Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Padre0604

Użytkownik
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Prowadnica ma stałe łożyska wiec pozostaje jedynie w tłoku.
  2. zębatka jest taka sama też z a&k i rzeczywiście spręzyna nie może się zmieścić z prowadnicą w tłoku , kolega mówi zeby ja zamienić na bez łożyskową czy ma racje ?
  3. tak cofa sie i nie moze wrócić tak jakby coś go blokowało i probuje naciskac spust to tylko silnik stuka i zero reakcji
  4. tylko lipo 7,4 czy 11,1 jak myślisz ?
  5. Jesli chodzi o replike to samo body z AGM a gearbox to całkowicie co innego ale tak to co jest w środku Gearbox wzmacniany cylinder typu 0 z głowica classic army tłok deep fire titanium sprężyna m120 prowadnica łożyskowa zębatki a&K silnik długi ak a batka nimh 9,6 nówka i dzieje mi się tak odkąd wymieniłem zębatke od tłoka bo zęby wyrwało ale kupiłem taka sama
  6. witam mam problem z moją repliką szukalem na interenecie i zadna odpowiedz mi nie pomogła tłok cofa się do tylu i nie wiem w czym leży wina
×
×
  • Create New...