jsnp
Użytkownik-
Content Count
74 -
Joined
-
Last visited
-
Siema. szukałem szukałem, nie ma tego co potrzebuję.
-
Musisz sprawdzic jak lufa zewnętrzna siedzi w korpusie. Najprawdopodobniej pin blokujący lufę się odgiął, podgiął albo coś. porozkręcaj wszystki risy i szukaj problemu na łączeniu lufa zewnętrzna - korpus.
-
Pięć razy rozkręciłem i skręciłem swoją specne i pojawił się problem. Wyrobiłem śrubki w korpusie jakbym je rozkręcał tępym nożem. Miękki, bardzo lipny metal z którego są zrobione ( śrubeczka od zwalniacza magazynka, od klapki pod silnikiem, itp... ) Czy trafił ktoś na zestaw-komplet śrubek do eM-ek pasujących do Specna-Arms ?? Z góry dzięuję za namiar na sklep z takimi.
-
No i tu jest pies pogrzebany. Dzięki za potwierdzenie moich podejrzeń. Pozdrawiam.
-
Sprawdzałem, czyściłem. Zabrudzenie smarem odpada.
-
Witam. Pytanie mam do właścicieli czarnej systemy. Na pojedynczym Kręci dopiero po 4-5 strzale. Czy ktoś trafił na taki problem? JAk sobie z tym poradziliście? ( Komora czerwona plastykowa z czarnymi pokrętłami- być może element, lufa precka nie znam producenta, na wyjściu 480 fps, układ szczelny )
-
I ja polecam gorąco. Tanio, szybko, pewnie, duży wybór, spory asortyment od Guardera, co się ceni. Ostatnio nawet dorzucili mi gratisa w postaci tarcz kartonowych... Niby detal a przynajmniej miałem na czym testowac replikę po wymianie tego i owego...
-
Nie tak sztywno, ale całkiem dobrze siedzi - uważam że tak jak ma być. Co do luzów na GB i międy górną a dolną częścią korpusu - nie ma tam luzu i wszystko ładnie spasowane.
-
SA-B01 (M4A1) kupiona w GFC w grudniu 2015. Rozebrana do przeglądu i konserwacji. Przekazuję ogólne wrażenia dla zainteresowanych: - druty do wymiany na start- kable stock niby plecionka, przypomina linkę hamulcową od roweru w izolacji, - mało smaru, trochę na zębatkach (foto), więcej w tłoku. Wszędzie ten sam smar, - dobrze osadzone łożyska, - podkładkowanie ograniczone do jednej podkładki, zębatki z wyraźnym luzem, - tłok z tworzywa z jednym zębem, głowica tłoka wentylowana, całość na dyszy oryginalnej bardzo szczelna (dysza długości 21.1mm), - spasowanie połówek gearboxa dob
-
Witam mam pytanie konkretnie do posiadaczy SA-B01. Jaka Dysza uszczelniona ? Chodzi mi o potwierdzony pasujący model do oryginalnej komory HU ? Wyczytałem że 20.7mm +/- 20.9mm długości. Może koś jest w stanie określić dokładny model / producenta którego wsadził i działa ?
-
Wiem że trochę stary post, ale na naukę nigdy nie jest za późno. Na Na wyrobioną śrubę jest taki patent. Na czubek śrubokręta krzyżakowego (bo o taki tutaj idzie) nakładamy gumkę recepturkę, w ciskamy w śrubkę dość mocno i odkręcamy. Powinno pomóc.