Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MikePi

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Dzięki za Wasze opinie - decyzja zapadła - wybieram jednak dobrą jakość i miejmy nadzieję święty spokój pod kątem awaryjności i dobrych osiągów - w tym wypadku wypadło na LMT Defendera 2000 od ASG czyli G&P
  2. Domniemam, że nie odkryłem - to zrobił już ktoś inny jak historia wskazuje :icon_biggrin: - aczkolwiek właśnie zależało mi w odpowiedzi na te plusy i minusy Waszym zdaniem. Jezeli nie sprawi Tobie / Wam to kłopotu to chętnie zapoznałbym się z Waszą / Twoją opinią.
  3. Witajcie Mam prośbę dotyczącą podpowiedzi w kwestii wyboru, mianowicie: co polecicie wybór jakiejś repliki SA (nie ma znaczenia której ze względu na taki sam środek) i dokonanie tuningu pod kątem głównie szczelności układu oraz niezbędnych wymian elementów (czyli dość sporego) , czy tez zakup markowej repliki w granicach 1500 - 1600 PLN (przykładowo G&G) i wówczas wymiana ewentualnie gumki HU jak i lufy na jakąś 6,03? Mam wrażenie, nie dokonując szczegółowego porównania, że kwestia ta budżetowo powinna wyjść bardzo podobnie.
×
×
  • Create New...