Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

jasiczak

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Jest coraz weselej. Wspominałem, że od razu odpowiedział Deep Fire, mimo, że w całej sytuacji nie zawinił. Oferowali dosłanie kilku części zewnętrznych, żebym mógł je sobie podmienić, lub wysłanie nowej repliki pod warunkiem, że odeślę swoją na własny koszt. Duży plus dla chłopaków. Natomiast dzisiaj (po 2 tygodniach i wczorajszym zgłoszeniu do PayPal'a) odpowiedział eHobby Asia. Uwaga: "We are sorry to hear about your problem. The airsoft gun we shipped to you is a new item, not any used item. We have compare your gun with our existing stock. The untwisted rifle should be due to t
  2. Nath, dzięki za sugestię. Tak pewnie zrobię. Coś jak skarga na hotel via Booking.com ;) Sądziłem, że jak zobaczą zdjęcia to zwyczajnie zrobi się im głupio i szybko zareagują. Taa...
  3. Czołem, dzielę się negatywnym doświadczeniem z eHobby Asia. Wcześniej kupowałem już broń i części - było OK. Teraz jednak przegięli. Co gorsza, nabrali wody w usta. Na początku stycznia kupiłem replikę Deep Fire Samson Evolution w promocyjnej cenie 279 USD (+wysyłka 94 USD +cło 70 USD). Przyszła szybko. Piękny... zajechany egzemplarz: rozkręcona replika, rdza na tłumiku płomienia, wytarty magazynek, rysy na obudowie i celowniku. Ewidentnie pracownik eHobby miał radość z testowania... Poniżej wklejam zdjęcia: http://towaroznawstw...l/deepfire2.jpg http://towaroznawstw...l/deepfire
×
×
  • Create New...