sakai80
Użytkownik-
Content Count
34 -
Joined
-
Last visited
-
Witam po długiej przerwie. http://imageshack.us/photo/my-images/443/dsc03394aj.jpg/ Niestety ale ten patent nie wytrzymał nawet jednej strzelanki i padł w trakcie prób technicznych. Do tego zagubiła mi się jego jedna część. Zatem przyszło mi dorabiać całą część. W wolny zimowy dzień trzeba będzie spróbować. Falka ponownie poskładałem do kupy i chodzi, aż miło - mosfecik sprawdził się, nowe kabelki też. Dziękuję za wszelkie informacje zawarte w tym wątku - pomogły mi.
-
Komora icsa doszła i na pierwszy rzut oka jest praktycznie taka sama - potem dam zdjęcia porównawcze.
-
Jak do mnie coś takiego dotrze porównam, a jak uda się dopasować, to wtedy rozwiązana zostanie kolejna tajemnica fala :) A te koszyczki spędzają mi sen z powiek.
-
Takie coś znalazłem i sądzę że jest to taka sama komora hopka jak w naszym falu. http://madonion.eu/Komora_HopUp_SIG_p862.html
-
Do tej pory fal jechał na stockowym silniku KA i wsio z nim w porządku, nie jest jakimś problemem włożenia nowego średniego silniczka.
-
Może tego nie widać na fotkach, ale styki były mocno zaśniedziałe troszkę je obtarłem, wydaje mi się że najlepiej będzie wymienić całe styki i przewody - w takim razie jako, że tego nie robiłem i nie wiem jakie przewody wybrać - po za tymi danymi które podaliście. Wolałbym rozwiązanie kompleksowe - jest jakiś zestaw przewodów i styków który mógłbym wstawić do fala. A oglądając gb i zębatki jakoś nie dostrzegłem ubytków czy czegokolwiek co powodowało by że trzeba coś wymieniać. Pierwotnie tuning objął: -zębatki stu CA -spręż 130 guarder -bore-up guarder -dysza df -prowadnica spreż df -
-
Jakoś w 2008 była na przeglądzie w asgshopie. Tam też był robiony tuning ale od razu po zakupie czyli jakieś 1,5 roku wcześniej. Zatem ma jakieś prawie 4 lata. Kulek przeszło około 17-20tys przez taki czas to jak uważam nie wiele. Nie ma zamontowanego mosfeta - jest tylko taki plan aby był jak się wsio uda z kablami. Na pierwszym zdjęciu które nie wchodzi widać pęknięte oczko od koszyczka! http://img543.imageshack.us/img543/4425/dsc03389b.th.jpg' alt='dsc03389b.th.jpg'> [/img] Nie wiem do końca jak dobrze wstawić obrazki więc wybaczcie za te szlaczki na początku.
-
Poradziłem już sobie ze złamanym zwalniaczem magazynka, niestety nie mogę zamontować org. sprężynki odpychającej go zastąpię ją później inną jednak już mogę zmieniać raczej normalnie magi. Mam za to pytanie jestem na etapie wyboru przewodów elektrycznych - proszę o sugestie jakie wybrać? Bo nie da się bawić w momencie gdy replika nie funkcjonuje pewnie. I raz jest efekt po naciśnięciu spustu a raz nie ma żadnego.
-
Witam - i jak z tymi zamówieniami - czy ktoś nabył te sigowe koszyczki bo ja bym chętnie taki co najmniej jeden z pocałowaniem ... A problem pękniętej komory hopup w miejscu gdzie wchodzi śrubeczka mocująca płytkę usztywniającą komorę aby się nie chybotała na boki - czy ktoś miałby sugestię jak to być może naprawić? No i ten piekielny zatrzask magazynka - bo jestem tak przywiązany do tej repliki a tu nic. Pisałem nawet do ehobbyasia o taki zestaw http://www.kingarms.com/productpage.asp?prodid=730 i odpowiedzieli mi że jak tylko będzie to dadzą znać i że wpisują na listę oczekujących. Pozdr
-
Witam szanownych powyższych. Z koszyczkiem silnika mam ten sam problem, a do tego jeszcze dochodzi złamany zwalniacz magazynka - pękł w najgorszym miejscu, tam gdzie przychodzi sprężynka - takie wydrążone miejsce. A może jako użytkownicy wspólnie zwrócilibyśmy się do asgshopu aby Oni sprowadzili kilka sztuk części które są nie warte do sprowadzania pojedynczo a dla nas być może dali by radę. Jak zapatrujecie się na taką propozycję? Pozdrawiam Blady
-
Tuksiak - dzięki - już ostudziłeś mą żądze posiadania, ale nie dociekliwość! A może ktoś jeszcze jest posiadaczem hicapa który dostarcza tak niezapomnianych wrażeń?
-
Pytanie bo jakoś w całym wątku jest 1-2 informacje na temat hicapa. Czy któryś z szanownych uzytkowników Fala może się podzielić wiedzą i uwagami na temat hicapa. Chciałbym nabyć cuś właśnie o takiej pojemności ale interesują mnie doznania posiadaczy.
-
Wiem że full steel & wood - ale dokonałem skrótu myślowego - wersja full steel & wood = full steel wood = wood no i jest jeszcze ta pierwsza wersja produkcyjna plasticzna. Chodzi o to czy ktokolwiek miał w środku pudełka, albo na zew., albo w instrukcji info o właściwiej wersji potwierdzające niejako, że to właśnie ta. Jestem właścicielem aks74u i w pudełku była taka nalepka że to :wood: wielkimi literami. Sęk w tym, że zamówiłem full steel. Różnica między wood a full steel na wgc to tylko 10dolców. I dlatego pytam jak u innych osób ta kwestia wygląda. Dodam że sprawdz
-
Hej! Pytanie z innej beczki do posiadaczy wersji full steel - czy po otwarciu w pudełku była informacja np w postaci nalepki, że to rzeczywiści wersja full steel a nie wood? Albo w instrukcji obsługi. Pzdr.
-
Od tyłu - :) Też miałem podobny problem, być może zmienił położenie pierścień regulacji hopka. U mnie przesuwał (obluzował) się wzdłuż osi lufy, powodowało to że dźwigienka, która dociska dystanser, wypadła z tego pierścienia a powinna w nim być (tylko czubkiem tam wchodzi) i wtedy możesz sobie kręcić aż do usranej śmierci nic nie wyregulujesz hopkiem. Trudno to zauważyć chyba, że odkręcisz i zdejmiesz cały zespół zewnętrznej lufy i zostawisz samą wew. wtedy możesz delikatnie przekręcić w bok lufę z komorą hopka i jak cofniesz dźwignię przeładowania to przez otwarte okienko zobaczysz gó