Mimrod
Użytkownik-
Content Count
26 -
Joined
-
Last visited
-
Jeżeli chodzi Mamie tylko o oczy, to skoro stać Cię na ESS'y, powiedz mamie, że je kupisz i są odpowiednie. Śmiało możesz poprzeć to tym filmikiem: http://www.youtube.com/watch?v=-KCj-7eu0Jg ^^Skoro wytrzymują uderzenie metalowego ciała, to chyba śmiesznym byłoby, gdyby nie wytrzymały uderzenia kompozytowego, które w dodatku leci z kilkakrotnie niższą prędkością i jest o wiele lżejsze. :cool:
-
Widać nie zrozumiałeś ironii... Masz coś takiego jak body i śrubki, czy wrzucasz wszystko luzem i o resztę się nie martwisz? :zastanawia: EDIT: Proponuję ci przemyśleć wszystko jeszcze raz i skończyć tą bezcelową dyskusję, bo nie temu służy temat, ale fakt, ja zacząłem.
-
Napisałem, że upchać się nie da. Pusta przestrzeń między gb, a body jest minimalna, a w CA, prawie zerowa. Nie wmawiaj nikomu, że to jest do zrobienia, a na pewno nie z pożądanym skutkiem... Gear uderza o komorę? Czym? Prowadnicą sprężyny? :zastanawia: To chyba musisz mieć straszniee "nieszczelne" body i części Ci latają, ale to jest raczej niemożliwe, bo wszystko powinno siedzieć na swoim miejscu. P.S. A próbowałeś?^ Ja tak, na różne sposoby. Z negatywnym skutkiem.
-
Najważniejsze to popraw podkładkowanie po żółtkach, wyreguluj silnik, uszczelnij układ, dobrze przesmaruj - będzie się mniej "darło" i ciszej "klepało". W przypadku MP5 bardzo pomocny będzie tłumik. Wyciszone głowice moim zdaniem na dużo się nie zdadzą. Niestety jesteś skazany na to, że będzie trochę warczeć, bo w MP5 gb jest bardzo blisko body, więc dźwięk będzie się szybko rozchodził, szczególnie przy metalowym body. Żadnej maty, ani nic z tych rzeczy nie upchasz. Wiem, bo mam MP5 JG i CA i mam podobne problemy. Mam nadzieję, że pomogłem :wink:.
-
Tak właśnie chciałem zrobić :cool:, ale szukałem jakiegoś mniej czaso i robotochłonnego sposobu :icon_biggrin:. Z pilnikiem już nieraz się bawiłem, ale teraz nie mam na to zbytniej ochoty, mimo wszystko dzięki za pomoc. Jak skończę, to może wrzucę fotkę z efektem. Dzięki!
-
Czołem! Już sporo czasu minęło odkąd myślę nad dorobieniem pozycji w swojej kolbie, która posiada ich tylko trzy, a żadna z nich tak naprawdę nie jest dla mnie komfortowa. No, chyba że ostatnia, tylko że wtedy kolba gibie się na cztery strony świata. Zastanawiam się jak się do tego zabrać, a teraz właśnie mam odrobinę czasu. Zastanawiam się głównie CZYM to zrobić i JAK dostać się do każdej prowadnicy nie uszkadzając całości z racji, że jest to spójna całość i raczej na części jej się rozłożyć nie da :icon_neutral:. Macie jakieś pomysły? Ktoś sam robił coś takiego? Poniżej załączam zdjęci
-
Kolby prawdopodobnie będą pasować, ale body zapewne nie.
-
Łączenie Kamuflaży (zapoznaj się z pierwszym postem)
Mimrod replied to konioszyce's topic in Umundurowanie
Na dzisiejszą strzelankę wybrałem się właśnie w spodniach MC i górze M84, na to kamizelka w zwykłej, ciemnej zieleni. Jeśli chodzi o kwestie wizualne to odniosłem dość pozytywne wrażenie, a jeśli o kwestie "działania" to chyba jeszcze lepsze :cool:. Z drugiej strony, mój brat wybrał się w spodniach M84 i górze od flecka plus pososzelki w OD. W tym przypadku efekt był raczej odwrotny i było go widać już ze sporej odległości. Dodam jeszcze, że u mnie przeważają raczej drzewa iglaste i suche trawy(śniegu już niewiele), tak więc moja kombinacja dość dobrze się sprawdziła. Jeśli chodzi o łączenie -
Wyraźnie napisałem "może". Nie powiedziałem, że fleck jest beznadziejny, do dupy etc. Podałem tylko pierwszy lepszy przykład i nie kwestionuje tego, że sobie nie poradzi. Miało to tylko na celu nakreślić zielonym, że kamuflaż uniwersalny nie istnieje i trzeba go dobierać do warunków.
-
Jeśli chodzi o kamuflowanie się, to wiadomo można zniknąć, nawet w stroju Św. Mikołaja :huh:, bo najważniejsza technika i umiejętność zastosowania kamuflażu. No bo nie w każdym zachowamy się tak samo jak już mówili Pik, czy tam Mudzyn. Schematy też są ważne, ale nie zawsze można działać według nich, bo w WZ staniemy na ciemnym tle, ale w MC, już niekoniecznie :wink:. Mimo to kamuflaż to też jest ważna sprawa, ale nie istnieje coś takiego jak kamuflaż uniwersalny, a nawet kamuflaż na polskie warunki. Chopy, prosty przykład - gdzieś w centrum polski, w jesieni może i fleck się sprawdza, bo l
-
Nie pozostaje Ci nic, więc przyzwyczaj się i podziękuj żółtkom :icon_biggrin:.
-
A powiedz jeszcze co dokładnie Ci tam wyje, ale moim zdanie i tak mata jest najlepsza :happy:. Oczywiście nie rezygnuj z podkładkowania.
-
Akurat w petce jest duże pole do popisu. Tradycyjne sposoby jak wstawianie cichych głowic itp. są oczywiście okej, ale w Pe, akurat bardzo warto dokupić tłumik, bo baardzo tłumi odgłos dźwięku w porównaniu do zastosowania go w innych replikach, ale to głównie przez długość lufy, która jest krótka. Oczywiście ważne jest odpowiednie wypodkładkowanie, żeby zębatki nie wyły jak we wszystkich chińskich stockach :icon_biggrin:. Jednak najskuteczniejszym chyba sposobem jest obłożenie gb matą tłumiącą, bądź jakoś pianką, bo pomiędzy korpusem a gb jest naprawdę sporo miejsca, więc można szaleć :wink:.
-
Tak to jest to samo, ale AEG już nie.
-
Moim zdaniem zdecydowanie tak :cool:.