Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

mmaks

Użytkownik
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

  1. Chyba że poprostu to wina baterii że nie ma siły już, poszukam może poprostu lipo 7.4v które mi się zmieści pod lufą, a i jeszcze jedno- bateria w oznaczeniu ma 20c. Czy to dobrze czy trzeba szukać z większymi liczbami?
  2. Zanim się zablokuje to słychać że silnik naciąga tam wszystko i tylko brakuje strzału
  3. Gdy już nacisnę ten anti reversal wygląda normalnie i wszystko wchodzi na swe miejsce do czasu
  4. Auto nie działa, chyba że zatkam lufa ręką Gdy przełączam na auto strzela pojedynczo, czasem coś załączy na chwilę tylko i znowu pojedynczo strzela Pojedynczy dziala, ale czasem coś się zacina i trzeba nacisnac anti reversal by ten metalowy element z tym białym dało się wsunąć
  5. Ale jak zatkam ręką lufę to działa auto beż zastrzeżeń
  6. Bez kulek dziala cały czas lecz auto raz się załącza a raz nie
  7. Tak, redox taki niebieski z wyświetlaczem, a i jednak też się zacina na auto
  8. Styki ok, na auto raz włącza się auto a raz strzela pojedyńczo. A co powiesz na tą baterie GFC Energy GFE-06-004307 Li-Po 7,4 V 1800 mAh? Wiem że się nie zmieści ale dlugo bateria będzie naładowana bo 1800mah
  9. Ale gdy nacisnę już ten anti reversal to znowu chwile postrzelam, jakieś 3 strzały na pojedynczym I koniec, no chyba że strzelam tylko na auto to nic się nie dzieje
  10. No i już nie działa... Postrzelam chwile i wypucha mi ten bialy element a ten srebrny to nie da się go nacisnąć... trzeba wyjąć gearbox i nacisnąć anti reversal czy jakoś tak to się nazywało... I wtedy już słychać ostatni dźwięk silnika i już tylko słychać jakby chciał a nie mógł...
  11. Jest! Mamy to! Sprawcą były 2 male kulki wyglądające na stopioną cynę Teraz działa cały czas po naciśnięciu i jest glosny strzał co chwilę Dziękuję Ci bardzo za pomoc którą mi udzieliłeś, jestem Ci wdzięczny!
×
×
  • Create New...