zb0oj
Użytkownik-
Content Count
89 -
Joined
-
Last visited
-
Na moje oko to przerywacz ognia jest nie teges. Jeśli po zmianie na auto i oddaniu strzału wraca do normy, to albo podkładkowanie od początku, albo wymiana przerywacza ognia, względnie kostki stykowej. To chińczyk, także to nic nowego. Bez rozbierania GB nie sprawdzisz co się z tym dzieje. Możesz co najwyżej sprawdzić płytkę selektora.
-
To sprawdź, czy bezpiecznik cały. Pewnie zwarcie, poszedł się kochać. Dokładnie wysusz silnik, najlepiej rozbierz replikę do rosołu (tylko gb nie ruszaj, nie trzeba). Wysusz, włóż nowy bezpiecznik (10/20A, zależy od sprężyny). A najlepiej całkiem wywal bezpiecznik i uważaj, by nie zalać. Wtedy będzie mniejszy opór w obwodzie i nieznacznie podniesie sie ROF.
-
Wyczyść komutator, ewentualnie wymień silnik na inny, z wyższej półki. Przy takiej lipolce musi gdzieś się energia wydzielać. A że silnik jej nie zużywa to się grzeje. Pewnie masz 20-25C w tej lipolce. Ja na Twoim miejscu wymieniłbym kable (o ile już nie masz) na niskooporowe, ew. modelarskie żeby miały przekrój z 2mm. Do tego jakiś sensowny silnik i będzie OK. Ale jak wyżej pisałem, może być usyfiony silnik w środku, stąd ta temperatura. Ale, nawet po czyszczeniu będzie ciepły, bo tego nie unikniesz, tylko wolniej będzie się nagrzewał. Rozkręć i wyczyść silnik, reasumując.
-
Generalnie do aksu wejdzie każdy kabel poza 4mm (problem może być tylko w chwycie), ale polecam silikonowy 2,5mm.
-
Kable gdzieś przyciełeś lub masz zwarcie. Zobacz te poza gb w jakim są stanie, bo pewnie na nich masz zwracie. Kup modelarskie i wymień ;) Raczej ani silnik ani GB się nie popsuł.
-
Nie próbuj, rozładowanie batki za mocno może jej zrobić krzywdę. Najpierw powiedz jaką masz baterię. Ja używałem woltomierza i żaróweczki 12V.
-
Pewnie chodzi mu o kulki 0,2g. Ja swojej kulki używam rzadko, częściej z fusów patrze. Najpierw powiedz jaką masz replikę. Sam gearbox to głupi pomysł - zacząłbym od precki i gumki dobrej. Potem reszta zależnie od repliki.
-
Małym drucikiem/imbusikiem/śrubokręcikiem od strony silnika otworem nań przeznaczonym. Da się :)
-
Z tych czterech moim skromnym zdaniem - najlepsze G36C od JG, czyli numer 4. Pomijam swoje zdanie odnośnie tego, czy da się lepszą replikę w tym budżecie kupić, wybrałem jedną z 4.
-
To je chinoleum, tego nie stjuninguje.
-
W sumie rozwiązanie o tyle lepsze, co można więcej magów przystosować. Ale, plus za pomysłowość ;) Tylko czekać na taką home-made przeróbkę, do tego bolt catch, zwalniacz zamka i mamy poważną replikę. ;)
-
Świetny pomysł. Ja np. dałbym w magazynku odpowiedni układ (bardzo prosty, zbudowany z jednego tranzystora) który nie przepuszczałby prądu z baterii do styków. A co do zwierania baterii - to zabije Ci ją bardzo szybko.
-
Miałem Deep Fire - wytrzymał miliard kulek na M120. Zabiło go lipo 11,1V + M140 + silnik mocny, przy -20 stopniach na auto. Polecam. Co do reszty się nie wypowiem, nie miałem w łapach, także nie twierdze ze DF najlepszy.
-
Ja czasem w ramach "fuszerki" sciagam izolacje z styku na kablu, odrobinę zmieniam jego kształt i wkładam między plastik silnika a metalową prowadnicę sprężynki dociskającej szczotki silnika. Zawsze można też przylutować kable. Aczkolwiek, pomysł przedmówcy też jest dobry, jednak nie zawsze mamy do dyspozycji tyle kabla. Ew. można zdjąć blaszki i dorobić nową. Wymiana silnika na nowy raczej nie powinna być konieczna, sam posiadam takie silniki. Działają.
-
Jak dla mnie za tą cenę komora elementa jest zadowalająca. Do mocnych tuningów raczej się nie nadaje, ale tak mniej-więcej 460fps jest idealna. Szczelność bardzo dobra, wytrzymałość również. Polecam.