Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning s-550 [JG]


Recommended Posts

Już zakupiłeś i chcesz tuningować? Jak to Twoja pierwsza replika to raczej pińćset efpeesów nie jest wskazane. Tak czy inaczej Sig'i mają dżirboksy V2, bezawaryjne 500 efpees z ogniem ciągłym może nie tyle co trudno osiągnąć, ale jest drogie. Na pewno Borek i to co standardowe w tych starszych generacji GB JG - łożyska, prowadnica, tłok, sprężynę i tym sposobem całą linię zespół cylindra-sprężyna mamy w dżirboksie markową. Dalej to gumka i dyst. H (jak masz więcej kasy to lufa). Regulacja na zęby, tłok, silnik, smarowanko i wsio.

 

Teraz sobie wszystko przelicz, a jak sam nie umiesz się za to wziąć, to dolicz koszty czyjejś ewentualnej robocizny. Koszta średnio niemałe.

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

V3? Fakt, mój błąd, aż dziwota jak człek może być zmęczony w środku dnia ;-). Tak po za tym to zmienia to awaryjność mechanizmu - wiadomo jak ma się żywotność szkieletu V2 do V3.

 

Tak co by odpowiedź na przyszłe pytania - BU do SIG'a jest, ale tylko z dziurawymi cylindrem, więc będziesz musiał dokupić cylinder pełny BU.

 

Co do dobrych sprężyn to polecam m210, będzie ok na start :-F.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...