Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

szymor

Użytkownik
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

194 profile views
  1. Wie ktoś może którą stroną powinna byc założona stock-owa gumka HOP-UP? Wcięcie na kołnierzu w stronę kolby czy w stronę lufy? Prze nieuwagę podczas wymiany lufy na KM nie zwróciłem na to uwagi, a teraz nie mogę znaleśc takiej informacji. Gumka różni się profilem w zależności od strony. Pozdrawiam
  2. Witam! Czy ktoś natrafił na modyfikację HOP-UP, którą można założyc przy zamontowanym Power Bolt G&G. Wystąpił u mnie problem po pełnym tuningu mocowym G&G i wymianie lufy na KM (HOP-UP nie działa prawidłowo). Na początku myślałem, że jest to związane z zwiększeniem mocy jednak doszedłem do wniosku, że może byc to wina precyzyjnej lufy KM, otwór na gumke HOP-UP jest minimalnie weższy niż w stock-u i gumka G&G nie pasuje idealnie. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem lub ma jakieś pomysły co może byc powodem takiej sytuacji? Proszę o sugestie. Linki do modyfikacji HOP
×
×
  • Create New...