Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Budowa DPV. Prośba o pomoc.


Recommended Posts

Witam wszystkich,

zabieram się za budowę pojazdu używanego przez Navy Seal's. Mianowicie chodzi o to cacko: 11_1277063175_thumb.jpg

zwane FAV(Fast Attack Vehicle)/DPV(Desert Patrol Vehicle)/Chenowth czy jak kto woli :wink:

 

Jeśli ktokolwiek ma jakiekolwiek dane techniczne tego pojazdu prosiłbym o kontakt(chodzi mi głównie o wymiary klatki). Zależy mi na jak najlepszym odwzorowaniu oryginału więc to dość istotne.

 

 

Mam również kilka pytań, może ktoś ma doświadczenie w tej materii:

1. Jaki silnik oprócz Garbusowskiego do tego polecacie? Nie chciałbym tam wsadzać z 126p ze względu na to iż po załadowaniu się trzech osób i 150kg szpeju może nie podołać(chyba, że jest mocniejszy niż myślę:wink:)

2.Z jakiego materiału robić klatkę? Stal(najwyklejsza, konstrukcyjna?), aluminium?

3.Jaką średnicę rurek wybrać? I jaką grubość ścianki?

 

Jeżeli w złym dziale to prosiłbym o przeniesienie w odpowiedni.

 

Pozdrawiam

Biker :wink:

Edited by Biker
Link to post
Share on other sites

Co do silnika od 126p - zbudowaliśmy kiedyś baggy, z klatką itp. Z tyłu były kapcie od Audi 80...rwał kapcia z miejsca, i to jeszcze na 2ce. Oczywiście, dwie osoby siedziały w nim :)

 

Jednak widzę, że to co chcesz zrobić, jest trochę bardziej masywniejsze. Silnik oczywiście z tyłu musi być, tak? Poczytaj o silnikach od 126p, może jednak się nada.

Link to post
Share on other sites

Może rzeczywiście wsadzę pierwsze z fiacika ze względu na ograniczony budżet ;-) Jak dojdzie trochę kasy to będzie się można zastanowić nad czymś lepszym.

 

 

Tak,silnik musi być z tyłu inaczej konstrukcja zupełnie się zmieni.

Link to post
Share on other sites
Link to post
Share on other sites

Ja Ci proponuję znaleźć dobry warsztat specjalizujący się w budowie samochodów do off-roadu. Sam silnik to akurat niewielki problem, schody zaczynają się przy budowie i zestrojeniu zawieszenia, konstrukcji klatki (o ile mnie pamięć nie myli robione są z rur bezszwowych, odpowiednie specyfikacje znajdziesz na stronach rajdowych), okładzie hamulcowym itp.

Jeśli ten FAV ma być jak najwierniejszą kopią to warto, aby miał homologację i mógł poruszać się po drogach publicznych i w lekkim terenie też dawał radę.

Link to post
Share on other sites

Sisi, dzięki za zdjęcia ale mam je już wszystkie przerobione ;-)

 

 

Punisher-gdybym miał zbędnych 20klocków to bym tak zrobił...Poza tym co to za przyjemność rzucić kasą i czekać aż mi to gotowe z pełnym bakiem pod dom postawią(uprzedzę, dla mnie żadna).

 

o ile mnie pamięć nie myli robione są z rur bezszwowych, odpowiednie specyfikacje znajdziesz na stronach rajdowych), okładzie hamulcowym itp.

To jest podstawa i z takimi rzeczami jestem już zaznajomiony ;-)

Edited by Biker
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...