Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

kazikson891

Użytkownik
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. Dzieki wielkie:) narazie użyłem do sprawdzenia smar litowy w nie dużej ilości. Jak bede miał chwile czasu to złoże wszystko do kupy i zobaczymy jak chodzi:) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. No na sucho chodzi z lekkim oporem ale muszę lekko przesmarować o-ring i powinno byc dobrze. Uszczelka jest 20x2,5 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Udało mi się dobrać odpowiedni o-ring i szczelność jest jak należy. Dzięki wielkie za pomoc i temat zamykam :) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Dzisiaj zakupiłem na szybko w markecie ogólnobudowlanym o-ring lecz jest taki sam i nie ma żadnej różnicy w szczelności. Nie mogłem znaleźć żadnego grubszego. Znalazłem na Allegro o-ring RA-tech czerwony i wydaje się grubszy. Zamawiać czerwony czy muszę znaleźć konkretnie pod bore up? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Dzieki za pomoc. Dzisiaj pojadę w poszukiwaniu o-ringa i jak złoże na nowo gearbox to dam znac jak chodzi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Nieszczelny jest w miejscu głowica tłoka <> cylinder. Właśnie wydaje mi się, że oring jest za mały. Głowica nie stawia żadnego oporu wręcz ma spory luz. Złożyłem wszystko do kupy i jest masakra:( Głowica niby wyciszona a chodzi jeszcze głośniej. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Witam serdecznie. Jestem nowy na forum wiec wybaczcie za wszelkiego rodzaju błędy ale potrzebuje pomocy. Zakupiłem ostatnio cylinder wraz z głowicą tłoka bore up m4 od SHS. Zabrałem sie za wymianę i ku mojej udręce bore up jest kompletnie nieszczelny. Nie wiem czy zrobiłem coś źle czy zestaw jest felerny. Błagam pomóżcie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Create New...