Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ganz

Użytkownik
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

  1. faktycznie wygląda to na prawdę dobrze, trzeba będzie o tym pomyśleć...
  2. w magazynu opudełkowym do m249 tylko część miejsca zajmuje komora na kulki, jest sporo wolnego miejsca gdzie mozna upchnąć baterię, sam rozważam taki ruch ale to musi jeszcze poczekać jako że mam teraz inne problemy na glowie i zero czasu na airsoft poza tym wcale nie trzeba rozbierać GB, nic podobnego, wystarczy podpiąć przewody to styków wyprowadzonych z tyłu gearbox'a i poprowadzic korpusem i dalej do maga np. rurką z mikrofonem w magu
  3. prosta rada: zmienic gumke hop up, w gorszym wypadku całą komorę (Classic Army), bo zdarzają się nieszczelne
  4. Ja używam 2-punktowego pasa Guardera i jestem bardzo zadowolony, może to kwestia sposobu użytkowania, zresztą myślę że nasza Mini jest za ciężka na 3 punktowy pas.
  5. ciekawe rozwiązanie sam myślałem o tym żeby pozbyć się dwójnogu, którego i tak nie używam często a przedni hand grip na pewno przydałby się, a jak to sprawdza się w praktyce? tzn czy dobrze to leży w dłoni?
  6. widocznie kiepawy Ci się trafił ten silnik, generalnie silniki w P&J są raczej OK ale jako to w chinczykach mozna różnie trafić, poza tym ja mam A&K i sam nie wiem czy to tylko inna nazwa czy inny producent moj silnik hula az miło a i zębatki poki co są ok, tzn nie widze zadnych oznak zuzycia, jednakna wszelki wypadek kupilem koplet wzmocnionych zebatech guardere ale nie wymieniam narazie
  7. czy mógłbyś pyknąć zdjęcie tego tego układu i przybliżyć mi nieco istotę jego działania? niestety ja jestem kompletnym laikiem elektronicznym więc bardzo proszę o wyjaśnienie w sposób możliwie najbardziej łopatologiczny, czyt. jak dla debila póki co używam maga operując włącznikiem on/off ze względu na padaczkę układu sound control z góry dzieki @madjong, zastanawia mnie czy ten szybki silnik poradziłby sobie ze sprezyną M130 guardera, taką mam teraz u siebie przy stockowym silniku, z tym że uzywam baterii 10,8V, ciekawi mnie czy wymiana silnika na taki jak twój ma u mnie sens, dodam
×
×
  • Create New...