Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Brother

Użytkownik
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

  1. jedynie co z belli myślę zostawić to tylko łoże ,zamek,lufę,okładziny całą reszta od KJW :D Z innej strony KJW wywalę all plastikowe części ;) czyli Karmazyt mówisz że daje to rade ? BO z tą bell mam problemy co zrobię ją to w domu all sprawnie a na battelce nie działa -,-
  2. Wole metal ;) zgodnie z orginałem. W z tego co widzę części są takie same. wole do metalowej belli dać części z KJW, ale nie wiem czy to da rade
  3. Witam Może ktoś robił lub wie czy da rade przełożyć części wewnętrzne czyli szkielet, mechanizmy oraz tłok z dyszą z KJW ABS do body od Bell metal?oczywiście żeby to działało Na pewno lepsze części ma KJW niż bell; bo już mam kilka problemów z bell mechanicznych, a to zacięcia czy też zużył się zbijak do gazu. Myśle nad tą wersja jako dawca. http://allegro.pl/beretta-m92f-limited-edition-kjw-780g-i2404488758.html Z tego co wiem bell i KJW maja te same części po zamianie zamka KJW metal do Bell i na odwrót obie repliki działają. Pozdrawiam Dawid
  4. Styki lub selketor ognia. Byś musiał spr w GB co go boli w kostce stykowej lub na selektorzy ognia przy GB
  5. To DBoyi ;p musisz troszkę młotkiem potraktować maga i już o ile jest metalowy. ale ABS magi od PJ wchodzą bez problemu do body od Boyi
  6. a komorę w ABS dałeś 2 częściowa i mailes dobre osiagi ? a w metal body dałeś Dboy metalowa i są słabe osiągi? tak? jak na starych częściach jest dobrze a na Dboya zle to po prostu źle zamontowałeś i masz nieszczelności między gb a komorą. spr czy prawidłowo osadziłeś gumek w komorze możliwe ze dysza nie wchodzi w kołnierz od komory. Zwróć się najlepiej do kolegi który to już robił i niech On Ci zamontuje prawidłowo. Jak to nie będzie to to sory ale już nie pomogę. Moze ktoś inny CI doradzi
  7. Wyjmij silnik i spr styki.Na wyjętym silniku wciśnij spust i spr czy silnik pracuje. jak narazie tylko mogę podać info
  8. może być to wina nieszczelności w GB może oring CI się uszkodził jak montowałeś sprężynę. miałem ten sam problem wystarczy iść do sklepu z częściami samochodowymi lub hydraulicznymi i kupic uszczelkę (oring) wymnienilem i było dobrze. jak nie to to trzeba szukać dalej usterki. Zobacz co inni napiszą może się mylę lub nie
  9. Może nie spr nigdy wiec nie piszą ;) najlepiej napisz do Krakmanow lub Gunfire i zapytaj ich oni doradza najlepiej
  10. Miedzy GB a komora i miedzy komora a lufa. GB z komora musi być równo spasowany; nie może być przekrzywiona nawet o 1' bo to Idze na osiągi. Ja tak miałem ale zrobiłem tak jak napisałem i śmiga aż milo
  11. masz nieszczelność miedzy GB a komora HU uszczelnij jakoś to taśma lub smarem teflonowym. Jak nie da rady to najwidoczniej złe osadziłeś GB w body. spr gdzie są szczeliny
  12. weź ustaw Dystanser na 0. jak nic nie pomoże rozłóż komorę i spr w jakim stanie jest gumka HU mam nadzieje ze pomoze
  13. Przeczytaj all post i z tego co wynika i co tu pisze wynika ze na styk tez nie działa replika wiec pozostaje problem z ele. pęknięty kabel ,brudne styki a jak jest nowy i nie wie jak się rozkłada GB i jak to dział lepiej za to się nie brać bo się skopie więcej
  14. -wędkarskim kupisz rurki (walce) gumowe -rzemyk kiedyś się robiło z nich wisiorki (przeplatanki) nie wiem jak to się nazywa dokładnie ale w kiosku są na pewno bo widziałem -z silikonu możesz zrobić nawet -wkład od długopisu - dużo jest możliwości
  15. jak na żadnej Batce nie chodzi i jak kable się grzeją i bezpiecznik się jarzy (a nie przepala się ?)to znaczy ze masz zwarcie szukaj pęknięcia kabla. Sprawdź przy silniku często to tam się robi jak nie to szukaj dalej aż do GB. Jak jest na gwarancji odeślij lepiej
×
×
  • Create New...