raven Brygada Operacyjno Szturmowa

15. Bodzio Brygada Operacyjno Szturmowa

16. Darkan Brygada Operacyjno Szturmowa

17. Dawiec Brygada Operacyjno Szturmowa

18. Mroczek Brygada Operacyjno Szturmowa

19. Czesio Brygada Operacyjno Szturmowa

20. Łecio Brygada Operacyjno Szturmowa

 

kryptonim 7N3

1. Jazoonn

2. MarcinM

3. Nomad

4. Egil

5. Thief

6. Yush

7. Zimnik

8. Bujak

9. Pablo

10. Wrogi

11. Kosiarz

12. ARC

13. Hulki

14. Macios

715. Przemas

16. Kevlar

917. Adams

18 Pioter

19Fijas

20 Warek

21 Nuru

22 Darek

23 Petr

24Szfagier

 

15 Armia stan osobowy 59 żołnierzy

 

- kryptonim 15N1

1.Miś Cieszek

2.Miś Brood

3.Miś Kuzyn

4.Miś Rysio

5.Miś Kudłaty

6.Miś Xlot

7.Miś Kiros

8.Miś Raf

9.Miś Szczepan

10.Miś Carlos

11.TTA Coen

12.TTA Alien

13.TTA Świder

14.TTA Taktyk

15.TTA Wojtek

16.TTA Ola

17.Miś Kuba

18.alucard

 

- kryptonim 15N2

1.Zarazza

2.Bartos

3.Zwitterje

4.Kruchy

5.Kacper

6.Rysiu

7.Lukas

8.Xawery

9.Shaddox

10.Bastek

11.Ponury Stefanek

12.Selmak

13.Matioos

14.Jamal

15.Kusiol

16.Nativ

17.Bukszpryt

18. rezerwa fat zabrze

19. rezerwa fat zabrze

20. rezerwa fat zabrze

 

- kryptonim 15N3

1. Kwaśny

2. Wontek

3. Turbos

4. Pude

5. Scout

6. Foley

7. Goli

8. Chomik

9. Młody

10. Dzidek

11. Pajac

12. yui

13. Lewy

14. .:*BiA*:. Solty- dowódca

15. .:*BiA*:. Andy- medyk

16. .:*BiA*:. Franek - za-ca dowódcy, radio

17. .:*BiA*:. Sokół

18. .:*BiA*:. Blus

19. .:*BiA*:. Patrykus

20. .:*BiA*:. Bartezz

21. Mateusz

 

Strona aliancka

Operacją dowodzi Omar Bradley, - Rosiu

 

1 Aliancka stan osobowy 61 żołnierzy

 

- kryptonim 1A1

1. Savique RECON

2. Jaculo RECON

3. Czaku RECON

4. Maynaise RECON

5. Olo RECON

6. Patryk RECON

7. Matviej RECON

8. ErnestX RECON

9. Vietnamlover RECON

10. Jachowicz 147

11. Czarniecki 147

12. Baśko 147

13. Zipo PMC

14. Weredzin PMC

15. Czarek PMC

16. AirBorne PMC

17. Jochnny PMC

18. Murzyn PMC

19. Kozi PMC

20. Tofik PMC

21. Adrian PMC

22. Chrzanu PMC

 

- kryptonim 1A2

1. MikoWolf 2nd Rangers

2. Conti 2nd Rangers

3. O.J 2nd Rangers

4. Orzech 2nd Rangers

5. Michal 2nd Rangers

6. Nocone 2nd Rangers

7. Sebek74

8.wujo BOJOWE MOTYLKI

9. szuwar BOJOWE MOTYLKI

10. zwierzo BOJOWE MOTYLKI

11. steveo BOJOWE MOTYLKI

12. albert BOJOWE MOTYLKI

 

- kryptonim 1A3

1. yaro

2. ibou

3. Marcin

4. Żółty

5. Stachu

6. Ceran

7. Bieniu

8. C2aja

9. Dorota

10. Nikita

11. Taps

12. Radziej

13. Marv

14. Violator

15. VonBombke

16. JP3

17. Horblower

18. Rastax

19. Fanatic

20. Fela

21. Gryncek

22. Maaxx88

23. Bioły

24. Soszkin

25. Grzesiek

26. Qba

27. Speaker

 

2 Aliancka stan osobowy 61 żołnierzy

 

- kryptonim 2A1

1. Puffo

2. Ghost

3. Shelby

4. Barszcz

5. Hrehor

6. Gekon

7. Gala

8. Lukas

9. Bagman

10. Fasola

11. Szok

12. Bubas

13. Kowal

14. Kret

15. Baca

16. Hiszpan

17. Mirek

18. Kojot

19. Mario

20. Krzysiek

 

- kryptonim 2A2

1. Grooby Berdol - dowódca

2. MJ

3. Gajda

4. Mopsiu

5. LuisX

6. Navir

7. Ivan

8. Schmidt

9. Cin - Medyk

10. Ska_Skandal

11. Ciaps

12. PitBull

13. Kaczmar

14. Edzio

15.Crazy R.A.K

16.Karol R.A.K

17.Max R.A.K

18.Chachałek R.A.K

19.Pała R.A.K

20.Abra R.A.K

21. PePe

kryptonim 2A3

1. Granat Ł.O.M. - Dowódca

2. Pieniądz Ł.O.M

3. Cebula Ł.O.M.

4. Adi Ł.O.M.

5. Doro Ł.O.M

6. Tołdi Ł.O.M.

7. Oset - Specjalni

8. Michał R - Specjalni

9. Piasek - Specjalni

10. Bonny - Specjalni

11. Kotlet

12. Endriu - E.O.N

13. Radar

14.Koniu

15.Art Grupa Defender

16.Sławek

17.Darqo

18.Bliźniak

19.Geralt

20.Jarex

 

3 Aliancka stan osobowy 57 żołnierzy

 

- kryptonim 3A1

1. Gryzlli - dowódca

2. Brzoza - z-ca dowódcy

3. Fox

4. Jezier

5. Natalia

6. Sprix

7. Bartek

8. Lotnik

9.Snake

10. Berni

11. Kędzior

12. Dzozef

13. Konrad

14. Bogdan

15. Rosół

16. Bierut

17. Ziemniak

18. Larson

19. Warmachine

 

- kryptonim 3A2

01. Wojak

02. Wąski

03. Czarny

04. Młody

05. Nike

06. Łysy

07. Słoniu

08. Raistllin

09. M.A.G KoT

10. M.A.G qmas

11. M.A.G Sulla

12. M.A.G Katy

13. M.A.G Pushkin

14. M.A.G Kostek

15. M.A.G daSep

16. M.A.G Kriss

17. M.A.G Nemrod

18. M.A.G Yankes70

19. M.A.G Caroluss

 

- kryptonim 3A3

1.TWO Frank dowodca

2.TWO Kicu

3.TWO Woody

4.TWO Piechota

5.LOD Yogurt

6.LOD Shadow - zastepca

7.LOD Victim

8.LOD Virus

9.LOD Karol

10.LOD Szon

11.LOD Zając

12. Tomcajs 105JS

13. Oski 105JS

14. Fon 105JS

15. Erni 105JS

16. Balcer 105JS

17. Freyu105JS

18. Krogul 105JS

19. Jabar 105JS

20. Anka 105JS

 

4 Aliancka stan osobowy 61 żołnierzy

 

- kryptonim 4A1

1. Azur B3

2. Bigoos B3

3. Pucu B3

4. Jacek B3

5. Sasza B3

6.JJ B3

7.SPAWACZ B3 dowódca

8. Kruk B3

9. Kotu B3

10. Fenek B3

11. Sosna B3 z-ca dowódcy

12 Sylwester - dowódca MSW

13 ROCKY

14 Exeter-medyk

15 Szary

16 Abdi

17 Rudolf

18 Jaszczur

19 Przemasg

20 Aztec

21 Byku

22 Wojtek

23 Wilk

24 Maciek

25. Sqraw-B3

 

- kryptonim 4A2

1.Odd (BC) dowódca

2.Marlov (BC)z-ca

3.Psycho (BC) medyk

4.Radium (BC)

5.Mały (BC)

6.Robson G.O.W.

7.LEVY G.O.W.

8.Krzychu G.O.W.

9.Chenios G.O.W

10.Himera G.O.W.

11.Raff G.O.W.

12. Kisiel SSP

13. Limier SSP (medyk)

14. Robert SSP

15. Jezus SSP

16. Adrian SSP

 

- kryptonim 4A3

1. Żółwiki

2. Żółwiki

3. Żółwiki

4. Żółwiki

5. Żółwiki

6.Wodzu CTI d-ca

7.Sebek CTI

8.Wezyr CTI

9. Bizon CTI

10.Vietkong CTI

11. Goryl CTI

12.Komal CTI z-ca

13.Berni CTI

14.Kovall CTI

15. Cielok CTI

16. Capri CTI

17. Dzidek CTI

18. Levy CTI

19.Berlin CTI

20.Ciochu CTI

 

 

 

 

Razem Liczebność wojsk = 483 żołnierzy

Alianci 240 żołnierzy

Niemcy 243 żołnierzy

Edited by old shifty
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...